• Dwusetka dedykowana Kornelii :)

Niedziela, 26 sierpnia 2012 • dodano: 27.08.2012 | Komentarze 17

No ... w komentarzach u Młynarza zobowiązałem się że walnę dwusetkę z tytułową dedykacją dla ślicznej dziewczynki - Kornelii :)

Wystartowałem krótko po 15, zakładając że dotrę do domu przed północą.
    Nie napiszę że kierunek wiatru miałem bardzo dobry. Oj, długo czekałem na taką okazję :)
    Początkowo, przez pierwsze 25 km towarzyszył mi Jurek, który zdecydował dojechać rowerem do Zielonej Góry i stamtąd wrócić pociągiem do Buku.

Trochę pofałdowana Ziemia Lubuska. Fajnie się pomykało :) © JPbike

Zabytkowe zabudowania z murem obronnym w Kożuchowie © JPbike

Nadodrzański most w Nowej Soli © JPbike

Słońce coraz niżej, chłodniej, pora założyć rękawki i MYK © JPbike

Romantycznego zachodu słońca nie bedzie, szkoda ... © JPbike

Z cyklu Płaska Wielkopolska. Tędy napierałem tak pod 35 km/h :) © JPbike

Pałac w Gościeszynie. Myślałem że iluminacji nie bedzie, a tu proszę :) © JPbike

Nawet wiatraki ładnie iluminują :) Ten jest w Grodzisku Wielkopolskim © JPbike

W sumie świetną dwusetkę wykonałem, do domu dotarłem o 23:35 :)
    Najfajniejsza okazała się jazda po pofałdowanej Ziemi Lubuskiej i nocne napieranie od 22-tej w nocy (znikomy ruch :))
    No ... by wyszedł dystans 200 km - trzeba było troszkę dokręcać, na przykład dwukrotnie wydłużałem trasę bocznymi drogami, a na pustych i oświetlonych rondach robiłem szybkie kółka wokół :)

Wielkie podziękowania dla Kornelii, Asiczki, Piotrka i Jurka za wspaniałe dwa dni !

Kategoria nocne, ponad 200 km

| 19:20 wtorek, 4 września 2012 | linkuj kania76 - Zgadzam się z tym co piszesz :)
    kania76
    | 20:40 sobota, 1 września 2012 | linkuj Niezły speed. Nie ma to jak jazda z zachodu na wschód w naszych rejonach, ale i tak trzeba mieć kopyto.
    | 08:48 sobota, 1 września 2012 | linkuj Rodman - Jak są chęci i czas to każdy Gigowiec coś takiego może trzasnąć ;)

bloom - Jedyne "dolegliwości" jakie miałem następnego dnia to lekki ból kolan przy schodzeniu po schodach :), trwało to do poniedziałkowego południa :)
    bloom
    | 21:21 piątek, 31 sierpnia 2012 | linkuj 400 km w 2 dni Co za masakra :) i to do tego dzień po dniu... Ze 4 dni bym musiał się regenerowac !
    Rodman
    | 14:41 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj dałeś czadu :D !!
    >400 km w 2 dni to jest niezła miazga ;-))
    | 20:26 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj jahoo81 i Mlynarz - Strasznie się cieszę !
    Te prześliczne uśmieszki Kornelci to fantastyczne chwile dla nas wszystkich :)
    Każdy czas spędzony z Wami jest na wagę złota !
    Co do dwusetek, jakie walnąłem dzień po dniu to ... gdyby nie praca, trzasnąłbym następną(e) ;)

Również pozdrowienia ślę i do zobaczenia !

jahoo81
    | 07:55 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Piękna dedykacja Jacku :)
    Jak Kornelcia sobie podrośnie, to na pewno poczyta :D

Zdjęcia super - że też miałeś czas, żeby je robić - z taką średnią! Fajnie, że wiatr Ci pomagał - to na pewno motywuje :D
    Ale wymiotłeś w ten weekend! Na twoim miejscu to bałabym się jeździć na szosie, że oskarżą Cię o szkody drogowe - np. zwinięcie asfaltu itp... :D

Pozdrawiamy z Kornelcią :D Do zobaczonka!

Mlynarz
    | 20:43 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Kornelcia pięknie dziękuje za dedykację. :)

Jak znów przyjedziesz (a zapraszamy! :D ), to na pewno odwdzięczy Ci się kolejnymi uśmieszkami. :)

Dzięki za te kilka wspólnych chwil w ten weekend. Tradycyjnie było bardzo fajnie. :)

No i tradycyjnie dałeś czadu! Dwie dwusetki w jeden weekend, w takim stylu, muszą robić wrażenie!

Pozdrawiam!
    | 16:11 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj MaciejBrace - W skrócie tyle km na rowerze w dwa weekendowe dni to dla mnie przykładowy cytat - niebo zamiast dachu, wiatr zamiast ścian :)

k4r3l - To był solidny trening, sprawdzałem siebie na ile mnie stać i pilnowałem tego by nie złapać kryzysu :)

Jurek57 - Krótkie statystyki w moim wykonaniu :
    - Twój sms przyszedł o 21:24, wtedy robiłem nocną fotkę wiatraka w Grodzisku Wlkp
    - odległość od Grodziska Wlkp do Buku moim wariantem to 20 km :)
    - jak przejeżdżałem przez Buk to od Lubska wyszło 165 km

Poza tym ... zamierzam zrobić właśnie 400 km w dzień, najlepiej z Poznania do Krakowa :)

grigor86 - Na własne oczy tamte zabytki i mur obronny robią pokaźne wrażenie !

JoannaZygmunta - Dzięki :) Dodam jeszcze że załadowany plecak nie należał do lekkich :)
    Jak w końcu sobie kupię szosówkę to sam się będę obawiać tego, bo nie wiem jakie średnie będę wyciągał na takowym szybkim pożeraczu asfaltowych kilometrów :)

Że co ? XC w Jarocinie odwołali ? :(
    Nie wiedziałem o tym.
    Z jednej strony szkoda, z drugiej zaoszczędziłem kasę i przepalenie się :)
    Póki co obecnie w generalce zajmuję 5 miejsce i we Wrześni będzie walka o wszystko !
    JoannaZygmunta
    | 12:45 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Własnie przeczytałam, że nie będzie XC w Jarocinie :(
    | 06:33 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Jak kupisz sobie szosówkę to chłopaki będą musieli pozakładać silniczki do swoich szosówek a ja potężny silnik ;).
    Jestem pełna podziwu :)
    Ładne zdjęcia.
    grigor86
    | 21:56 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Ciekawe zabudowania obronne w Kożuchowie mijałeś po drodze. Niesamowita średnia jak na taki dystans - szacun!
    | 20:39 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Kiedy wychodziłem z pociągu i w odpowiedzi na sms - gdzie jesteś ? , ty że w Grodzisku ... nie dowierzałem . 400 kilo w dwa dni i takie tempo , no , no !!!
    | 19:08 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Ale depnąłeś po pedałach, 200 km przy takiej średniej to nie lada wyczyn! I to na oponkach 2.0 - szoszony wymiękają przy Tobie :))
    | 19:03 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Ładna wyprawa, kupa kilometrów i piękne widoki.
    | 18:16 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj klosiu - Niestety, za późno się tam zjawiłem przelotowo (o 17:45), by Wam pogratulować :)
    | 18:13 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj O i proszę, w Nowej Soli byłeś po drodze, trzeba było w Kaczmarku wystartować przy okazji :)