• Uphill Eliminator Osowa Góra 2013

Niedziela, 3 marca 2013 • dodano: 03.03.2013 | Komentarze 10

Ostatnio modne robi się organizowanie przez bikestatowiczy przeróżnych zawodów. Tym razem wyzwania podjął się Rodman, który wpadł na pomysł zorganizowania czegoś nowego w światku kolarzy górskich - Eliminatora, w dodatku uphillowego. Miejsce zawodów - stok i szczyt Osowej Góry.
    Po prostu ściga się w rozlosowanych grupkach po kilka osób w eliminacjach, po czym przegrani odpadają a Ci z czołowych pozycji przechodzą do następnych etapów i w końcu wielki finał.

Po zagadaniu się, na miejscu zbiórki grupy dojazdowo-ścigancko-powrotnej zjawiło się 9 bikerów: duda, Jarekdrogbas, jasskulainen, josip, JPbike, klosiu, krzychuuu86 (nowo poznany), Marc i z3waza.
    Natomiast pozostali - JoannaZygmunta, Ania Wysokińska i organizator Rodman zjawili się w miasteczku zawodów w odpowiedniej porze. W sumie było nas 12 osób, bardzo dobra frekwencja :)

Najpierw ostro nadwarciańskim. Ledwo załapałem w obiektywie kumpli :) © JPbike

Chwila na odsapnięcie :) © JPbike

Podjeżdżamy na Osową Górę ... © JPbike

Na szczycie. Spotkanie całej męskiej ekipy © JPbike

Profil Uphill Eliminatora (start od ulicy Spacerowej, meta na szczycie).

Pora na losowanie eliminacyjne :) © JPbike

1. Eliminacje - Po rozlosowaniu wylądowałem w drugiej grupie, z josipem, klosiem, Krzychem i Marcem. START ! Ruszyłem "spokojniej" i znalazłem się na 3 albo 4 pozycji. Lekko zaatakowałem na największej stromiźnie, by linię mety minąć na 2 pozycji, tuż za josipem.

Emocjonujące chwile - losowanie półfinałowe :) © JPbike

2. Półfinał - Grupka składała się ze mnie, Drogbasa, jasskulainena i Marca. Po starcie Drogbas ostro wystrzelił i tak cały czas uphillowałem parę sekund za nim do samej mety. Awans do finału wywalczony !

Jak widać - wszyscy na sprinterski uphill odchudziliśmy rowery do granic moźliwości ! © JPbike

3. Finał - Sami mocni: josip, Jarekdrogbas, JPbike i Rodman. Zaraz po starcie utworzył się peletonik prowadzony przez Drogbasa, ja na ogonie. Na największej stromiźnie Rodman zaatakował chyba na maxa, josip za nim, a ja wyprzedziłem Drogbasa i taki skład w odstępie paru sekund minął linię mety na szczycie.
    Zdobyłem 3 miejsce i fajny medal, na którym widnieje ... podjazd 35% :)

Nawet w wyścigu o piąte miejsce rywalizacja była bardzo zacięta ! © JPbike

Kompletny skład Eliminatorów :) © JPbike

W drodze powrotnej OBOWIĄZKOWO po piwku ! © JPbike

Powrót również nadwarciańskim i po dojechaniu do rogatek Poznania każdy pomknął w swoją stronę.
    Podsumowując - miło spędzony czas w zacnym gronie, kolejne świetne zawody, podczas których doświadczyliśmy nowych doznań wyścigowo-uphillowych :)

Pozostałe fotki, niewiele fociłem - są w Picassie.

Puls - max 180 (podczas eliminacji) i po tym wyłączyłem pulsometr :)

| 18:34 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj No tak Rafał, jak będzie następna to postaramy się Tobie dać znać :)
    Rafalek82
    | 17:46 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj Ehh taka impra, a pol soboty siedzialem na Pozegowie i rzezbilem podjazdy :)
    | 16:23 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj k4r3l - Dzięki :) Masz absolutną rację !

seba284 - Życzę szybkiego powrotu do sprawności rowerowej.

sebekfireman - No właśnie ! Sprzęt foto z funkcją filmowania ja mam, tyle że wszyscy się ścigaliśmy i brakło chętnych na filmowanie.

Jurek57 - Dzięki !
    Ja się cieszę, tym bardziej że trzeba było sporo z siebie wydusić, szczególnie w finale :)

WrocNam - Cieszę się ! Trzeba korzystać z ciekawych miejscówek we własnej okolicy :)

JoannaZygmunta - Dzięki :) Pomysłów na statywy mam mnóstwo, oto przykład :)

grigor86 - Dokładnie i niebawem będą kolejne :)
    grigor86
    | 21:20 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Niezła zabawa :-)
    JoannaZygmunta
    | 20:33 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Jacku GRATULACJE i dzięki za zdjęcia. Twoje poświęcenie przy ustawianiu aparatu na bidonie było godne udokumentowania ale niestety nie miałam baterii w fonie ;)
    WrocNam
    | 20:17 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Świetne zawody i niezłe miejsce!
    | 19:52 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Gratujeszyn !!!
    Jest się z czego cieszyć !
    pozdrawiam
    sebekfireman
    | 19:51 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Ale fajne zawody sobie zorganizowaliście. Przydałaby się jakaś relacja video dla zobaczenia tej walki i tych emocji :)
    | 17:58 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Świetny pomysł! Brawa dla Rodmana za organizację! Poza tym nie od dziś wiadomo, że gwarancją udanej imprezy jest zacna ekipa. No i gratki za ''pudło'' Jacku, hehe.