• Poznaniacy na czeskich ścieżkach

Niedziela, 20 czerwca 2010 • dodano: 22.06.2010 | Komentarze 9

Korzystając z tego że do agroturystycznej noclegowni w Kozielnie przyjechaliśmy na cały weekend, ostatniego dnia przed powrotem do stolicy Wielkopolski wybraliśmy się do Czech na tamtejsze świetne trasy rowerowe - pomysłodawcą i przewodnikiem wypadu był Jarek, który już parę razy był w tamtych okolicach.

Wyruszyliśmy po śniadaniu w czteroosobowym składzie Poznaniaków:
    - Jarekdrogbas
    - JPbike
    - Maks
    - toadi69

Ruszamy w góry ... :)

Humory dopisywały :)

Po dokręceniu asfaltem przez Bily Potok i Javornik skierowaliśmy się na świetnie oznakowany zieloną strzałką szlak dla bikerów

Szlak, zwany Cyklo 6222, który Jarek znał okazał się bardzo przyjemny, w większości przez górski las, nachylenia zarówno podjazdów, jak i zjazdów znośne, nie zabrakło postojów przy pięknych widokach.

Zbyszek i Maks podjeżdżają na czeskim szuterku

Drogbas zjeżdża wśród górskich widoczków

Kompletna ekipa Poznaniaków na czeskim terenie :)

Niezłych terenowych podjazdów nie zabrakło

Fragmentem poruszaliśmy się znaną z maratonu w Złotym Stoku trasą i tak dalej dokręciliśmy na szczyt Góry Borówkowej (900 m)

Na szczycie zrobiliśmy kilkunastominutowy postój i jazda w dół, najpierw technicznym zjazdem niebieskim szlakiem pieszym, a następnie oznakowanym również niebieskim szlakiem rowerowym - cały czas w dół do Javornika

Na jednym z wielu szybkich łuków Jarek przesadził z prędkością i wylądował w rowie :)

No ... masa mijanych bikerów :)

W Javorniku udaliśmy się pozwiedzać wokół tamtejszy zamek

Po odpoczynku na tarasie zamkowym nastała pora wracać do kraju :)

| 17:33 czwartek, 24 czerwca 2010 | linkuj Maks - piszesz że zaczynają się Tobie podobać techniczne odcinki - TO SUPER i robisz postępy w MTB-ie !
    Maks
    | 08:51 czwartek, 24 czerwca 2010 | linkuj Ten podjazd techniczny mi się najbardziej podobał ;) Generalnie bardzo lubię techniczne podjazdy później zjazdy ;) Trasa mi się bardzo podobała ;) Następnym razem ten podjazd na początku podjadę nie mogę sobie wybaczyć że się poddałem ;(
    | 20:03 środa, 23 czerwca 2010 | linkuj Maks, Galen - Oj tak :)

sebekfireman - No tak ... kamieniołom ... :)
    Jeszcze tam i to nie raz wrócimy i w końcu pojedziemy wg twoich wskazówek :)
    sebekfireman
    | 14:29 środa, 23 czerwca 2010 | linkuj Trzeba było kawałek za Javornik pojechać - przy drodze tam rosną przepyszne czereśnie, a jakieś 15 km od Javornika jest świetny zalany kamieniołom z kilkunastometrową pionową ścianą do skoków. Ten szlak którym jechaliście to chyba moje przekleństwo z pobytu w tamtych rejonach - wracałem wyczerpany z Czech i zamiast do granicy pojechałem tym szlakiem... sporo podjechałem pod górę i się zorientowałem dopiero że coś nie tak pojechałem.
    Galen
    | 12:12 środa, 23 czerwca 2010 | linkuj Super tereny!
    Maks
    | 22:25 wtorek, 22 czerwca 2010 | linkuj Super spędziliśmy czas i ten obiadek był naprawdę bardzo dobry ;)
    | 20:26 wtorek, 22 czerwca 2010 | linkuj Karolinka - Wszystko tam jest idealne dla Ciebie ! :*

klosiu - :)
    | 18:30 wtorek, 22 czerwca 2010 | linkuj Mila wycieczka :)
    Anonimowa karla76 | 16:08 wtorek, 22 czerwca 2010 | linkuj super trasa!!!!a jakie przewyższenia!:)muszę się tam wybrać:) :*