• Do Lubska z Jurkiem

Sobota, 25 sierpnia 2012 • dodano: 27.08.2012 | Komentarze 9

Bardzo chciałem się wybrać rowerem do rowerowych przyjaciół - Asiczki i Piotrka.
    Szczególnie zależało mi na osobistym poznaniu ich wspaniałej córeczki - Kornelii :)

Wieści o moim wypadzie musiały się rozejść bo dość szybko znalazł się chętny towarzysz, mieszkaniec Buku - Jurek :)

Po typowo maratonowym śniadaniu wystartowałem spod domu o 6 rano, mając mgliste i bezwietrzne klimaty z bardzo dobrą temperaturą do jazdy, ponad 15 stopni.

Troszkę mglisty poranek w drodze do Buku © JPbike

Bikestatowicze Jurek57 i JPbike © JPbike

Pałac w Wąsowie © JPbike

Jurek napiera :) © JPbike

W miarę upływu czasu i kolejnych kilometrów zaczynało się wypogadzać i można było zdjąć rękawki.

Jeden z wielu zabtykowych parowozów w Wolsztynie © JPbike

Po przekroczeniu granicy Wielkopolski z Lubuskim Jurkowi stopniowo zaczynały dawać we znaki upływające kilometry i niesprzyjający wiaterek. Od tego momentu postojów zarówno przy sklepach, jak i byle gdzie mieliśmy sporo.
    Postanowiłem swojego towarzysza motywować do dalszej jazdy i się udało :)
    Ciężkich momentów dla Jurka nie brakło, dwa razy zastanawiałem się czy nie ściągnąć wozu technicznego z Lubska :)

Jedzie bardzo dzielny facet ! © JPbike

Jurek zapragnął Odrę przekroczyć promem, więc ... © JPbike

No to mamy fajny rejs :) © JPbike

Najprawdziwsze podjazdy też się zdarzały © JPbike

Pałac w Zaborze © JPbike

Jurek w barwach Szwajcarii szuka grzybów w lubuskim lesie :) © JPbike

Nie obyło się bez terenu. Trochę tam pobłądziliśmy :) © JPbike

Jazdy po świeżutkiej obwodnicy nie zabrakło. Tutaj mieliśmy pod górkę i pod wiatr © JPbike

Jeden w wielu postojów rozciągających :) © JPbike

W pewnym momencie, jak Jurek kupował w sklepie kolejne litry picia wysłałem smsa do Piotrka:
    "Jurek heroicznie walczy by dojechać do celu"
    Mlynarz na to - "To prawdziwy bohater :D"

W końcu, kilkanaście km przed Lubskiem z przeciwka nadjechał Młynarz i od razu zafundował nam zimne piwo !
    To chyba Jurka uratowało i widać było jak się cieszył :)

Radosna chwila ! Piwo poszło jak woda :) © JPbike

To już ostatnia długa prosta. Dawaj Jurek ! © JPbike

Do celu dojechaliśmy o 19:35 i tam powitanie z Kornelią i Asiczką :)

Wujek Jacek - "cześć, jestem wujkiem Jackiem"
    Kornelia - :) (śliczny uśmiech)
    Wujek Jacek - "jak podrośniesz to pojeździmy po górkach"
    Kornelia - :))))))) (szeroki i prześliczny uśmiech)

Wieczór i część nocy a jakże miło zleciała :)

Czas na głębokie pokłony dla BOHATERA Jurka :) © JPbike

| 20:06 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Mlynarz - Jurkowi za taki bohaterski wyczyn należy się złoty medal i dwie skrzynki idealnie schłodzonego najwspanialszego browaru ! ;)

Jahoo81 - Kornelia jest fantastycznie cudowna i wujek Jacek będzie musiał często wpadać do Was :)
    jahoo81
    | 07:48 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Jacku twój opis powitania z Kornelcią jest bezbłędny! :D
    Naprawdę się jej bardzo spodobałeś :)
    Dzięki za wspólnie spędzony czas (szkoda że tak szybko zleciał)
    Zapraszamy ponownie! :D

Fajnie, że Jurek jechał z Tobą :D Daliście czadu!
    Mlynarz
    | 20:45 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Ale przetyrałeś naszego Jureczka! :D
    Na szczęście Jurek pokazał, że ma charakter. W co nie wątpiłem. I dojechał o własnych siłach.

TO BOHATER! :D

Pozdrawiam!
    | 15:32 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj k4r3l - Misja "Kornelia" ? - pasuje jak ulał i masz u mnie piwo ! :)
    W razie braku chęci i motywacji ściągnij mnie i razem walniemy dwusetkę :)

grigor86 - Racja ! Na takich długich trasach trzeba pomagać i motywować :)

JoannaZygmunta - :)
    JoannaZygmunta
    | 06:48 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj :D
    grigor86
    | 22:01 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Wszyscy jesteście dzielni :-)
    | 19:05 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Brawa dla Was za ten dystans i wykonanie misji "Kornelia" w naprawdę dobrym czasie! Chyba sobie postanowię dwusetkę na przyszły rok :)
    | 17:21 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Oczywiście Jurku, ja się piszę na TO !
    Masz rację - to był wspaniały dzień i bardzo się cieszę że dotrwałeś do wspaniałego celu ! :)
    | 17:13 poniedziałek, 27 sierpnia 2012 | linkuj Jacek - jak dożyję emerytury to pierwszą przepijemy !