• Z Krynicy do Kobiernic :)

Niedziela, 15 sierpnia 2010 • dodano: 17.08.2010 | Komentarze 4

Dzień po udanym maratonie w Krynicy nadszedł czas na przeniesienie się w rejony Beskidu Małego, a właściwie do wspaniałych rowerowych przyjaciół tam mieszkających - Eli i Kajmana :)
    Po spakowaniu się wyruszyłem w południe, obierając kierunek do Nowego Sącza, gdzie ponownie spotkałem się z Karolinką, trochę pogadaliśmy, na horyzoncie zaczęły się pojawiać chmury burzowe, Karla doradzała mi abym udał się na pociąg, a ja jednak chciałem dalej na własnych siłach jechać. I po miłym pożegnaniu ruszyłem dalej na drogę nr.28, no i zacząłem pokonywac tamtejszy niezły podjazd, po dokręceniu na ponad 500m chmurzyska stawały się coraz ciemniejsze, wzmógł sie wiatr ...
    Nadchodzi burza wśród gór ... © JPbike

Więc zdecydowałem się posłuchać Karoliny i wysłałem jej smsa że zawracam do NS i na dworzec PKP :)

Dunajec i ciemne chmury nadciągają ... © JPbike

Po dotarciu na tamtejszy dworzec i przejrzeniu rozkładu jazdy okazało się że trafiłem całkiem nieźle z czasem - odjazd składu do Krakowa nastąpił po 16:40, oczywiście ponad godzinkę sobie przeczekałem, w tym czasie lunęła ulewa :)
    Ponad trzygodzinna podróż do stolicy Małopolski przebiegła bez przygód w takich mocno rowerowych warunkach :)
    Rower - popularny środek transportu w pociągach :) © JPbike

Po dotarciu do Krakowa dość szybko wsiadłem do kolejnego składu, który ruszał po 20:30 do Katowic - znów miałem rowerowe towarzystwo :)
    A następnie po dojechaniu do stolicy Górnego Śląska po raz drugi się przesiadłem do kolejnej osobowki - tym razem do celu, czyli do Bielska Białej, podróżowałem już samotnie, po drodze informując Ele i Piotrka, którzy po mnie przyjechali autem na tamtejszy dworzec już po północy i w końcu po 57 km rowerowania z przyczepką i około 8-godzinnej podróży pociągami z dwoma przesiadkami dotarłem do celu, bijąc kolejny swój rekord czasu podróży pociągami z rowerem :D

| 20:20 wtorek, 17 sierpnia 2010 | linkuj karel --> przedzial dla podroznych z wiekszym bagazem to najlepsze, co pkp wymyslilo w dziedzinie przewozu rowerow :)
    | 19:33 wtorek, 17 sierpnia 2010 | linkuj klosiu - :)
    Z tym pakowaniem to jest tak - odrobina męczenia z odczepianiem/wczepianiem, wnoszenia na peronowe schody władowaniem do przedziału tych dwóch części, no i trzeba uważać by nam roweru/przyczepki nie ukradli

k4r3l - Obie ręce mam wtedy zajęte, zdarza się że muszę korzystać z trzeciej ręki innych :)
    | 18:58 wtorek, 17 sierpnia 2010 | linkuj to jak widzę tzw. przedział dla podróżnych z większym bagażem podręcznym :) rozumiem, że rower pod jedną rękę, a przyczepka pod drugą?:)
    | 17:34 wtorek, 17 sierpnia 2010 | linkuj Haha, swietne zdjecie przedzialu! Ostatni raz widzialem tyle rowerow w pociagu wracajac pare lat temu ciuchcia ze Skandii w Chodziezy ;). Serce rosnie po prostu :).
    Nie ma problemow z pakowaniem przyczepki do pociagu?