Ten blog rowerowy prowadzi Jacek ze stolicy Wielkopolski.
Info o mnie.
- przejechane: 177585.26 km
- w tym teren: 64441.10 km
- teren procentowo: 36.29 %
- v średnia: 22.68 km/h
- czas: 324d 11h 30m
- najdłuższy trip: 329.90 km
- max prędkość: 83.56 km/h
- max wysokość: 2845 m
Kategorie
-
Bike Maraton - 38
bikestatsowe zawody - 8
CX - 7
do 100 km - 1124
do 50 km - 1215
do/z pracy - 277
dron - 60
dzień wyścigowy - 249
Etapówki MTB - 31
Festive 500 - 47
Gogol MTB - 62
Kaczmarek Electric - 21
maratony - 178
MTB Marathon - 31
na orientację - 6
nocne - 287
podium, te szerokie też - 36
podsumowanie - 10
pomiar czasu - 66
ponad 100 km - 232
ponad 200 km - 28
ponad 300 km - 4
poza PL - 91
Solid MTB - 30
sprzęt - 45
szoska - 438
Uphill race - 8
w górach - 299
w roli kibica - 10
w towarzystwie - 389
wyprawy - 62
wysokie szczyty - 34
XC - 32
z przyczepką - 4
-
Moja stajnia
w użyciu
Orbea Oiz M20
Black Peak
Canyon Endurace
Scott Scale 740
Sztywna Biria
archiwum
Accent Peak 29
TREK 8500
Kross Action
pechowe accenty
Accent Tormenta 1 - skradziony
Accent Tormenta 2 - skradziony
Accent Tormenta 3 - skasowany
Archiwum
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
-
2024, Listopad - 4 - 0
2024, Październik - 9 - 17
2024, Wrzesień - 10 - 18
2024, Sierpień - 12 - 20
2024, Lipiec - 14 - 30
2024, Czerwiec - 18 - 40
2024, Maj - 10 - 24
2024, Kwiecień - 15 - 37
2024, Marzec - 12 - 29
2024, Luty - 9 - 27
2024, Styczeń - 9 - 25
2023, Grudzień - 12 - 34
2023, Listopad - 10 - 33
2023, Październik - 9 - 27
2023, Wrzesień - 11 - 28
2023, Sierpień - 8 - 16
2023, Lipiec - 16 - 43
2023, Czerwiec - 11 - 27
2023, Maj - 17 - 36
2023, Kwiecień - 12 - 45
2023, Marzec - 6 - 16
2023, Luty - 8 - 32
2023, Styczeń - 8 - 26
2022, Grudzień - 8 - 20
2022, Listopad - 8 - 25
2022, Październik - 9 - 31
2022, Wrzesień - 12 - 16
2022, Sierpień - 10 - 24
2022, Lipiec - 16 - 37
2022, Czerwiec - 12 - 26
2022, Maj - 16 - 32
2022, Kwiecień - 14 - 49
2022, Marzec - 9 - 30
2022, Luty - 8 - 18
2022, Styczeń - 10 - 27
2021, Grudzień - 10 - 25
2021, Listopad - 11 - 29
2021, Październik - 12 - 35
2021, Wrzesień - 15 - 30
2021, Sierpień - 16 - 24
2021, Lipiec - 20 - 34
2021, Czerwiec - 19 - 42
2021, Maj - 15 - 34
2021, Kwiecień - 15 - 30
2021, Marzec - 12 - 35
2021, Luty - 11 - 32
2021, Styczeń - 13 - 42
2020, Grudzień - 17 - 37
2020, Listopad - 13 - 51
2020, Październik - 14 - 40
2020, Wrzesień - 19 - 33
2020, Sierpień - 20 - 42
2020, Lipiec - 25 - 65
2020, Czerwiec - 21 - 77
2020, Maj - 21 - 75
2020, Kwiecień - 14 - 60
2020, Marzec - 7 - 21
2020, Luty - 15 - 34
2020, Styczeń - 13 - 46
2019, Grudzień - 20 - 76
2019, Listopad - 14 - 50
2019, Październik - 13 - 44
2019, Wrzesień - 24 - 46
2019, Sierpień - 23 - 25
2019, Lipiec - 23 - 31
2019, Czerwiec - 26 - 42
2019, Maj - 25 - 58
2019, Kwiecień - 24 - 75
2019, Marzec - 18 - 56
2019, Luty - 16 - 45
2019, Styczeń - 15 - 53
2018, Grudzień - 18 - 68
2018, Listopad - 10 - 36
2018, Październik - 20 - 42
2018, Wrzesień - 31 - 67
2018, Sierpień - 21 - 82
2018, Lipiec - 18 - 58
2018, Czerwiec - 14 - 55
2018, Maj - 19 - 55
2018, Kwiecień - 18 - 68
2018, Marzec - 14 - 55
2018, Luty - 10 - 52
2018, Styczeń - 10 - 52
2017, Grudzień - 10 - 42
2017, Listopad - 7 - 44
2017, Październik - 10 - 43
2017, Wrzesień - 17 - 46
2017, Sierpień - 19 - 43
2017, Lipiec - 19 - 83
2017, Czerwiec - 17 - 42
2017, Maj - 21 - 60
2017, Kwiecień - 19 - 47
2017, Marzec - 15 - 38
2017, Luty - 13 - 32
2017, Styczeń - 14 - 47
2016, Grudzień - 9 - 14
2016, Listopad - 9 - 24
2016, Październik - 14 - 19
2016, Wrzesień - 14 - 66
2016, Sierpień - 16 - 24
2016, Lipiec - 21 - 41
2016, Czerwiec - 15 - 26
2016, Maj - 24 - 77
2016, Kwiecień - 18 - 47
2016, Marzec - 18 - 42
2016, Luty - 13 - 26
2016, Styczeń - 14 - 39
2015, Grudzień - 14 - 72
2015, Listopad - 8 - 26
2015, Październik - 8 - 23
2015, Wrzesień - 12 - 27
2015, Sierpień - 18 - 31
2015, Lipiec - 16 - 59
2015, Czerwiec - 21 - 72
2015, Maj - 21 - 53
2015, Kwiecień - 20 - 88
2015, Marzec - 19 - 88
2015, Luty - 16 - 59
2015, Styczeń - 15 - 59
2014, Grudzień - 11 - 60
2014, Listopad - 19 - 34
2014, Październik - 12 - 22
2014, Wrzesień - 17 - 37
2014, Sierpień - 18 - 31
2014, Lipiec - 22 - 93
2014, Czerwiec - 18 - 73
2014, Maj - 16 - 76
2014, Kwiecień - 21 - 77
2014, Marzec - 20 - 73
2014, Luty - 16 - 80
2014, Styczeń - 7 - 31
2013, Grudzień - 18 - 87
2013, Listopad - 13 - 78
2013, Październik - 15 - 60
2013, Wrzesień - 16 - 65
2013, Sierpień - 15 - 76
2013, Lipiec - 26 - 161
2013, Czerwiec - 21 - 121
2013, Maj - 20 - 102
2013, Kwiecień - 20 - 116
2013, Marzec - 18 - 117
2013, Luty - 15 - 125
2013, Styczeń - 12 - 92
2012, Grudzień - 20 - 106
2012, Listopad - 10 - 82
2012, Październik - 13 - 46
2012, Wrzesień - 17 - 94
2012, Sierpień - 16 - 99
2012, Lipiec - 23 - 113
2012, Czerwiec - 17 - 97
2012, Maj - 18 - 61
2012, Kwiecień - 20 - 132
2012, Marzec - 20 - 130
2012, Luty - 9 - 57
2012, Styczeń - 10 - 55
2011, Grudzień - 11 - 84
2011, Listopad - 12 - 96
2011, Październik - 20 - 127
2011, Wrzesień - 17 - 170
2011, Sierpień - 23 - 109
2011, Lipiec - 11 - 116
2011, Czerwiec - 3 - 154
2011, Maj - 24 - 186
2011, Kwiecień - 15 - 255
2011, Marzec - 24 - 213
2011, Luty - 26 - 187
2011, Styczeń - 18 - 199
2010, Grudzień - 19 - 173
2010, Listopad - 13 - 106
2010, Październik - 14 - 118
2010, Wrzesień - 15 - 192
2010, Sierpień - 25 - 209
2010, Lipiec - 27 - 126
2010, Czerwiec - 28 - 191
2010, Maj - 20 - 255
2010, Kwiecień - 24 - 220
2010, Marzec - 18 - 196
2010, Luty - 9 - 138
2010, Styczeń - 11 - 134
2009, Grudzień - 12 - 142
2009, Listopad - 11 - 128
2009, Październik - 8 - 93
2009, Wrzesień - 24 - 158
2009, Sierpień - 22 - 118
2009, Lipiec - 19 - 143
2009, Czerwiec - 20 - 94
2009, Maj - 19 - 170
2009, Kwiecień - 25 - 178
2009, Marzec - 14 - 137
2009, Luty - 7 - 50
2009, Styczeń - 11 - 96
2008, Grudzień - 11 - 131
2008, Listopad - 13 - 56
2008, Październik - 17 - 64
2008, Wrzesień - 17 - 62
2008, Sierpień - 21 - 78
2008, Lipiec - 18 - 39
2008, Czerwiec - 24 - 74
2008, Maj - 15 - 23
2008, Kwiecień - 7 - 40
2008, Marzec - 6 - 14
Wpisy archiwalne w miesiącu
Sierpień, 2017
Dystans całkowity: | 888.39 km (w terenie 333.00 km; 37.48%) |
Czas w ruchu: | 37:11 |
Średnia prędkość: | 23.89 km/h |
Maksymalna prędkość: | 72.64 km/h |
Suma podjazdów: | 7177 m |
Maks. tętno maksymalne: | 175 (98 %) |
Maks. tętno średnie: | 158 (88 %) |
Liczba aktywności: | 19 |
Średnio na aktywność: | 46.76 km i 1h 57m |
Więcej statystyk |
Niedziela, 20 sierpnia 2017 • dodano: 20.08.2017 | Komentarze 0
Uzbierało się tyle sensownych powodów że na gogolowski maraton w Pobiedziskach udam się rowerem:
- zaległości treningowo - kilometrowe mam duże :)
- u Gogola już po Mosinie wiedziałem że wypadłem z gry o końcowe top 6 w M4
- koledzy z mojego teamu nie byli chętni na ów maraton
- po ostatnich anomaliach pogodowych orgi musieli skrócić trasę mega do 45 km
- moje auto to już złom i nie chce mi się siadać za kierownicą :)
Ruszyłem w elegancki i delikatnie chłodniutki ranek (o 8:20). Bardzo miło się kręciło przez jeszcze senne moje miasto. Będąc tuż przed Parkiem Krajobrazowym Promno dołączył do mnie gość z mini i tak dojechaliśmy razem do miasteczka zawodów. Zrobiłem jeszcze dodatkową rozgrzewkę na pierwszych paru km trasy - wliczając w to sławny "OS Z3wazy".
Kategoria do 50 km
Sobota, 19 sierpnia 2017 • dodano: 19.08.2017 | Komentarze 4
Kilka dni przerwy od treningów - z różnych powodów tak wyszło.
Ruszyłem w południe. Jutro maratonik u Gogola w Pobiedziskach, zatem dziś tytułowe kręcenie bez spiny przez Marceliński, Rusałkę i ścieżki w rejonie Strzeszynka.
Przez okolice kąpieliska, gastronomii i takich tam w Strzeszynku rzadko ostatnio kręcę, częściej bywam w krzaczorach, więc zawitałem pooglądać co tam pozmieniali.
Rzeźba "Królik, który widział jutro" :) © JPbike
Kategoria do 50 km
Niedziela, 13 sierpnia 2017 • dodano: 15.08.2017 | Komentarze 7
W końcu cykl Kaczmarek Electric MTB organizujący maratony głównie na terenie Wielkopolski i Lubuskiego odważył się na słuszny krok - w prawdziwych górach. Tym razem w nowej lokalizacji, w Dziwiszowie koło Jeleniej Góry, a właściwie na rozległej górskiej polanie, przy stacji narciarskiej Łysa Góra. Po tamtejszych Górach Kaczawskich, którędy poprowadzili trasę, do tej pory kręciłem terenowo tylko raz, pora to nadrobić :)
Tegoż dnia Unit Martombike Team wystawił liczny skład - mnie, Adriana, Wojtka, Przemysława, Marcina i Tomka, nawet w miasteczku zawodów zjawiło rzucające się w oczy stoisko Martombike, producenta naszych świetnych kolarskich ciuszków. Pogoda w 100% dopisała kolarsko, zarówno pod względem temperatury, nasłonecznienia i chmurek.
Na temat przedwyścigowych opisów trasy różnych autorów, to żaden na mnie nie zrobił wrażenia poza tym że giga ma do pokonania „zaledwie“ 60 km i pokaźne 2300 m podjazdów (mi wyszło jeszcze więcej, o tym w opisie).
Rozgrzewkę odbyłem krótką (5 km) ale wystarczającą. Jako jedyny z teamu startowałem z pierwszego sektora, a tradycyjnie już z jego ogona, zresztą czekanie ze 40 min w czubie jest dla mnie bez sensu. Po ruszeniu od razu solidny i krótki podjazd na ... najwyższy punkt trasy. Jadę swoje, nic nie tracę, ani nic nie zyskuje, zauważam że nie jadę ostatni z jedynki - za mną jest kilkanaście osób. Po wjechaniu na kaczawski teren się zaczęła zabawa MTB. W mojej części stawki szybko się porozciągało i od razu mogłem robić swoje górskie umiejętności, na podjazdach szło przeciętnie, a na tych trudniejszych zjazdach z dodatkiem błotka - póki szerokość ścieżki pozwalała to szybko przebijałem się do przodu. Problemy z trakcją na błotnych odcinkach sprawiały mi tylko nieodpowiednie i starte w połowie Racing Ralphy - w sumie na całym giga zaliczyłem mnóstwo poślizgów i zero gleb, chociaż momenty były.
Aż tak kolorowo na pierwszych km nie było - kilka razy mnie przyblokowywali i zgodnie z moimi przewidywaniami szybko doszli nas ci z dwójki. Po zjechaniu na miły i widokowy szuterek głównie podjazdowy z domieszką starego asfalcika dogania mnie Adrian, pyta „jak tam“, mówię że dopiero się rozkręcam i faktycznie cały ów szeroki odcinek pokonujemy razem, trochę gaworzymy, kilka rywali załatwiamy, po drodze podziwiając widoczki :). Zauważam również że i Wojtek jedzie blisko za nami, to daje mi do myślenia że tegoż dnia nie będzie z mojej strony super wyniku. Na szczycie, będącym rozjazdem mini wcinam pierwszego z czterech żeli, Adrian ku mojemu zdumieniu gna w dół tak, że mi odjeżdża, po chwili wpadamy na superbłotny fragment z koleinami - było tyle tańcowania że ostatecznie tracę kontakt (nie wzrokowy) z kolegą teamowym. Po tym sekcja zjazdowo - asfaltowo (wioska) - podjazdowa i wpadamy na długi, superciężki (max 22%), trawiasty podjazd na arcywidokową Górę Szybowcową (lotnisko). Na moim 1x10 (34/40) z trudem udało się całość podjechać. Podjeżdżając tędy zarówno przede mną widziałem grupkę z Adrianem, jak i za mną z Wojtkiem - obaj w odległości ze 100m ode mnie. Na szczycie bufet, samoloty, widoczki i czas na zjazd - tak się zdekoncentrowałem że nie zauważyłem skrętu w las i w efekcie zjechałem kilkaset metrów wprost po polanie dół ... Oczywiście po zorientowaniu się że jadę nie tędy następuje nawrotka, muszę zrobić wypych i przewyższenia u mnie wzrosły. Okazuje się że nie jestem sam co się tędy gubi - w trakcie wypychu jeszcze dwie osoby robią to samo, poza tym mogłem popatrzeć jak Przemysław podjeżdża w licznej grupce. Gdy do końca wypychu zostało mi ze 50m to Wojtek właśnie wjeżdżał we właściwy skręt. I tak ładne ciężko wypracowane kilka minut straciłem. Po wjechaniu na właściwą ścieżkę wtapiam się w kilkuosobową grupkę i po pokonaniu odcinka przez las oczom ukazał się arcywidokowy zjazd, choć z ciężką nawierzchnią (wykoszone chaszcze z wertepami). Zjechane sprawnie, z jednym momentem bliskim OTB. Kolejny podjazd z fragmentem do wypychu, znów kawałek ciężkiej nawierzchniowo polany i czas na techniczny zjazd (stara rowerowa trasa DH) - zaszalałem co poskutkowało ucieczką z grupki, dogoniłem Wojtka (akurat glebnął na skośnym korzeniu), no i zaliczyłem lekkie „puk“ w drzewo (przez rozsypane kamienie). Na dolnej części zjazdu ponownie paskudne wykoszone chaszcze nie ułatwiały sprawy - zaliczone dwa postoje bo spadł mi łańcuch i znów muszę gonić wspomnianą grupkę z josipem. Skutecznie poszło. Po tym gruppen podjazd dość wąski, leśny i przyjemny z ostrą końcówką prowadzący ponownie na Górę Szybowcową. Wyprzedził mnie wtedy mocny rywal z M4 - M. Zabłocki z VW (po defekcie). Po wjechaniu, na mijance zauważam kilka znanych twarzy z czołówki - czyli giga ponownie będzie wjeżdżało na lotnisko po tej ciężkiej trawie (w sumie czterokrotnie zdobywaliśmy ową górę). Techniczny zjazd z tędy poszedł sprawnie i długo oczekiwany rozjazd mega/giga - z mojej grupki dwóch skręciło na ten cięższy dystansicho, z czego jeden po 2 km ... zawrócił :) I tak nastąpiła jazda po znanych mi już ścieżkach, w większości pomykałem już sam. Zastanawiało mnie tyko gdzie jest Wojtek - wypatrzyłem go za mną po paru km na dłuższym podjeździe na odkrytym terenie. Stopniowo czułem narastające zmęczenie, ubytek powera i mikroskurcze w nogach - brak spożytego przed startem magnezu z B6 zrobiło swoje. W końcu wspomniany trawiasty podjazd - niestety, odcinek z największą stromizną zbutowałem. Na następny ciężki górski maraton zmodyfikuję napęd na lżejsze przełożenia (32/46), zresztą już w Alpach przekonałem się o tym. Kolejne gigowskie kilometry poszły sprawnie, aż w końcu na końcówce zjazdu doszedłem dwie znane mi sylwetki - kolega z Cellfastu i Kasię H.M. Gdy tylko zaczął się ostatni podjazd na lotniskową górę to zaatakował mnie skurcz w prawej nodze, tak silny że musiałem na minutkę stanąć, tracąc przy tym jedną pozycję. Później wyprzedził mnie jeszcze jeden gość, zostałem dogoniony przez josipa, któremu po technicznym zjeździe poinformowałem o moich skurczach i by jechał dalej swoje - tak zrobił. W tamtym momencie pokonywaliśmy przedostatni podjazd, trochę rywalizacyjnie się zrobiło - wyprzedzamy ostatniego z mega, z zaskoczenia i niewiadomo skąd załatwia nas Gosia Zellner, Wojtek widocznie wyciska z siebie ostatnie podkłady sił, a ja będąc już solidnie zmęczony doganiam i wyprzedzam jednego rywala. Jeszcze tylko potwornie śliski i superbłotny płaski fragment i na koniec podjazd z zawijasami po stoku narciarskim, byłem tam gorąco dopingowany przez teamową wiarę i w końcu szczytowy wjazd na metę. Oj, było ciężko, ale dostałem w kość tak jak chciałem :)
54/62 - open giga
7/11 - M4
Strata do zwycięzcy (Przemek Rozwałka) - 1:24:47 godz, do M4 (Tomek Jaworski) - 53:27 min
Poziom na giga u Kaczmarka jest kosmiczny, co przy mojej fizycznej pracy nawet nie zbliżę się do połowy stawki ...
Strata do szerokiego pudła - 13:19 min, grubo, zatem gdybania nie będzie i z radochą otwieram litrowy browar :)
Fotki by DGR Racing Team, Karolina Zając, Foto MTB.
Start. Nie ostatni z pierwszego sektora ruszałem © JPbike
W akcji. Trochę błotka tam było :) © JPbike
Nie ma to jak teamowy doping na końcowych i podjazdowych metrach :) © JPbike
Jest meta. Nie pamiętam czy kiedykolwiek miałem maraton z metą na górce :) © JPbike
Dokumentacja jakby ktoś pytał o ilość błota :) © JPbike
Kategoria dzień wyścigowy, Kaczmarek Electric, maratony, w górach
Sobota, 12 sierpnia 2017 • dodano: 14.08.2017 | Komentarze 3
Po dojechaniu i zakwaterowaniu się w Wojcieszowie zmontowaliśmy ekipę Unitów Martomów na górską rozgrzewkę przed jutrzejszym maratonem. Plan na tytułowe kręcenie - jedziemy bocznym i widokowym asfalcikiem na miejsce startu i mety, do stacji narciarskiej na Łysej Górze.
Na najwyższym punkcie rozgrzewki (690 m). Mój sprawdzony patent na uśmiane twarze działa od lat :) © JPbike
Po drodze między innymi były takie oto widoczki :) © JPbike
Testowaliśmy również różne aero pozycje zjazdowe ... © JPbike
Kategoria do 50 km, w górach, w towarzystwie
Środa, 9 sierpnia 2017 • dodano: 09.08.2017 | Komentarze 0
Start o 18:34. W niedzielę górski maraton, więc trening musi być !
Nadwarciański, 3x Osowa Góra i powrót mixem szlakowym.
Kategoria do 100 km
Niedziela, 6 sierpnia 2017 • dodano: 06.08.2017 | Komentarze 5
Pierwotnie tegoż dnia miał być powakacyjny powrót na maratonowe trasy - Suchy Las u Gogola, który jednak organizatorzy przełożyli na końcówkę września. Skoro miałem cały dzień wolny to wdrożyłem w życie zaplanowaną jakiś czas temu szosową i tlenową wycieczkę przez Sierakowski Park Krajobrazowy.
Start i meta w Pniewach - dojazd oczywiście autem.
Trasa okazała się piękna i przyjemna - same pofałdowania, lasy, pola, jeziora, pagóry, wioski, miasteczka, no i znikomy ruch aut. Żeby nie było tak kolorowo - w kilku miejscach asfalt był fatalny że ... złapałem kapcioszka, ale czy rasowy mtb-owiec miałby się tym przejmować ? :)
Pogoda i temperatura dopisały kolarsko - tylko ten nieźle wiejący z zachodu wiatr przez ponad połowę trasy utrudniał mi szybkie pomykanie - w efekcie na ostatnich km było mi już ciężko w nogach. Niemniej tlenowa wycieczka była udana i będę częściej w tamte okolice wpadał na długie szosowe tripy, zresztą Jurek potwierdzi że warto :)
Na dzień dobry mój IDEALNY zestaw :) © JPbike
Nad Jeziorem Pniewy © JPbike
Ja, rower, boczne asfalciki i znikomy ruch - tak to mogę z uśmiechem szosować :) © JPbike
Miłe widoczki z trasy - jeziora i lasy © JPbike
Urok zachodnich krańców Wielkopolski © JPbike
Pozdrowienia dla Jurka i wszystkich co tam byli :) © JPbike
Fontanna na Rynku w Międzychodzie © JPbike
Warta w Międzychodzie. Widać że wiało © JPbike
GPS nie zawsze działa jak należy - trafiłem w teren i 2 km nadłożone © JPbike
Fajny odcinek - po lewej Puszcza Notecka, po prawej rozlewiska Warty © JPbike
Uroku zachodniej Wielkopolski c.d. :) © JPbike
Na koniec sławny już Punkt Widokowy w Łężeczkach © JPbike
Kategoria ponad 100 km, szoska
Sobota, 5 sierpnia 2017 • dodano: 05.08.2017 | Komentarze 2
Start po odespaniu upalnego tygodnia (ja w pracy), czyli o 12:56.
Upały zelżały i nareszcie można było zrobić mój ulubiony trening - W TERENIE :)
Zaplanowałem dwie terenowe Rundy Drogbasa by JPbike. Już na pierwszych km właściwej trasy przekonałem się że całość będzie ciężko pokonać płynnie i bez wybijania z rytmu, a to dlatego bo skutki ostatnich burz, nawałnic i częstych deszczów okazały się potężniejsze - na rundzie leżało ze milion patyków (żaden nie zaszkodził mojemu Scale 740), setka połamanych gałęzi, mnóstwo singli nieźle obrosło chaszczami, no i naliczyłem się z tuzin zwalonych drzew, tych mniejszych i większych - kilka dosłownie zagraciło moją drogę przejazdu. I tak przejechałem jedną niepełną rundę, by nie zmarnować wolnego czasu na trening postanowiłem okrążyć Jezioro Kierskie (spora tam aktywność wodniaków) oczywiście jak najtrudniejszym i mocno terenowym wariantem.
Wypada również dopisać pewien krótki czwartkowy przejazd Sztywną Birią (domaga się remontu). Otóż wracając autem, na 3 km przed domem w baku skończyło się paliwo, porzuciłem samochód i udałem się spacerkiem do domu (przez miły lasek), wpakowałem do starego plecaka równie wiekowy 10 litrowy metalowy kanister i myk rowerem na pobliską stację paliw. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że mieszkam w odległości kilometra od stadionu i kręciłem w momencie gdy tysiące kibiców Lecha szło na mecz z Utrechtem - było lawirowania między nimi że hej. Na szczęście na sobie miałem granatowy t-shirt i jasne spodenki (barwy kolejorzo podobne) więc nie wzięli mnie za groźnego rywala :)
Kategoria do 100 km
Piątek, 4 sierpnia 2017 • dodano: 04.08.2017 | Komentarze 0
Start po transmisji TdP. Zachodnia pętla.
Wtorek, 1 sierpnia 2017 • dodano: 01.08.2017 | Komentarze 2
Start o 20:00. Standardowa pętla przez WPN.
- time 45:02 min, avs 33.17 km/h
Kategoria do 50 km, szoska, pomiar czasu