• Wietrznie i WPN

Środa, 14 września 2011 • dodano: 14.09.2011 | Komentarze 10

Wczoraj ostatnia wizyta u ortopedy. Lekarz chciał tylko zobaczyć czy uniosę do góry prawą rękę, uniosłem bez problemu dwa razy i po czym się uśmiechnął i machnął ręką że wszystko OK :)
    No i wypisał że jestem już zdolny do pracy (fizycznej) i okazało się że jeszcze jeden dzień chorobowy mi został, naprawdę ostatni - postanowiłem wykorzystać w jednym celu, czyli po prostu na ostatni mocny trening przed Michałkami.

No i pojechałem na swój teren - WPN.
    - straszny czołowo-boczny wicher na dojazdówce
    - do lasu przez Wiry i stary wiadukt
    - kawałek Greiserówki (podjazd i zjazd)
    - singielek nad Jarosławieckim (przydałaby się piła łańcuchowa do całkowitego udrożnienia przejazdu przez kilka powalonych pni)
    - singielek w okolicach Pojnik (odwrotnego kierunku nie polecam)
    - wzdłuż Góreckiego, Kociołka i podjazd na Osową Górę
    - zjazd po polance (znikł widoczny ślad zjazdu i do tego wyboje)
    - przejazd przez opuszczoną stację PKP Osowa Góra
    - podjazd do Ludwikowa (najcięższy ze wszystkich)
    - odpoczynek przy żródełku
    - techniczny zjazd z Ludwikowa
    - czerwonym przez Skrzynki i wokół Góreckiego (super !)
    - singielek w okolicach Pojnik (techniczny !)
    - żółtym do Puszczykowa
    - szlak nadwarciański
    - powrót przez Luboń, znowu koszmarny wmordewind

Ale się dziś ujechałem, kryzysu jednak nie było, na całą i mocno interwałowo-wyboistą trasę ledwo wystarczył jeden bidon z Isostarem. WPN jest o wiele trudniejszy od terenowych Rund Drogbasa.

No i muszę napisać że sobotnie Michałki będą moim ostatnim tegorocznym startem mataronowym, powód jest prosty - trzy i pół miesięczne utrzymywanie się z chorobowej kasy mocno uszczupliło moje oszczędności, tak mocno że teraz nawet nie stać mnie na zakup zgubionej w Międzygórzu pompki.

| 15:35 piątek, 16 września 2011 | linkuj Drogbas - Jeszcze coś trudnego by MTB wyczaiłeś ? To chyba wydamy przewodnik :)
    Na Michałkach jest szansa nawet na zwycięstwo w M3 !
    Trzeba jechać od startu do mety na pełnych obrotach !
    Jarekdrogbas
    | 07:53 piątek, 16 września 2011 | linkuj Ty poczekaj aż przejedziesz sie terenową rundą poligonową.Powodzenia na Michałkach.Broń 2 miejsca w m3.
    | 20:37 środa, 14 września 2011 | linkuj Maks - Nie wiem o jakie odkucie Tobie chodzi (odpoczynkowe czy finansowe) ?
    Racja, nie da się porównać, ale terenowe Rundy Drogbasa są zupełne inne od tych dotychczasowych, co znasz, jak Drogbas wróci z urlopu w Tatrach to przejedziemy :)

MaciejBrace - Fajnie skomentowałeś i jesteś wartościowym zawodnikiem na maratonach :)

klosiu - Niestety nie żartuję, serio to portfel mam pusty, starczy na sobotni dojazd i powrót, więc jedynie jak coś wykombinuję to jeszcze we wrześniu wystartuję :)
    | 20:27 środa, 14 września 2011 | linkuj Nie mów hop Jacek; tydzień po Osiecznej jest jeszcze chyba jeden maraton Kaczmarek Electric ;)))
    A Osieczną faktycznie warto - fajna trasa.
    | 20:26 środa, 14 września 2011 | linkuj Ja jadę z tyłu aby spokojnie swoim tempem jechać, a przy okazji jak w plecaku masz 20 pompek i 10 pełnych bidon to tak łatwo się nie jedzie ;) jest co dźwigać, a przez to buduję formę na Londyn 2012.
    Maks
    | 20:06 środa, 14 września 2011 | linkuj Maciej to teraz zrozumiałem dlaczego dojeżdżasz na końcu. To nie z powodu kiepskiej kondycji ;)
    Jacek lada dzień się odkujesz to jest tylko kwestia czasu ;) Dla mnie to będzie przedostatni maraton ;) Nie możesz porównywać rund DrogBasa z Twoją pętlą ;)
    | 19:55 środa, 14 września 2011 | linkuj MaciejBrace - Jak przejedziesz to prawdziwie wielkopolskie giga to poczujesz się jak twardziel :) Co do pompki - w Michałkach zamiast tego na ścig wezmę naboje CO2.

Rodman - Koniecznie trzymać, trzymać, a na stadionie poproszę o najgłośniejszy doping ;)

Jurek57 - Osieczna ? No tak dużo dobrych opowieści słyszałem, w takim razie poproszę rodziców o wpisowe :)
    | 19:47 środa, 14 września 2011 | linkuj Jacek - Michałki owszem ale musisz jeszcze 25.09. być w Osiecznej.Maraton tamtejszy jest super.
    pozdrawiam
    Rodman
    | 18:47 środa, 14 września 2011 | linkuj Jacek, trzymać kciuki to coś wygrasz i jeszcze wylosujesz ;-)
    | 18:19 środa, 14 września 2011 | linkuj Jak przyjadę na Michałki - to pewnie będę w na końcu stawki to trochę sprzętu znajdę i coś sobie wybierzesz ;) w Hermanowie oddałem fają pompkę do biura zawodów.