• Długi trening z ekipą

Niedziela, 16 stycznia 2011 • dodano: 16.01.2011 | Komentarze 20

Drugi w tym sezonie trening w ekipie.
    Najpierw krótko po 10 Jarek podjechał po mnie i dalej razem udaliśmy się nad Maltę po drodze podziwiając wysoki poziom Warty ...

Drogbas nad Wartą © JPbike

Nad Maltą, przy źródełku spotkaliśmy się z Mariuszem i jazda.
    No - jak widać, lód na terenowej ścieżce jeszcze mocno się trzymał ...

Klosiu na slickach ... :) A Drogbas driftuje :) © JPbike

Kawałek zmuszeni byliśmy pospacerować i kręcić skrajem ścieżki do głównej drogi i od tego momentu ruszyliśmy w kierunku Tulec, po drodze mając takie przeszkody ...

Przejazd przez podtopienia ... © JPbike

W Tulcach zjawił się Bikestatowicz z Kórnika i pomysłodawca trasy - Tomek - czyli kompletny skład niedzielnego treningu. Mieliśmy również zamiar wyciągnąć na trening mieszkańca Tulec - Rodmana, zatrzymały Go obowiązki rodzinne. Przynajmniej mieliśmy okazję się z Nim spotkać ...

Spragniony Rodman :) © JPbike

Ciśniemy wzdłuż A2 © JPbike

Przy 35 km/h robienie takich zdjęć to sztuka ... © JPbike

Turystykę rowerową można uprawiać cały rok ! © JPbike

Po dotarciu do Środy Wielkopolskiej Jarek musiał wracać.
    I tak dalej ruszyliśmy w trójkę, w tymże mieście napotykając bardzo ciekawy, choć podupadający dom lub zameczek

Zameczek w Środzie Wlkp © JPbike

Odcinek Środa Wlkp - Śrem to wmordewindowa jazda.
    Po 65 km zarządziliśmy postój na parkingu leśnym.
    W Śremie na moście - kontrola stanu oblodzenia i poziomu Warty ...

Chłopaki podziwiają Wartę ... © JPbike

Sprint zjazdowy :) © JPbike

I tak we trzech dokręciliśmy niezłym tempem do Mosiny, gdzie nastąpił ostatni postój. Tomek stamtąd udał się do Kórnika, a dwóch pozostałych pomknęło do Poznania przez Puszczykowo - sporo tam rozlewisk Warty ...
    W Luboniu rozłączyliśmy się i ostatnie kilka km do domu pokonałem na kryzysie głodowym, ale zadowolony z długiej i fajnej trasy. Całą trasę jechałem na jednym bidonie i dwóch batonach, w Mosinie Tomek mnie troszkę podratował resztkami picia i batoniczkiem :)

W sumie weekend był intensywny treningowo - sobota 58 km i wieczorem pływanie, a w niedzielę 131 km :)

Dom - ul.Hetmańska - Malta - Darzybór - Michałowo - Tulce - Krzyżowniki - Nagradowice - Kleszczewo - Bugaj - Krerowo - Bieganowo - Topola - Środa Wielkopolska - Zaniemyśl - Śrem - Psarskie - Manieczki - Grabianowo - Brodnica - Żabno - Żabinko - Mosina - Puszczykowo - Łeczyca - Luboń - Poznań ...

Przewyższenie - ok 250 - 300 m

| 20:16 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj ktone - Jak już coś będzie pewne to dam Ci znać :)
    ktone
    | 19:48 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj Gdybyś planował dojazd pociągiem i nie miał nic przeciwko - chętnie bym się podłączył:)
    | 18:46 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj shem - Też dobra myśl !

ktone - Właśnie, ja też do tej pory nie byłem na jakimś przedstartowym zgrupowaniu w górach - może w końcu uda się, chociaż na weekend :)
    ktone
    | 16:48 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj Zgrupowanie w Karkonoszach mmm takie moje małe marzenie:)
    shem
    | 23:47 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj Szalejesz! Ale ja Cię gonię i jak na razie myślę o setce :-)
    | 17:59 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj shem - Raczej wielkopolscy, nie wszyscy uczestnicy tegoż treningu w Poznaniu mieszkają :)
    No ... myślę już o 200 km ... ;)
    shem
    | 17:13 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj Poznańskie wariaty :-)
    | 16:47 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj klosiu - Po dwóch wspólnych treningach wszystko wskazuje że jesteśmy w podobnej dyspozycji na Wielkopolskie trasy, a w górach ... :)
    Chyba trzeba będzie zrobić weekendowe zgrupowanie u stóp Karkonoszy i Izerów w marcu.
    Faktycznie - świetnie zgrany architektonicznie jest ten dom.

fotoaparatka - No właśnie że szkoda, takie zameczki to prawdziwe perełki architektury

niradhara - Dzięki :)
    To już druga tegoroczna setka, póki pogoda zimową porą roku będzie sprzyjająca - setek będzie więcej :)

Kajman - Na bikestats jest cała masa osób z szalonymi pomysłami z rowerem w roli głównej :)
    Co do nadwarciańskiego mostu - jeszcze dwa metry (na oko) i zacznie się ... :( Mam nadzieję że tak nie stanie się i wszystko wróci do normy.

Jurek57 - Dzięki :)

kkkrajek18 - Aha, oby w końcu znalazł się chętny i odrestaurował.
    Mnie nie stać na coś takiego, a jeśli już to wolałbym chatkę w górach :)

kamiloslaw1987 - Dzięki :)
    Ja nawet nie wiem co tam płynie w tych rurach ... :)

DMK77 - Właśnie ! Od dłuższego czasu takich solidnych treningów mi brakło :)

bartek9007 - No pewnie ! :)

sikorski33 - Dzięki :)

Jacgol - Dzięki :)

Rodman - Fotogenicznie wyszedłeś :)
    Jasne ! Współpraca była wzorowa i przydałby się u Golonki jakiś Team Time Trial ... ;)

Pozdrowienia dla Wszystkich :)
    Rodman
    | 07:33 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj :D fajna fotka, ładny dystans, współpraca jakbyście jeździli w jednym Teamie ;-P, hehe
    pozdro !
    jacgol
    | 22:58 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj gratulacje, ładnie pojechaliście :)
    sikorski33
    | 21:00 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Gratulacje za dystans.Fajne fotki i ciekawy opis.Pozdrawiam:)
    bartek9007 | 20:02 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj piekny ten zameczek musze rzecz ! :)
    pzdr
    kamiloslaw1987
    | 19:53 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Gratulacje:) Ten rurociąg przypomina mi ten u mnie:) Pozdrawiam
    kkkrajek18-remov
    | 19:52 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Ten "zameczek" w Środzie z tego co wiem jest jeszcze na sprzedaż :)
    | 19:09 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj gratulacje fajna trasa
    Kajman
    | 18:53 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Poszaleliście:)
    Most na Warcie pewnie trochę zagrożony
    niradhara
    | 18:48 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Ostro zacząłeś sezon. Setka w styczniu, pogratulować :)
    fotoaparatka
    | 18:45 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj piękny zameczek szkoda, że w takim stanie.
    | 18:45 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Hehe, i pulsiki takie same, i odleglosc :D. Super foty, ten rozpadajacy sie dom w Srodzie tez mi sie bardzo podobal, tylko krecic tam horrory. Zawsze mnie ciekawi kto w takim czyms pomieszkiwal, trzeba miec fantazje, zeby sobie wybudowac taki dom :).