Ten blog rowerowy prowadzi Jacek ze stolicy Wielkopolski.
Info o mnie.
- przejechane: 174563.46 km
- w tym teren: 63468.10 km
- teren procentowo: 36.36 %
- v średnia: 22.70 km/h
- czas: 318d 16h 03m
- najdłuższy trip: 329.90 km
- max prędkość: 83.56 km/h
- max wysokość: 2845 m
![baton rowerowy bikestats.pl](https://www.bikestats.pl/buttonstats/u2011v3.gif)
Kategorie
-
Bike Maraton - 38
bikestatsowe zawody - 8
CX - 7
do 100 km - 1103
do 50 km - 1202
do/z pracy - 276
dron - 58
dzień wyścigowy - 247
Etapówki MTB - 31
Festive 500 - 47
Gogol MTB - 62
Kaczmarek Electric - 21
maratony - 177
MTB Marathon - 31
na orientację - 6
nocne - 286
podium, te szerokie też - 36
podsumowanie - 10
pomiar czasu - 66
ponad 100 km - 225
ponad 200 km - 28
ponad 300 km - 4
poza PL - 89
Solid MTB - 30
sprzęt - 44
szoska - 424
Uphill race - 8
w górach - 296
w roli kibica - 10
w towarzystwie - 383
wyprawy - 56
wysokie szczyty - 34
XC - 31
z przyczepką - 4
-
Moja stajnia
w użyciu
Orbea Oiz M20
![tn-IMG-2603](https://i.ibb.co/jy9w3Zf/tn-IMG-2603.jpg)
Black Peak
![black-peak](https://i.ibb.co/GcB4XRY/black-peak.jpg)
Canyon Endurace
![i-endurace](https://i.ibb.co/DtLjHSW/i-endurace.jpg)
![tn-IMG-1341](https://i.ibb.co/bXDnvDw/tn-IMG-1341.jpg)
![i-biria](https://i.ibb.co/Cv9bnxL/i-biria.jpg)
archiwum
Accent Peak 29
TREK 8500
Kross Action
pechowe accenty
Accent Tormenta 1 - skradziony
Accent Tormenta 2 - skradziony
Accent Tormenta 3 - skasowany
Archiwum
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
-
2024, Lipiec - 5 - 11
2024, Czerwiec - 18 - 40
2024, Maj - 10 - 24
2024, Kwiecień - 15 - 37
2024, Marzec - 12 - 29
2024, Luty - 9 - 27
2024, Styczeń - 9 - 25
2023, Grudzień - 12 - 34
2023, Listopad - 10 - 33
2023, Październik - 9 - 27
2023, Wrzesień - 11 - 28
2023, Sierpień - 8 - 16
2023, Lipiec - 16 - 43
2023, Czerwiec - 11 - 27
2023, Maj - 17 - 36
2023, Kwiecień - 12 - 45
2023, Marzec - 6 - 16
2023, Luty - 8 - 32
2023, Styczeń - 8 - 26
2022, Grudzień - 8 - 20
2022, Listopad - 8 - 25
2022, Październik - 9 - 31
2022, Wrzesień - 12 - 16
2022, Sierpień - 10 - 24
2022, Lipiec - 16 - 37
2022, Czerwiec - 12 - 26
2022, Maj - 16 - 32
2022, Kwiecień - 14 - 49
2022, Marzec - 9 - 30
2022, Luty - 8 - 18
2022, Styczeń - 10 - 27
2021, Grudzień - 10 - 25
2021, Listopad - 11 - 29
2021, Październik - 12 - 35
2021, Wrzesień - 15 - 30
2021, Sierpień - 16 - 24
2021, Lipiec - 20 - 34
2021, Czerwiec - 19 - 42
2021, Maj - 15 - 34
2021, Kwiecień - 15 - 30
2021, Marzec - 12 - 35
2021, Luty - 11 - 32
2021, Styczeń - 13 - 42
2020, Grudzień - 17 - 37
2020, Listopad - 13 - 51
2020, Październik - 14 - 40
2020, Wrzesień - 19 - 33
2020, Sierpień - 20 - 42
2020, Lipiec - 25 - 65
2020, Czerwiec - 21 - 77
2020, Maj - 21 - 75
2020, Kwiecień - 14 - 60
2020, Marzec - 7 - 21
2020, Luty - 15 - 34
2020, Styczeń - 13 - 46
2019, Grudzień - 20 - 76
2019, Listopad - 14 - 50
2019, Październik - 13 - 44
2019, Wrzesień - 24 - 46
2019, Sierpień - 23 - 25
2019, Lipiec - 23 - 31
2019, Czerwiec - 26 - 42
2019, Maj - 25 - 58
2019, Kwiecień - 24 - 75
2019, Marzec - 18 - 56
2019, Luty - 16 - 45
2019, Styczeń - 15 - 53
2018, Grudzień - 18 - 68
2018, Listopad - 10 - 36
2018, Październik - 20 - 42
2018, Wrzesień - 31 - 67
2018, Sierpień - 21 - 82
2018, Lipiec - 18 - 58
2018, Czerwiec - 14 - 55
2018, Maj - 19 - 55
2018, Kwiecień - 18 - 68
2018, Marzec - 14 - 55
2018, Luty - 10 - 52
2018, Styczeń - 10 - 52
2017, Grudzień - 10 - 42
2017, Listopad - 7 - 44
2017, Październik - 10 - 43
2017, Wrzesień - 17 - 46
2017, Sierpień - 19 - 43
2017, Lipiec - 19 - 83
2017, Czerwiec - 17 - 42
2017, Maj - 21 - 60
2017, Kwiecień - 19 - 47
2017, Marzec - 15 - 38
2017, Luty - 13 - 32
2017, Styczeń - 14 - 47
2016, Grudzień - 9 - 14
2016, Listopad - 9 - 24
2016, Październik - 14 - 19
2016, Wrzesień - 14 - 66
2016, Sierpień - 16 - 24
2016, Lipiec - 21 - 41
2016, Czerwiec - 15 - 26
2016, Maj - 24 - 77
2016, Kwiecień - 18 - 47
2016, Marzec - 18 - 42
2016, Luty - 13 - 26
2016, Styczeń - 14 - 39
2015, Grudzień - 14 - 72
2015, Listopad - 8 - 26
2015, Październik - 8 - 23
2015, Wrzesień - 12 - 27
2015, Sierpień - 18 - 31
2015, Lipiec - 16 - 59
2015, Czerwiec - 21 - 72
2015, Maj - 21 - 53
2015, Kwiecień - 20 - 88
2015, Marzec - 19 - 88
2015, Luty - 16 - 59
2015, Styczeń - 15 - 59
2014, Grudzień - 11 - 60
2014, Listopad - 19 - 34
2014, Październik - 12 - 22
2014, Wrzesień - 17 - 37
2014, Sierpień - 18 - 31
2014, Lipiec - 22 - 93
2014, Czerwiec - 18 - 73
2014, Maj - 16 - 76
2014, Kwiecień - 21 - 77
2014, Marzec - 20 - 73
2014, Luty - 16 - 80
2014, Styczeń - 7 - 31
2013, Grudzień - 18 - 87
2013, Listopad - 13 - 78
2013, Październik - 15 - 60
2013, Wrzesień - 16 - 65
2013, Sierpień - 15 - 76
2013, Lipiec - 26 - 161
2013, Czerwiec - 21 - 121
2013, Maj - 20 - 102
2013, Kwiecień - 20 - 116
2013, Marzec - 18 - 117
2013, Luty - 15 - 125
2013, Styczeń - 12 - 92
2012, Grudzień - 20 - 106
2012, Listopad - 10 - 82
2012, Październik - 13 - 46
2012, Wrzesień - 17 - 94
2012, Sierpień - 16 - 99
2012, Lipiec - 23 - 113
2012, Czerwiec - 17 - 97
2012, Maj - 18 - 61
2012, Kwiecień - 20 - 132
2012, Marzec - 20 - 130
2012, Luty - 9 - 57
2012, Styczeń - 10 - 55
2011, Grudzień - 11 - 84
2011, Listopad - 12 - 96
2011, Październik - 20 - 127
2011, Wrzesień - 17 - 170
2011, Sierpień - 23 - 109
2011, Lipiec - 11 - 116
2011, Czerwiec - 3 - 154
2011, Maj - 24 - 186
2011, Kwiecień - 15 - 255
2011, Marzec - 24 - 213
2011, Luty - 26 - 187
2011, Styczeń - 18 - 199
2010, Grudzień - 19 - 173
2010, Listopad - 13 - 106
2010, Październik - 14 - 118
2010, Wrzesień - 15 - 192
2010, Sierpień - 25 - 209
2010, Lipiec - 27 - 126
2010, Czerwiec - 28 - 191
2010, Maj - 20 - 255
2010, Kwiecień - 24 - 220
2010, Marzec - 18 - 196
2010, Luty - 9 - 138
2010, Styczeń - 11 - 134
2009, Grudzień - 12 - 142
2009, Listopad - 11 - 128
2009, Październik - 8 - 93
2009, Wrzesień - 24 - 158
2009, Sierpień - 22 - 118
2009, Lipiec - 19 - 143
2009, Czerwiec - 20 - 94
2009, Maj - 19 - 170
2009, Kwiecień - 25 - 178
2009, Marzec - 14 - 137
2009, Luty - 7 - 50
2009, Styczeń - 11 - 96
2008, Grudzień - 11 - 131
2008, Listopad - 13 - 56
2008, Październik - 17 - 64
2008, Wrzesień - 17 - 62
2008, Sierpień - 21 - 78
2008, Lipiec - 18 - 39
2008, Czerwiec - 24 - 74
2008, Maj - 15 - 23
2008, Kwiecień - 7 - 40
2008, Marzec - 6 - 14
![button stats bikestats.pl](https://www.bikestats.pl/buttonstats/u2011y2023v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://st61.static.bikestats.pl/u2011y2022v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://st61.static.bikestats.pl/u2011y2021v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://st61.static.bikestats.pl/u2011y2020v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://st61.static.bikestats.pl/u2011y2019v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://st61.static.bikestats.pl/u2011y2018v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://st61.static.bikestats.pl/u2011y2017v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://st61.static.bikestats.pl/u2011y2016v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://st61.static.bikestats.pl/u2011y2015v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://st61.static.bikestats.pl/u2011y2014v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://st61.static.bikestats.pl/u2011y2013v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://st61.static.bikestats.pl/u2011y2012v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://st61.static.bikestats.pl/u2011y2011v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://www.bikestats.pl/buttonstats/u2011y2010v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://www.bikestats.pl/buttonstats/u2011y2009v3.gif)
![button stats bikestats.pl](http://www.bikestats.pl/buttonstats/u2011y2008v3.gif)
Środa, 26 września 2012 • dodano: 27.09.2012 | Komentarze 15
Wrześniowy urlop w górach – dzień kulminacyjny :)
W końcu mam na koncie dwusetkę z porządnymi górkami i prawie 4 km w pionie !
Jakiś czas temu przeglądając blogi natrafiłem właśnie na kolejną górę, na którą można wjechać rowerem bez ograniczeń i leżącą w środkowej części Słowacji, w Tatrach Niżnych - Kralovą Holę (Królewska Hala), która mierzy imponujące 1946 m.n.p.m.
Wiadomo jak to ze mną bywa - prędzej czy później nadejdzie dzień by ją zdobyć :)
Plan był taki – wystartować spod granicy w Łysej Polanie, zdobyć szczyt i wrócić tą samą trasą.
![Dzień zaczął się pobudką o 6 rano ...](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326652,20121001,dzien-zaczal-sie-pobudka-o-6-rano.jpg)
Dzień zaczął się pobudką o 6 rano ...© JPbike
Dojazd autem z Istebnej do Łysej Polany (ponad 160 km) zajął nam około 3 godzin.
![Parking (20 zł !) przed szlakiem na Morskie Oko wypełnił się do ostatniego miejsca](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326653,20121001,parking-20-zl-przed-szlakiem-na-morskie-oko-wypelnil-sie-do-ostatniego-miejsca.jpg)
Parking (20 zł !) przed szlakiem na Morskie Oko wypełnił się do ostatniego miejsca© JPbike
Na trasę ruszyliśmy o 10:30. Żadnej mapy nie miałem, tylko wydrukowane fragmenty.
Od razu po wjechaniu do Słowacji zaskoczył nas spokój, dobry asfalcik, wspaniała przestrzeń, wokół same góry i znikoma ilość turystów, a u nas tłok i pełna komercja w rejonie Tatr.
![Widać ... sama przyjemnosć :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326656,20121001,widac-sama-przyjemnosc.jpg)
Widać ... sama przyjemnosć :)© JPbike
![Na wysokości około 1000 m. Nie ma to jak jazda wśród gór :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326657,20121001,na-wysokosci-okolo-1000-m-nie-ma-to-jak-jazda-wsrod-gor.jpg)
Na wysokości około 1000 m. Nie ma to jak jazda wśród gór :)© JPbike
![Słowackie Tatry również są piękne !](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326658,20121001,slowackie-tatry-rowniez-sa-piekne.jpg)
Słowackie Tatry również są piękne !© JPbike
![Ten szczyt to Łomnica (2634 m) :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326659,20121001,ten-szczyt-to-lomnica-2634-m.jpg)
Ten szczyt to Łomnica (2634 m) :)© JPbike
![Spory kawał drogi jechaliśmy trasą Tatry Tour. Kiedyś się skuszę ... :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326660,20121001,spory-kawal-drogi-jechalismy-trasa-tatry-tour-kiedys-sie-skusze.jpg)
Spory kawał drogi jechaliśmy trasą Tatry Tour. Kiedyś się skuszę ... :)© JPbike
![Długi i prosty zjazd do Popradu. Wiało strasznie z boku ...](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326661,20121001,dlugi-i-prosty-zjazd-do-popradu-wialo-strasznie-z-boku.jpg)
Długi i prosty zjazd do Popradu. Wiało strasznie z boku ...© JPbike
![Pozazdrościć takiego widoku mieszkańcom Popradu :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326662,20121001,pozazdroscic-takiego-widoku-mieszkancom-popradu.jpg)
Pozazdrościć takiego widoku mieszkańcom Popradu :)© JPbike
![Jazda wśród kolejnych górek i przełęczy ...](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326663,20121001,jazda-wsrod-kolejnych-gorek-i-przeleczy.jpg)
Jazda wśród kolejnych górek i przełęczy ...© JPbike
![Jedna z wielu przerw na uzupełnienie energii](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326664,20121001,jedna-z-wielu-przerw-na-uzupelnienie-energii.jpg)
Jedna z wielu przerw na uzupełnienie energii© JPbike
![To już pełen górski konkret !](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326666,20121001,to-juz-pelen-gorski-konkret.jpg)
To już pełen górski konkret !© JPbike
![Jak to w górach bywa - pogoda często się zmienia](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326667,20121001,jak-to-w-gorach-bywa-pogoda-czesto-sie-zmienia.jpg)
Jak to w górach bywa - pogoda często się zmienia© JPbike
![Ciekawy wiadukt kolejowy](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326668,20121001,ciekawy-wiadukt-kolejowy.jpg)
Ciekawy wiadukt kolejowy© JPbike
![Na południowym krańcu trasy pierwsze spojrzenie na cel. Szczyt niestety spowity w chmurach](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326669,20121001,na-poludniowym-krancu-trasy-pierwsze-spojrzenie-na-cel-szczyt-niestety-spowity-w-chmurach.jpg)
Na południowym krańcu trasy pierwsze spojrzenie na cel. Szczyt niestety spowity w chmurach© JPbike
![Miasteczko Sumiac - właśnie od tędy zaczyna się właściwy atak na szczyt](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326670,20121001,miasteczko-sumiac-wlasnie-od-tedy-zaczyna-sie-wlasciwy-atak-na-szczyt.jpg)
Miasteczko Sumiac - właśnie od tędy zaczyna się właściwy atak na szczyt© JPbike
![No ... :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326671,20121001,no.jpg)
No ... :)© JPbike
![Początkowo jakieś 5 km jedzie się po dobrym szuterku do góry](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326672,20121001,poczatkowo-jakies-5-km-jedzie-sie-po-dobrym-szuterku-do-gory.jpg)
Początkowo jakieś 5 km jedzie się po dobrym szuterku do góry© JPbike
![Na wysokości ok 1300 m. Powoli zbliżamy się do chmur :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326673,20121001,na-wysokosci-ok-1300-m-powoli-zblizamy-sie-do-chmur.jpg)
Na wysokości ok 1300 m. Powoli zbliżamy się do chmur :)© JPbike
![Na 1450 m zaczyna się stary asfalt z barierkami by nie spaść w dół](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326674,20121001,na-1450-m-zaczyna-sie-stary-asfalt-z-barierkami-by-nie-spasc-w-dol.jpg)
Na 1450 m zaczyna się stary asfalt z barierkami by nie spaść w dół© JPbike
![Nie dziwcie się że na CAŁEJ trasie ani razu nie odwiedziliśmy słowackiego sklepu :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326675,20121001,nie-dziwcie-sie-ze-na-calej-trasie-ani-razu-nie-odwiedzilismy-slowackiego-sklepu.jpg)
Nie dziwcie się że na CAŁEJ trasie ani razu nie odwiedziliśmy słowackiego sklepu :)© JPbike
![Tutaj wysokość Śnieżki została pokonana :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326676,20121001,tutaj-wysokosc-sniezki-zostala-pokonana.jpg)
Tutaj wysokość Śnieżki została pokonana :)© JPbike
![Końcówka podjazdu na wysokości 1800 m. Szczyt z budynkiem spowity chmurami](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,325100,20120927,koncowka-podjazdu-na-wysokosci-1800-m-szczyt-z-budynkiem-spowity-chmurami.jpg)
Końcówka podjazdu na wysokości 1800 m. Szczyt z budynkiem spowity chmurami© JPbike
![To już przedostatnia serpentyna. Zaczyna strasznie wiać ...](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326678,20121001,to-juz-przedostatnia-serpentyna-zaczyna-strasznie-wiac.jpg)
To już przedostatnia serpentyna. Zaczyna strasznie wiać ...© JPbike
![Upragniony cel osiągnięty ! :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326680,20121001,upragniony-cel-osiagniety.jpg)
Upragniony cel osiągnięty ! :)© JPbike
![Na szczycie huragan taki że omal nas nie zdmuchnęło !](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,325101,20120927,na-szczycie-huragan-taki-ze-omal-nas-nie-zdmuchnelo.jpg)
Na szczycie huragan taki że omal nas nie zdmuchnęło !© JPbike
![Jak mocno hulał wind ? Właśnie TAK !](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326681,20121001,jak-mocno-hula-wind-wlasnie-tak.jpg)
Jak mocno hulał wind ? Właśnie TAK !© JPbike
![Rekord wysokości pobity ! Wyżej to już tylko w ALPY :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326683,20121001,rekord-wysokosci-pobity-wyzej-to-juz-tylko-w-alpy.jpg)
Rekord wysokości pobity ! Wyżej to już tylko w ALPY :)© JPbike
![Tylko tutaj można było wytrzymać huragan i odpocząć. Temperatura na górze spadła do 8 stopni](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326685,20121001,tylko-tutaj-mozna-bylo-wytrzymac-huragan-i-odpoczac-temperatura-na-gorze-8-stopni.jpg)
Tylko tutaj można było wytrzymać huragan i odpocząć. Temperatura na górze spadła do 8 stopni© JPbike
Na szczyt udało się wjechać na krótko przed 18-tą, mając 107 km i ok 2500 m w pionie.
Najcięższy jest oczywiście ostatni podjazd - 12 km i ok 1200 m przewyższenia.
![Na szczycie znajduje się budynek przekażnikowy TV z wieżą](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326687,20121001,na-szczycie-znajduje-sie-budynek-przekaznikowy-tv-z-wieza.jpg)
Na szczycie znajduje się budynek przekażnikowy TV z wieżą© JPbike
![Wracamy w dół. Jeszcze jedno spojrzenie na szczyt i długi downhill :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326688,20121001,wracamy-w-dol-jeszcze-jedno-spojrzenie-na-szczyt-i-dlugi-downhill.jpg)
Wracamy w dół. Jeszcze jedno spojrzenie na szczyt i długi downhill :)© JPbike
![Czegoś takiego jeszcze nie widziałem :)](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326689,20121001,czegos-takiego-jeszcze-nie-widzialem.jpg)
Czegoś takiego jeszcze nie widziałem :)© JPbike
![Po zjechaniu temperatura skoczyła do 17 stopni, ściemniło się, zakładamy lampki i myk w drogę powrotną](http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,326690,20121001,po-zjechaniu-temperatura-skoczyla-do-17-stopni-sciemnilo-sie-zakladamy-lampki-i-myk-w-droge-powrotna.jpg)
Po zjechaniu temperatura skoczyła do 17 stopni, ściemniło się, zakładamy lampki i myk w drogę powrotną© JPbike
Podczas drogi powrotnej jazda przebiegła w świetle księżyca i fantastycznych zarysów gór, szczególnie jak się przejeżdżało w rejonie Tatr.
Na trasie jedyną awarią było złapanie laczka u mnie w banalnym miejscu - na rondzie w Popradzie :)
W końcu, strasznie zmęczeni, ale szczęśliwi doturlaliśmy do zaparkowanego auta na krótko przed północą i czekała nas jeszcze prawie 3 godzinna jazda autem do noclegowni, do której dojechaliśmy o 3 w nocy, a spać żeśmy poszli o 4.
W sumie 21 godzin w podróży !
Cała jazda przez 10 przełęczy (chyba, bo nie liczyłem przez te widoczki :)) to było istne hardcore ! Ale warto było !
Podczas jazdy i po zrealizowaniu hardcorowej wycieczki wielokrotnie się zastanawialiśmy, czy my jeszcze jesteśmy normalni i czy nie przyda nam się leczenie :D
Fotorelacja Jarka - KLIK.
Łysa Polana (PL-SK) - Tatranska Javorina - Zdlar - Tatranska Kotlina - Tatranska Lomnica - Stary Smokovec - Poprad - Hranovnica - Vernar - Telgart - Sumiac - Kralova Hola - ... powrót tą samą trasą
Przewyższenie – 3932 m !
Kategoria ponad 200 km, poza PL, w górach, w towarzystwie, wysokie szczyty
Komentarze
poisonek | 17:03 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj
No faktycznie nie trafiłeś z pogodą. Ale za to dystans i przewyższenie powala :) Super trip.
MaciejBrace | 21:01 wtorek, 2 października 2012 | linkuj
Widoczki piękne, dystans, wysokość - godne pozazdroszczenia.
shem | 12:12 piątek, 28 września 2012 | linkuj
4km w pionie i 200 w poziomie? Wy nie jesteście normalni ;-)
josip | 07:14 piątek, 28 września 2012 | linkuj
Daliście konkretnie czadu! Przewyższenie, dystans i wysokość dosłownie wciskają w fotel, szacun. No właśnie, gdzie można leczyć cyklozę?:)
k4r3l | 18:23 czwartek, 27 września 2012 | linkuj
Przekraczacie granice! A takiej "choroby" jak Wasza, życzyłbym każdemu :) Gratki!
RamzyY | 17:05 czwartek, 27 września 2012 | linkuj
po Pienino-Gorcach tez zastanawiałem się, czy chłopaki mnie nie zlinczuja za wyznaczenie takich tras ;p
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!