• Wokół WPN z Drogbasem

Sobota, 6 kwietnia 2013 • dodano: 06.04.2013 | Komentarze 8

Po odespaniu szykowałem się na jakiś trening, a tu smsik od Jarka i już jesteśmy zagadani na popołudniowe kręcenie. Pomysł Jarka był taki że padło na rundę wokół WPN. Wyszedłem troszkę wcześniej i pokręciłem sobie rundkę w okolicy Stadionu Miejskiego, przy okazji spróbowałem tereniku w Lasku Marcelińskim, a tam masakra, ścieżki pokryte grubą warstwą roztapiającego śniegu, ujechałem ledwo 10 metrów, zdążyłem lekko namoczyć skarpetki od spodu i nawrotka.
    Po spotkaniu ruszyliśmy we dwóch takim tam średnim tempem w kierunku na zachodnie podpoznańskie rejony. W Konarzewie postój przy sklepie i zaopatrzeni w browarki urządziliśmy klasyczny postój na spożycie złocistego trunku przy tamtejszym okazałym i mocno zaniedbanym pałacu, w którym działał nawet dzwonek przy głównym wejściu.
    Tematem rozmów były w większości sprawy związane ze zbyt długą zimą, dowiedzieliśmy się od Marka ze Złotego Stoku że tam w nocy znowu napadało śniegu i zaczęliśmy wątpić czy uda się majówka w górach ...
    Dalsza jazda to pomykanie non stop przez obrzeże WPN z jedną przerwą na siku w Dymaczewie Starym.
    Od Mosiny to już bez większej napinki dokręciliśmy do Lubonia i tam się rozstaliśmy.
    W sumie wyszedł taki tam wspólny trening, pogoda dopisała, na końcówce wyszło nawet słońce, a wiaterek nam sprzyjał na znacznej długości trasy, może być :)

| 09:41 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj Jarek - Dokładnie !
    Jarekdrogbas
    | 09:05 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj Jak.... w Murowanej jedziemy giga wszyscy bez gadania!
    | 21:22 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Maciej - Racja z Marcelińskim. Podjazdy można robić na Osowej Górze (ul. Pożegowska).

Marcin - Przez te niepewne przekładanki terminów nie wiem już kiedy w końcu zacznę się ścigać ...
    z3waza
    | 20:46 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj co do ZS to chodzą słuchy że zamienią terminami z MG co wydaje się sensowne wobec warunków - ja spróbowałem terenu w moich okolicach w Wielki Poniedziałek, a wówczas nie było jeszcze oficjalnego odwołania, i po tym rekonesansie stwierdziłem że Murowana będzie miała sens tylko jako mini - bo jechanie 7 godzin giga po płaskim to troszkę jednak bez sensu.
    | 20:27 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Lasek to jakaś masakra, omijam szerokim łukiem, kurde nie mam gdzie ćwiczyć podjazdów ;)
    | 19:22 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Maks - Ano dobry, chociaż my jesteśmy trochę zdołowani ciągłym widokiem tego białego paskudztwa wokół ...

Asia - Faktycznie, nie pomyślałem o tym :) Znając siebie, pewnie pojadę tam w nocy i jak Biała Dama mnie wpuści to może złożę dla Niej biały rower i pokręcimy w stylu XC po pałacowych komnatach, po schodach również, będzie nocna impreza ! :D
    JoannaZygmunta
    | 19:05 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Drzwi w pałacu otworzyła Wam jakaś Biała Dama? A może trzeba tam jechać i zadzwonić w nocy :)
    Maks
    | 17:44 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Dobry trening w dobrym towarzystwie ;)