• MTB Karpacz - rekonesans nowych odcinków

Środa, 12 czerwca 2013 • dodano: 12.06.2013 | Komentarze 10

Wziąłem kilka dni urlopu i wyrwałem się w rejon Karkonoszy :)
    Po zajechaniu do noclegowni z pięknym widokiem na Śnieżkę i najedzeniu się, popołudniową porą wyruszyłem się zapoznać z nowymi fragmentami sobotniego maratonu.

- podjazd asfaltowy do Karpacza Górnego wszedł spoko
    - zjazd klasykiem, zielonym do Borowic po telewizorach, czasem po strumyczku
    - dojazd do Dwóch Mostów znaną mi asfaltową wspinaczką
    - zjazd premierowym odcinkiem, tylko dla giga, początkowo hardcore :)
    - ponowny dojazd do Drogi Sudeckiej znanym mi fragmentem
    - wspinaczka po nowiutkim asfalciku, do Drogi Chomontowej - spoko, momentami stromo
    - nowy zjazd z Chomontowej, żółtym – hardcore i tam nie ma miejsca na błędy techniczne :)
    - powrót asfaltowo-szutrowo-asfaltowy (ER2, czerwonym i w dół przez stadion w Karpaczu)

Więcej nie będę pisał – to będzie esencja MTB, chłopaki tworzący trasę dobrze wiedzą co robią :)

Foteczki oczywiście są. Samowyzwalacz miał ciężką pracę. 2 razy aparat wypadł z plecaka, przeżył :)

HURA !!! Jak dobrze znów być w górach :) © JPbike

Zjazd zielonym do Borowic, po RTV, AGD i strumyczku :) © JPbike

Nowość. Dla giga. Zjazd z Dwóch Mostów © JPbike

Wspinaczka po równiutkim jak stół asfalciku do Chomontowej © JPbike

Zjazd żółtym. Istne hardcore, mi się podoba :) © JPbike

Kategoria do 50 km, w górach

| 19:55 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj krzychuuu86 - Te zjazdy to coś więcej niż konkretne :)
    Na stronie orga piszą że Karpacz jest the best of MTB :) W przyszłym to musisz BYĆ.

Jurek57 - Pudło u Golonki w górach - moje marzenie i będę walczył w trupa !
    To co piszesz o maratonie w Przesiece (część trasy też biegnie tędy) to prawidłowo zacząłeś ściganie :)
    | 19:12 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Super (stop) Trzymam kciuki (stop) Bez pudła nie wracaj (stop).
    Pamiętam co nie co z mojego pierwszego maratonu w Przesiece.
    Jechałem wtedy w "adidasach" z dzwonkiem i lusterkiem ,ful opcja ! :-)
    powodzenia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    krzychuuu86
    | 17:35 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj to już się nazywają konkretne zjazdy....na przyszły rok mam nadzieje że mi się uda wystartować w Karpaczu
    | 16:49 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj ktone - Serio to wszystkie tamtejsze zjazdy, te mniej i bardziej techniczne są świetne :)

klosiu - Taki już jest golonkowy Karpacz :)
    Ano, szkoda bo trochę się nudzę samotną jazdą po górkach :)

WrocNam - W 100% masz rację ! :)

k4r3l - Tak jest. Przyznaję że na niektóre fragmenty zjazdowe przerastają moje umiejętności :)

Marc - Możliwe, Karkonosze to nie Beskidy. Pełen obraz wrażeń będzie po maratonie :)

flash - Ano, tam chyba fruwałem po korzonkach ;)
    flash
    | 13:19 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj fajna smuga na przedostatniej klatce :)
    Marc
    | 09:18 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Porównując do tego zjazdy na Trophy, to czuję jakby w Beskidach jeździło się po dziecięcym placu zabaw :)
    | 08:13 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Dżizas, jak Jacek pisze, że coś jest hardcore, to to musi być naprawdę przej...ane :D Powodzenia - trasa cud-malina!
    WrocNam
    | 03:21 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Prawdziwy obóz kondycyjny i aklimatyzacja - będzie się działo w weekend :-)
    | 21:25 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Trochę chore, jak zwykle :). Szkoda że nie będę miał możliwości zwiadu :).
    ktone
    | 21:02 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj No no zjazd z Dwóch Mostów wygląda kozacko! Już się nie mogę doczekać :]