• Wietrzna wytrzymałościówka

Niedziela, 11 marca 2012 • dodano: 11.03.2012 | Komentarze 15

Zagadałem się z Jarkiem na treningowy i 150 km wyjazd do Chrzypska z kulminacją trasy na punkcie widokowym w Łężeczkach. Poinformowałem o tym również resztę kumpli - ostatecznie na miejscu zbiórki, o 10 rano zjawiło się trzech najwytrwalszych, czyli Jarek, Mariusz i ja. Mariusz narzekał na ból w szczęce i słusznie postanowił że przejedzie z nami odcinek do Kiekrza i stamtąd uda się w swoją stronę.
    Trasę wymyśliłem tak aby najpierw zmierzyć się z wiatrem a powrót ... :)
    Tak właśnie było, napiszę szczerze że przez pierwsze ponad 70 km to była wmordewindowa masakra, kosztująca nas dwóch sporo sił, nierzadko jechaliśmy z prędkością ledwo ponad 20 km/h i to przy tętnie 160 ! Zmiany były zbawienne, gdybym jechał sam to pewnie zawróciłbym najwyżej po 30 km. W Ostrorogu postój przy sklepie. Po dokręceniu do Nojewa (fajne pagórki), przy jednym z kilku zabytkowych już wiaduktach kolejowych wyczailiśmy żółty szlak prowadzący przez las (ale ulga od wiatru) wprost do Chrzypska, szlak jednak przez fatalne oznakowanie dość szybko nam zniknął i wylądowaliśmy w bagnie, dobrze że krótkim :) Jadąc dalej na azymut zaskoczyło nas pagórkowate ukształtowanie terenu i biegnących tędy ścieżek, w sam raz na maraton :) W Chrzypsku zaopatrzenie przy sklepie w browar, który z przyjemnością spożyliśmy na wspomnianej kulminacji trasy (fajny i konkretny podjazd). Po przerwie już tylko jazda powrotna z bardzo sprzyjającym wiatrem, ale i tak kręciliśmy mocno i superszybko (po niezłym tętnie to widać). W okolicy 120 km zacząłem tracić powera w nogach i z każdym kilometrem coraz bardziej czułem się zajechany. A Jarek, po 140 km w miejscu, gdzie się rozdzieliliśmy stwierdził że też powoli pada. Kręcąc już sam, po drodze wstąpiłem do sklepu i coca cola oraz rodzynki w czekoladzie dodały mi trochę sił i tak dalej bez napinki dokręciłem do domu zadowolony ze sporego i ciężkiego treningu. Dzięki Jarku za niezłą jazdę !

Plaża w Strzeszynku. Oczekiwanie na kumpli ... © JPbike

Zajechali. Klosiu przejechał z nami kilka fajnych km, po czym pognał w swoją stronę © JPbike

No to mkniemy WMORDEWINDOWO, to była ponad 70 kilometrowa masakra ! © JPbike

Skrócik :) Stara poniemiecka brukowana droga © JPbike

Przy wspaniałym wiadukcie kolejowym w Nojewie © JPbike

Nasze rumaki :) © JPbike

Najniższy punkt trasy, 40 m.n.p.m - wiadomo skąd tyle błotka :) © JPbike

Kolejny wiadukt i krótka przerwa z zerkaniem na mapę, bo nie wiemy gdzie jesteśmy :) © JPbike

Jadąc tędy stwierdziliśmy że tutaj dałoby się zrobić całkiem ciekawy maraton :) © JPbike

O, jeszcze jeden wiadukt, imponujący ! © JPbike

Najdłuższa przerwa z browarem na punkcie widokowym w Łężeczkach © JPbike

Pałac w Białokoszu © JPbike

Wracamy do domu z wiatrem w plecy :) © JPbike

Puls - max 174, średni 143 (odcinek wmordewindowy 148)
    Przewyższenie - 1075 m, ładnie :)

| 18:45 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj MaciejBrace - Dzięki :) W tym sezonie chcę zapolować na życiówkę, czyli 400 km ;)

shem - Dzięki :) No właśnie, nadchodzi pora na dłuższe jazdy z atrakcjami na trasach :)
    shem
    | 16:36 wtorek, 13 marca 2012 | linkuj A żeś średnią zrobił. Dystans taki mi teraz chodzi po głowie. Pięknie :-)
    | 21:36 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Ładny dystans.
    | 21:03 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj micor - Dzięki :) Masz rację !

Jurek57 - Dzięki :) Bez roweru nie idzie mi żyć :)
    | 19:21 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Jacek - gratulacje !
    dobrze że chociaż Ty traktujesz rower poważnie !
    pozdrawiam
    micor
    | 17:08 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Taka trasa z taką średnią w dodatku pod wiatr to już nie przelewki. Szczere gratki za ten wyczyn :).
    | 16:32 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj jacgol - W sumie to nie pamiętam czy kiedykolwiek w ogóle kręciłem taki spory kawał trasy z czołowym wichrem :)

klosiu - Dzięki :) Szło OK, do momentu gdy grubo po setce power w nogach zaczął nam ubywać.

z3waza - Zauważyłem, musisz opanować sztukę szybkiej regeneracji po setce.

kaeres123 - Tak jest, najważniejszy rower w stajni wybiera się z pasją :)

Rodman - Dzięki :) No pewnie, dwóch twardzieli na taką jazdę to absolutne minimum.

k4r3l - 70 km wmordewinda spowodowało że Lech Pils błyskawicznie został wchłonięty i wyparował szybciej niż myśleliśmy ;)

pape93 - Dla nas takowe wiadukty są atrakcją turystyczno-architektoniczną na trasie :)

Virenque - Dzięki :) W takim razie jak coś ciekawego zaplanujemy to dam Ci znać :)
    Virenque
    | 08:14 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj Piękna trasa :) Ja się niestety sam musiałem uporać z tym wiatrem...
    pzdr
    completny
    | 20:49 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Ale te wiadukty to konsumować można. Dzięki za foty
    | 20:07 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj ten browar to z Was musiał bardzo szybko wyparować :) szacun!
    Rodman
    | 19:56 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj wow, Łężeczki - byłem tam kiedyś na obozie ;-P
    gratki za dystans, samemu też by mi się nie chciało taki "wiatrowy podjazd" walić ;-)
    kaeres123
    | 19:16 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Ale ten TREK się mega prezentuje :)
    z3waza
    | 18:48 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Te wspomniane 30 km to było wszystko na co było mnie dziś stać. Przynajmniej Słonko Wam dopisało.
    | 18:36 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Gratki za przejechanie, zastanawiałem się jak wam poszło :)
    jacgol
    | 18:26 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj no to trochę nakulaliście... a wiatr dzisiaj rzeczywiście był mocny !!
    foty jak zwykle pierwsza klasa ..:)