• Rychlebskie ścieżki

Niedziela, 1 maja 2011 • dodano: 05.05.2011 | Komentarze 28

O istnieniu czegoś takiego co w pełni pozwala poczuć prawdziwy smak kolarstwa górskiego pomijając golonkowe starty dowiedziałem się dzięki wpisowi samego Błażeja, czyli naszego wspaniałego admina bikestats :)
    Jedno co miałem wtedy na myśli - MUSZĘ TAM SIĘ WYBRAĆ !

Korzystając z tego że majówkę połączoną ze startem w Złotym Stoku spędzałem w dość bliskiej odległości od tychże wspaniałych ścieżek, w końcu wraz z liczną ekipą poznańskich maratończyków, ruszyłem zażyć esencji MTB :)

Początkowo tegoż dnia miał być ... zwykły rozjazd po wczorajszym maratonie.
    A jednak chęć zaliczenia rychlebskich ścieżek była niesamowicie silna :)
    Trochę chłodno było, więc wszyscy ruszyliśmy odziani na długo w kolorowe stroje.
    Ekipa liczyła sześciu członków - JA, Jacgol, klosiu, Maks, mlodzik i toadi69.

No to jazda !
    Uwaga - ilość fotek ... 60 z 290 cykniętych tamtego dnia :)

Narada ... nie wiem na jaki temat :) © JPbike

W pewnym momencie mnie i mlodzika skusil stromy podjazd, więc ... :) © JPbike

Wjechaliśmy, chociaż do połowy. Też coś :) © JPbike

Downhillowiec JPbike :) © JPbike

Dojechalismy do Cernej Vody, skąd zaczynają się i kończą wspomniane ścieżki © JPbike

Niespodziewanie spotkaliśmy mambę i Artura :) © JPbike

Na początek - troszkę oznakowanego asfaltu © JPbike

Peletonik zaczyna podjeżdżać terenowo ... © JPbike

Coraz wyżej ... © JPbike

Sporo bikerów - okazało się że Ci za nami to też wczorajsi maratończycy :) © JPbike

Singletrackowa zabawa się zaczeła :) © JPbike

No ... :))) © JPbike

Końcówka nadal bardzo fajna :) © JPbike

Super singielek :) © JPbike

Ale fajnie było ... czuliśmy niedosyt :)
    I tak zjechaliśmy w dół, do Cernej Vody, gdzie na tamtejszym parkingu po rozmowie z mambą i Arturem zdecydowaliśmy się jeszcze pokonać w połowie łatwiejszy odcinek z mniejszą sumą przewyższeń.
    Zanim ruszyliśmy dalej ... wstąpiliśmy na CZESKI BROWAR :)

Przerwa ... :) © JPbike

Ruszamy dalej, na północ ... © JPbike

Oto fragment łatwiejszej pętli © JPbike

Górski strumień też można podziwiać © JPbike

Ale fajnie :) Kręciłem tamtędy tak szybko że walnąłem w jedno drzewo i nabawiłem się ranki na ramieniu :) © JPbike

Kumple też nieźle napierali :) © JPbike

Srepentynka i lekko do góry © JPbike

Fajne ujęcie mknącego klosia i mlodzika :) © JPbike

Czesi to mają pomysły ... :) © JPbike

Genialny sposób na ominięcie bagna © JPbike

W końcu, naładowani MTB-owską adrenaliną po dotarciu na północny fragment łatwiejszej ścieżki skierowaliśmy się asfaltami w stronę polskiej granicy ...

Peletonik w drodze powrotnej ... © JPbike

Krótko podsumowując - JESZCZE TAM WRÓCĘ !

Niebiosa zdają sie mówić, abym cześciej w góry sie wybierał :) © JPbike

shem
    | 22:24 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj Miło by było Jacku. Jednakże urlop mam już zaplanowany, będzie to, zaskoczę Cię... wyprawa rowerowa. Być może pojawię się w rejonie Kotlinie Kłodzkiej, termin jak na razie się zmienia i jest też uzależniony od dyspozycji towarzyszy podróży. Pozdro
    | 20:35 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Mariusz - miło to słyszeć (czytać) ;)
    | 19:53 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Jacek --> ja bym powiedział że każde Twoje zdjęcie jest lepsze od sportografowego :). Oni to rzemieślnicy, Ty jesteś artystą :).
    | 15:57 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj shem - Jeśli możesz to zaplanuj urlop w Kotlinie Kłodzkiej na przełomie lipca/sierpnia i razem się tam wybierzemy :)
    shem
    | 09:58 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Ja pierdziu, teraz to ja Ci zazdroszczę. Marzy mi się zaliczenie tego singla odkąd go wybudowali. Widziałem różne relacje z wypadów w tamte tereny, ale dopiero na Twojej widzę jak tam musi być czadowo. Demotywujące jest tylko to, że mam tam 400 km w jedną stronę. Pozdrawiam
    | 08:54 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj ktone - Dzięki :) Rychlebskie ścieżki nam nie uciekną :)
    ktone
    | 19:51 sobota, 7 maja 2011 | linkuj Kapitalne zdjęcia! Też mieliśmy tam pojechać dzień po maratonie, ale ostatecznie zaliczyliśmy tylko Borówkową. Jeszcze będzie okazja:)
    | 19:09 sobota, 7 maja 2011 | linkuj Kajman - Dokładnie :)

Jacgol - Tylko nie pytaj ile czasu zajęło mi stworzenie tego super fotoreportażu ... :)

zyla82 - Aż chce się tamtędy pomykać na góralach ! Koniecznie się wybierz !
    No właśnie czemu czegoś takiego nie ma w Polsce ... patrz komentarz siwex'a.

Maks - Jak się włoży dużo wysiłku i umiejętnie umie się posługiwać aparatem foto to super relacja jest zapewniona :)
    ..."poza jedną" ;) :))) Nie martw się bo ja też mam podobną fotkę za którą nie przepadam :D

rtut - Spodziewałem się takiego komentarza :)

shrink, sikorski33 - Dzięki :)

rzepkok - To prawda :) Cieszę się że doceniłeś wysiłek, jaki włożyłem w coś takiego :)

WrocNam - Dzięki :)
    Czemu 60 ? ... Po prostu taka ilość to moja galeria typu "The best of rychlebskie ścieżki" :)

djk71 - Bardzo dobrze mnie znasz i ... tęsknie za wspólnym kręceniem i piwem :)

DARIUSZ79 - Bardzo się cieszę :)

klosiu - Tam, gdzie ja jestem z ekipą, zwłaszcza w górach to o nudzie nie ma mowy :)))
    Co do tej super fotki - bez problemu mogę konkurować z Sportografem, którzy stosują sprzęt foto o kilka klas droższych :)

sebekfireman - No tak, właśnie przypomniał mi się Twój komentarz z zeszłego roku ... znowu mi to wyleciało a głowy, znowu atrakcję przegapiłem ... Następnym razem musi sie udać. Pod namiot ? świetna sprawa, ja planuję się tam ponownie wybrać na przełomie lipca-sierpnia (maraton w Głuszycy), lub 11 września (po maratonie w Międzygórzu).

siwex - Twój komentarz to w 100% racja !

Zbyhoo - Jadąc tamtędy na HT to jesteśmy PRAWDZIWYMI HARDCORAMI i tyle :)
    Mam nadzieje że w okolicy maratonu w Głuszycy, lub po Międzygórzu uda nam wspólnie się wybrać właśnie TAM.
    A czeski browarek - miodzio !!!

Anonimowa karla76 - Następnym razem jedziesz ze mną :) :*

Rafaello - Dobrze wybrałeś, ta łatwiejsza pętla dopiero co została otwarta :)
    Bez problemu na Hurricanach da się spoczko tamtędy jechać :)

k4r3l - Dobrze skomentowałeś jak to jest u nas ...
    Tamte kamyczki są nieźle ubite, poza tym gdzieś wyczytałem że jak coś ulegnie uszkodzeniu to od razu reagują ... tylko pozazdrościć Czechom.

alistar - Znając Ciebie wiem że tą łatwiejszą pętlę na 100% pokonasz i będziesz w pełni zadowolona :) Tylko wykombinować wolny czas i jazda !

Pozdrawiam Was wszystkich i jeszcze raz dziękuje że włożone przeze mnie kilka godzin na stworzenie takowej wypas fotorelacji nie poszło na marne :)
    alistar
    | 12:42 sobota, 7 maja 2011 | linkuj Bardzo, bardzo chciałabym być w stanie przejechać tę trasę... :)
    Piękno! :)
    | 07:49 sobota, 7 maja 2011 | linkuj nooo, wreszcie ktoś zrobił świetną fotorelację tego miejsca! jest genialne! u nas to potrafią tylko lasy/szlaki niszczyć... swoją drogą, to ciekawe czy te białe kamyczki po jakimś czasie się nie wytracają i czy ich ktoś dosypuje?:) kapitalna sprawa!
    Rafaello
    | 05:44 sobota, 7 maja 2011 | linkuj To ja wybieram tą łatwiejszą pętelkę:)Mostki super,gdyby tak było po deszczu i nie daj boże ktoś się na tych mostkach zapomniał......Bajeczne te singielki
    Anonimowa karla76 | 20:34 piątek, 6 maja 2011 | linkuj no podjazd będzie mój!!pieknie zdjęcia jak i cała wycieczka!:):*
    Zbyhoo
    | 18:54 piątek, 6 maja 2011 | linkuj Hej,
    my po maratonie odpoczywaliśmy na Jaworniku. Więc gratuluję Wam!
    Za to w poniedziałek na Stezkach dawaliśmy ostro, 2x rundy trudne i jedna łatwa po drugiej stronie miasta. No ale oszukiwaliśmy bo autem pojechaliśmy:)

Najlepsze przeżycie w moim rowerowym życiu, mega stopień trudności. Na tym górnym odcinku chyba parę razy zsiadaliśmy z rowerów ale im dalej to "tylko" podpieraliśmy się nogami, czasem obiema na raz:D Obiecałem sobie że wracamy tam za jakiś czas i ostro trenujemy bo po już jednym dniu czuć poprawę w technice.

A jeden czech w informacji to nie mógł uwierzyć ze zrobiliśmy tyle na naszych lichych rowerkach HT:)

Zazdroszczę Wam jedynie tego browarka czeskiego....
    siwex
    | 11:23 piątek, 6 maja 2011 | linkuj NO DUPĘ URYWA !!! Nie ma co - piękne miejsce, coś cudownego :)
    I zobaczcie, że u nich można, u nich się da zrobić takie cuda.
    A u nas w Polsce :) też się da - postawić szlaban i to nawet kolorowy.
    Aż żal się robi Polakowi jakie normalne i ludzkie podejście można mieć do pewnych spraw u naszych sąsiadów. U nich można wszystko.
    sebekfireman
    | 08:17 piątek, 6 maja 2011 | linkuj Ale fajne miejsce... i pomyśleć że tam bywałem tyle razy i nie miałem pojęcia o takiej trasie. Ale kamieniołomu Rampa nie odwiedziliście... naładowałby was dodatkową dawką adrenaliny :P
    Na 2-3 dni wybrać się chcę tam pod namiot z rowerem w tym roku.
    | 06:38 piątek, 6 maja 2011 | linkuj Super relacja, jak zwykle świetne foty. Ja gdzieś prowadziłem, niemożliwe? ;)))
    Niesamowita ta fota w ruchu :).
    DARIUSZ79
    | 06:01 piątek, 6 maja 2011 | linkuj Az się chce patrzeć niesamowita foto fotorelacja i talko pozazdrości takich widoków POZDR
    djk71
    | 03:48 piątek, 6 maja 2011 | linkuj Rewelacja. Widzę, że byłeś w swoim żywiole... :-)
    WrocNam
    | 02:59 piątek, 6 maja 2011 | linkuj Czemu tylko 60 zdjęć? ;-)
    Super fotoreportaż z zacnej wyprawy.
    rzepkok
    | 23:23 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj coś pięknego !
    kwintesencja rowerowania - podziw i szacunek dla autora ;)
    sikorski33
    | 21:53 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj Po prostu rewelka:)
    Pozdrawiam
    rtut
    | 20:55 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj Zdjęcia narobiły mi jeszcze więcej smaku jak będę w Kotlinie w Sierpniu na pewno tam zajadę.
    Maks
    | 20:42 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj Te fotki wymiatają no poza jedną ;)
    | 20:42 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj Świetna relacja ;)
    zyla82
    | 20:37 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj Rewelacja! Widać, że się da zrobić coś dla miłośników MTB, tylko czemu nie w Polsce? Widzę że trasa lepiej oznakowana niż na Singltraku pod Smrkem. Jak zawitam do Polski to będę musiał się tam wybrać. Super fotka klosia i mlodzika! Pozdrawiam
    jacgol
    | 20:31 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj Super fotoreportaż !!!
    linkuję do siebie :)
    Kajman
    | 20:16 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj Super sprawa:)