• Poznań - Paryż - Amsterdam, podsumowanie

Wtorek, 30 lipca 2013 • dodano: 30.07.2013 | Komentarze 22

Po ponad dwóch tygodniach spędzonych na rowerowych wojażach wróciliśmy cali i zdrowi. Przejechaliśmy w sumie 2435 km, kręciliśmy przez 118 godzin ciągłej jazdy.
    Zaplanowaną trasę udało się w całości zrealizować, chociaż drobnego błądzenia nie brakło. Całą trasę, jak i każdy dzień jazdy z obciążeniem zniosłem bez słabszych chwil, z czego się cieszę, nawet klika dni jazdy po niespodziewanie pokaźnych pagórach w Niemczech nie potrafiły mnie zniszczyć ani fizycznie, ani psychicznie, do tego wszystkie premie górskie padły moim łupem, a Jarek w pełni zasłużył na miano sprintera po płaskim :)
    Odwiedziliśmy Niemcy, Francję, Belgię i Holandię z całą masą ich miast i miasteczek.
    Kulminacją było zdobycie stolicy Francji i zobaczenie na własne oczy finału setnego Tour de France – super przeżycie !
    Poznaliśmy jak w rzeczywistości wygląda życie na co dzień na zachodzie Europy, jak i rowerowa infrastrukturę.
    Jak to na wyprawach bywa – spotkań ze znajomymi, miejscowymi i przeróżnymi rowerzystami nie zabrakło – wszystkim bardzo dziękuję za miłe wspólne chwile.
    Z miejscem na rozbijanie namiotu nie mieliśmy większych problemów, nawet w centrum Paryża coś się znalazło, a najgorzej pod tym względem wypadła Belgia.
    No i najważniejsze – wielkie dzięki dla Jarka za wspólne sakwiarskie ponad dwa tygodnie !

Relacje z każdego dnia i garść migawek z podróży poniżej :)

Dzień 1 - Poznań – Żary, 220.91 km - klik do relacji
    Dzień 2 - Żary – Torgau, 196.24 km - klik do relacji
    Dzień 3 - Torgau – Kolleda, 180.40 km - klik do relacji
    Dzień 4 - Kolleda – Harmerz, 185.84 km - klik do relacji
    Dzień 5 - Harmerz – Weilbach, 167.14 km - klik do relacji
    Dzień 6 - Weilbach – Ittersdorf, 217.15 km - klik do relacji
    Dzień 7 - Ittersdorf – L’Epine, 211.85 km - klik do relacji
    Dzień 8 - L’Epine – PARYŻ, 234.73 km - klik do relacji
    Dzień 9 - zwiedzanie i finał Tour de France, 32.10 km - klik do relacji
    Dzień 10 - zwiedzanie, 32.08 km - klik do relacji
    Dzień 11 - Paryż – Neufvy sur Aronde, 111.74 km - klik do relacji
    Dzień 12 - Neufvy sur Aronde – Bouchavesnes Bergen, 118.93 km - klik do relacji
    Dzień 13 - Bouchavesnes Bergen – Oudenaarde, 164.98 km - klik do relacji
    Dzień 14 - Oudenaarde – Roosendaal, 145.70 km - klik do relacji
    Dzień 15 - Roosendaal – Maasdam, 59.36 km - klik do relacji
    Dzień 16 - Maasdam – AMSTERDAM, 136.87 km - klik do relacji
    Dzień 17 – mały trip i powrót do PL, 19.30 km - klik do relacji

Wielki trip przez Niemcy © JPbike

Zaliczyliśmy fragment sławnego Paris-Roubaix © JPbike

Spotkanie z zawodowcem, który ma na koncie udział w TdF ! © JPbike

Wiadomo gdzie jesteśmy - w Holandii :) © JPbike

Holenderskie ścieżki rowerowe są dosłownie wszędzie, szkoda że płaskie ;) © JPbike

W Amsterdamie. Czas na toast za udaną wyprawę ! © JPbike

sq3mko
    | 16:27 wtorek, 5 listopada 2013 | linkuj U Bartka już są pierwsze 3 dni (baras.bikestats.pl) u mnie pewnie od jutra. Wszystkich z Poznania chciałbym zaprosić do słuchania jutro o 11.30 radia afery będzie tam krótki wywiad z nami :)
    | 15:44 wtorek, 5 listopada 2013 | linkuj sq3mko - Dzięki :)
    Już miałem pisać komentarzyk do Ciebie na temat relacji z Waszej wyprawy ... :)
    Spoko, cierpliwie poczekam.
    sq3mko
    | 15:36 wtorek, 5 listopada 2013 | linkuj Naprawdę fajnie się czytało. Szczególnie, że niektóre miejsca też odwiedziłem w tym roku. moja relacja jeszcze nie zaczęła się tworzyć ale jak ruszę to zapraszam do lektury! :)
    Pozdrawiam!
    jerzyp1956
    | 09:33 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj Co tu dużo pisać,super wyprawa
    biniu
    | 15:41 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj Biłem wam brawo na stojący gdy to przeczytałem !!!!!!!! Ciesze się ,że się wam udało !
    Odrazu zamieściłem twój opis na moim Facebook-u ;-)
    Wasz sukces poszedł w sieć ;-)
    ekarol
    | 12:53 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj Już sam prolog wygląda świetnie. Będzie co czytać i oglądać jak pojawią się wszystkie dni. Gratulacje! Kawał dobrej rowerowej roboty :)
    micor
    | 12:17 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj Nie no panowie, ekstra wyprawa! Żebym ja się kiedyś na takie coś wybrał :). Zobaczyć TdF to jest coś. Gratuluję :).
    | 20:14 środa, 31 lipca 2013 | linkuj Dziękuję bardzo wszystkim :)
    Proszę o cierpliwość, na pisanie obszernych relacji trzeba czasu.
    Poza tym sezonu ściganckiego jeszcze nie skończyłem i trenować trzeba.

Aga - ten zawodowiec sam się nami, sakwiarzami zaciekawił, co prawie zatkało nas :)
    Aga
    | 17:46 środa, 31 lipca 2013 | linkuj No i oczywiście gratuluję i zazdroszczę :)
    | 17:45 środa, 31 lipca 2013 | linkuj No proszę jaka fajna wycieczka rowerowa, czyżby to nie przypadek z natrafieniem na TdF? :)
    A jak "zagadaliście" z tym zawodowcem? Sam się zaciekawił sakwami? :)

Również dołączam się do oczekiwań na relacje z wyprawy.
    lemuriza1972
    | 13:49 środa, 31 lipca 2013 | linkuj Świetnie Jacek, gratulacje!
    Pixon
    | 12:19 środa, 31 lipca 2013 | linkuj Czekam na fotorelację z wyprawy.
    Kajman
    | 08:16 środa, 31 lipca 2013 | linkuj Czekamy na relacje:)
    sebekfireman
    | 05:18 środa, 31 lipca 2013 | linkuj Gratulacje! Niezłe z Was twardziele - prawie non stop walić tyle km z obciążeniem to trzeba mieć stalowe łydy :) Z niecierpliwością czekam na dokładniejszą fotorelację :)
    djk71
    | 04:39 środa, 31 lipca 2013 | linkuj Pięknie się bawiliście.
    Dobrze, że lada chwila urlop więc będzie czas na lekturę :-)
    WrocNam
    | 03:17 środa, 31 lipca 2013 | linkuj Świetnie! Gratulacje!
    Teraz tylko czekanie na opisy poszczególnych etapów ;-)
    z3waza
    | 21:02 wtorek, 30 lipca 2013 | linkuj Dawać ten opis a nie trzymać nas tu w niepewności i podkręcać emocje :)
    | 20:50 wtorek, 30 lipca 2013 | linkuj Świetne foty :)
    Nie mogę się doczekać opisu :)
    marcingt
    | 20:41 wtorek, 30 lipca 2013 | linkuj Mega!! Szykuje się naprawdę kawał dobrej fotorelacji do oglądania :)
    jubilat2
    | 20:32 wtorek, 30 lipca 2013 | linkuj Czekam na relację ;)