• Przez Słowację i do Białej Wody

Czwartek, 28 maja 2009 • dodano: 28.05.2009 | Komentarze 4

Tegoż dnia do Szczawnicy przyjechał na wspólne kręcenie ze mną Robert znany na BS jako robin z Krakowa. Pobudka o 7, szybkie śniadanie i już 40 minut później po powitaniu z Nim w centrum Szczawnicy kręciliśmy razem. Ruszyliśmy najpierw do granicy ze Słowacją piękną ścieżką biegnącą wzdłuż Dunajca, o tak wczesnej porze była pusta, więc fajnie się nam kręciło wśród Pienin. Po przekroczeniu granicy obraliśmy kierunek na Lesnicę, a następnie po pokonaniu niezłego podjazdu (12%) odpoczęliśmy na przełęczy (720m) i ostro zjechaliśmy w dół. Po dotarciu przez Haligovce do Czerwonego Klasztoru, gdzie zrobiliśmy postój na fotki, ruszyliśmy na czerwony szlak – wspomnianą ścieżkę wzdłuż Dunajca, pięknie tam :)
    Po powrocie do Szczawnicy zatrzymaliśmy się przy Dunajcu na kawę, robinowi zostało jeszcze trochę czasu, więc postanowiłem zaciągnąć do rezerwatu Biała Woda, gdzie byłem dnia poprzedniego. Robertowi się spodobało i zapewne jeszcze tam wróci. Na koniec jeszcze raz przejechaliśmy fragment ścieżki wzdłuż Dunajca, zaczynał się wtedy ruch, jak i spływy flisackie. Zwieńczeniem wycieczki były lodziki :)

Na granicy ze Słowacją

Robin i JPbike :)

W Słowacji

Na mnie taki znak nie zrobił większego wrażenia ... a na robinie - widać :)

Pięknie ... :)

Początek zjazdu na którym wycisnęliśmy v-max

W Czerwonym Klasztorze. Widok na Trzy Korony

Dunajec w pełnej krasie

Wodospadzik :)

Dzięki Robercie za wizytę w Szczawnicy, miło było Cię poznać, pokręcić wspólnie i do następnego !

| 18:53 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj vanhelsing - Oczywiście że super trasa ...
    Dzięki za Twojego linka - jak ponownie wybiorę się w tamtejsze pienińskie rejony to na pewno skorzystam ze Twoich wskazówek :)

robin - Cieszę się że tobie się spodobało tam, gdzie przebywałem na rowerowym urlopie :)

niradhara - Jeżdżenie po górach to po prostu moja pasja ... czas myśleć o wypadzie w Beskidy :)

Pozdrawiam :)

niradhara
    | 11:26 sobota, 30 maja 2009 | linkuj Cieszę się, że masz taki fajny urlop! Malownicze trasy i miłe towarzystwo to chyba pełnia szczęścia :) Pozdrawiam :)
    robin
    | 16:57 czwartek, 28 maja 2009 | linkuj Jacku dzięki za wspólną wycieczkę, wszystko było ok nawet zdążyłem na bal. No i te 150 zdjęć. Pozdrawiam
    vanhelsing
    | 15:53 czwartek, 28 maja 2009 | linkuj Tam jest super trasa :) Też nią kiedyś jechałem rano, chyba o 6, ale lepsze wrażenia były z jazdy tą trasą o 23 w nocy :D

Jak nie wiesz gdzie jeździć to pamiętaj, że duużo tras jest u mnie w kategorii Pieniny na blogu, o tutaj

Zwłaszcza polecam traskę na przełęcz Obidza, potem się zjeżdża niesamowitym zjazdem do Piwnicznej :)