• Singltrek pod Smrkem

Czwartek, 13 czerwca 2013 • dodano: 13.06.2013 | Komentarze 10

Dzień drugi urlopiku w górach. Piękna pogoda.
    Po śniadaniu głowiłem się przy mapie – może Przełęcz Karkonoska i po czeskich ścieżkach, może Okraj, zjazd tabaczaną i coś tam, może w końcu wybiorę się na Singltrek pod Smrkem – padło na to ostatnie, bo jeszcze tam nie byłem.
    Dojazd do Świeradowa furą, a planowałem całość rowerem. W sumie dobrze zrobiłem, bo po przejechaniu blisko 45 km po tamtejszych fajnych i bezustannie krętych singlach trochę się namęczyłem, a w sobotę maraton …
    Cóż napisać o wrażeniach – wszystko świetnie zrobione, idealnie ubita nawierzchnia, w roli głównej jest niezliczona ilość zakrętasów, wszystkie single zarówno podjazdowe, jak i zjazdowe mają łagodny profil wznoszenia i opadania – po prostu w sam raz dla każdego i niezależnie od umiejętności technicznych.
    W pewnym momencie mnie nawet znudziło to ciągłe pomykanie po przyjemnej nawierzchni i zamiast planowanego przejazdu niemal wszystkiego zrezygnowałem z odcinków położonych po północnej stronie czeskiego miasteczka Nove Mesto pod Smrkem. A może to wina emocji od wczorajszych hardcorowych zjazdów :)
    Tak, czy siak – bardziej wolę Rychlebskie scieżki, które są bardziej techniczne.

| 19:51 poniedziałek, 24 czerwca 2013 | linkuj shem - Jasne, polecam te ścieżki każdemu kto lubi całą masę zakrętasów :)

ekarol - Powiem Ci że w rzeczywistości te ścieżki wyglądają dużo lepiej niż na fotkach :)
    Brak doświadczenia ? Po prostu trzeba jeździć w terenie, nabierzesz wprawy i myk na Singltrek.
    ekarol
    | 11:01 poniedziałek, 24 czerwca 2013 | linkuj Świetnie wygląda ta trasa na zdjęciach. Szkoda, że mam tak daleko... tak mało doświadczenia i nie do końca odpowiedni rower... Może kiedyś :)
    shem
    | 18:38 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Super ścieżki, mam nadzieje wpaść tam na kilka dni w tym roku :-)
    | 19:07 piątek, 14 czerwca 2013 | linkuj josip - Nie dziwię się :)

Pixon - Wystarczy wyskoczyć na weekend w rejon Izerów i tylko pomykać po masie zakrętasów :)
    Pixon
    | 12:09 piątek, 14 czerwca 2013 | linkuj Super zazdroszczę tych tras. Też bym chętnie tam pojeździł.
    josip
    | 20:47 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Fajne! Ja tam wolę takie coś niż te hardcory, które wczoraj objeżdżałeś:-) Zazdrościć urlopiku w górach:)
    | 20:06 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj JoannaZygmunta - Pomykając tamtędy też myślałem że te single są w sam raz dla Ciebie, musisz kiedyś tam przyjechać zażyć przyjemności i poćwiczyć szybką jazdę po masie zakrętasów :)

k3r4l - Dla mnie to był pełny fun :) Podłoże tak równo ubili że spoko dałoby się jechać na slickach ;)

klosiu - Na tamtejszej trasie mijałem sporo osób na wypasionych fullach :)
    A szosówka to myślę że dałaby radę, pod warunkiem że będzie zwrotna ;)
    Jasne, jechałem tędy dość szybko, aż mnie mieszanina znużenia ze zmęczeniem wzięła :)
    | 17:46 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Ciekawe czy na szosówce dałoby radę ;)
    Pewnie jest tym trudniejsze, im szybciej się jedzie. Ale faktycznie Rychleby wyglądają ciekawiej, nawet na fotach :).
    | 17:21 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Nie najgorsze, pewnie duży flow na trasie ;) No i rączki się tak nie męczą, bo nawierzchnia mało terenowa :D
    JoannaZygmunta
    | 17:01 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Po takich drogach to bym sie odważyła jechać, bo po tym co pokazywałeś wczoraj to bałabym się nawet zejść :)