• Powrót do Poznania

Niedziela, 30 maja 2010 • dodano: 31.05.2010 | Komentarze 14

Po dwóch, a jakże wspaniałych dniach spędzonych w stolicy Dolnego Śląska nastała pora wracać do swojego domu … rowerem oczywiście :)
    Asiczka i Piotrek mieli czas do południa, szykowali się na wyprawę do Holandii :)
    Więc po solidnym śniadaniu i uporządkowaniu swojego bagażu w sakwach wyruszyłem po 11-tej, wraz z Młynarzem, który dość szybko i sprawnie doprowadził mnie do drogi wylotowej na Oborniki Śląskie i tam się pożegnaliśmy.
    Już po ruszeniu spod domu zaczęło kropić, później dopadł mnie słaby deszcz i tak aż do wspomnianego miasta zdążyłem trochę zmoknąć, po drodze na pewnym zakręcie omal nie zaliczyłem gleby – przeliczyłem się z przyczepnością semislicków na mokrym asfalcie …
    Póki co temperatura była dość przyjemna i wiał słaby wiatr w … plecy :)
    W Obornikach Śląskich zrobiłem kilkukilometrową rundkę, by pozwiedzać to miasto położone na wzgórzach, oraz by … dobić parę kilometrów do kolejnej dwusetki :)

Przestało padać. Asfalt powoli wysychał – daję znak że jedzie się OK. :)

Panoramka z widokiem na Strupinę i Wzgórza Trzebnickie – od tego miejsca skończyły się pagórki …

Po zajechaniu do Żmigrodu zatrzymałem się by założyć suche skarpetki, wyciągam je z sakwy i były mokre bo litrowa cola od wstrząsów po części się rozlała … :)

Ustalanie dalszej trasy – tak, aby ominąć krajową piątkę …

No i znalazła się urocza leśna droga – to był strzał w dziesiątkę :)

Na swojej ziemi – chociaż do domu mam jeszcze ponad 100 km :)

Terenu nie zabrakło – w sumie trzy kilometry :)

Miejska Górka

Za tymże miastem zrobiłem przerwę po 96 km na skraju pola.

Znów na 434-tce – w porównaniu z piątkowym kręceniem, tym razem ruch był mniejszy i ciut lepiej się nią jechało

W Gostyniu wpadłem po lodzika i spożyłem go tuż za miastem :)

A kilka km przed Dolskiem zaczęły się pojawiać ciemne chmury …

Dolsk :) Maratończycy znają to miejsce :)

No i lunęła ulewa, schroniłem się w przystanku, nie na długo, bo przestało lać po … 10 minutach :)

Kilkukilometrowy odcinek od powyższego przystanku do Śremu był w fatalnym stanie – masa kolein, po których płynał strumyk, i znów zmokłem od chlapowiska …
    Przejeżdżając przez Śrem, po 150 km poczułem zbliżający się kryzys, więc zatrzymałem się na kolejnym przystanku i wciąłem to co miałem – szczególnie uratowały mnie kanapki przygotowane przez Asię – dzięki :)
    Dochodziła godzina 20-ta, wtedy wyszło … słońce :)))

Na całej trasie w sumie dwukrotnie smarowałem mokry i wypłukany łańcuch

Natomiast ostatnie 45 km to czysta sielanka :)

Zaczął zapadać zmrok – wszędzie dookoła podziwiałem parujące krajobrazy :)
    W Puszczykowie zaskoczyła mnie po częściach zalana rowerówka i sporo rozlewisk Warty.
    I tak … 190, 191, 192 … 196 – wpadłem po piwo, 197, 198, 199 … i w końcu radośnie strzeliłem kolejną dwusetkę na kilometr przed domem :)

BIKEstats – wszystko jasne, tu się dobrze jeździ :)
    BIKEstats - to jest to ! © JPbike

Rowerowy weekend był arcyudany – w sumie przez te 3 dni wykręciłem ponad 570 km !

Podziękowania dla Asiczki i Piotrka za wspaniałą gościnę u Was :)

Kategoria ponad 200 km

| 08:35 wtorek, 1 czerwca 2010 | linkuj GraLo - Cel na ten sezon mam jasny - ponownie przekroczyć 10000 km i mi to wystarczy :)
    Też pozdrawiam :)

Kajman - W pełni się z Tobą zgodzę :)

shem - Oczywiście że jeżdżę, póki mam na to czas :)
    Jak zamontowałem bagażnik - własne obejmy dorobiłem :)

Marc - Właśnie, chodziło mi głównie to aby przed MTB Trophy porządnie się nakręcić :)
    Również pozdrawiam i do zobaczenia w Istebnej :)

Maks - Racja ! Solidne nakręcanie się na długim dystansie też daje efekty, z Drogbasem to sprawdziliśmy np: przejeżdżając Pierścień na tydzień przed maratonem :)
    Maks
    | 07:36 wtorek, 1 czerwca 2010 | linkuj Marc - najlepszy trening jest w górach ;)
    Marc
    | 06:48 wtorek, 1 czerwca 2010 | linkuj Świetny trening przed MTB Trophy. Niby po płaskim ale taki dystans to potrafi przygotować :)
    Pozdrowienia i do zobaczenia.

P.S. Właśnie zauważyłem, że w lewym pasku masz literówkę - przy startach w 2010.
    shem
    | 00:38 wtorek, 1 czerwca 2010 | linkuj Zaglądam tutaj i się zastanawiam czy jeździsz czy nie. I nagle zaskoczenie, prawie 600 km w 3 rundach. Zaskoczenie było nie mniejsze jak po zobaczeniu nowego roweru marki trek :-)
    I pytanie techniczne: jak zamontowałeś do tormenty bagażnik, użyłeś jakichś obejm?
    Kajman
    | 21:45 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj Tak, jednym słowem weekend bardzo udany:)
    GraLo | 21:08 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj Widzę Jacku, że zmierzasz prosto do rekordu sezonu, biorąc pod uwagę niekorzystną aurę to gratuluje i oby 15k pękło. Pozdr.
    | 20:44 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj DunPeal - Dzięki :)
    Z kierowcami najgorzej było na mokrym odcinku przed Śremem - masa kolein i chlapowiska, a reszta drogi przebiegła spokojnie

sq3mka - Dzięki :)
    Od czasu, gdy jeżdżę turystycznie na rowerze zawsze staram się poruszać o ile to możliwe z dala od ruchliwych dróg i każdemu tego życzę :)

keszol - Dzięki :) To się nazywa po prostu rowerowa pasja :)

WrocNam - Dzięki :) Prawidłowo skorzystałeś :)

agata - Dzięki :) Wiedz tylko że jestem zwykłym facetem, który ma swoją pasję :)

robin - Mam nadzieję że podczas naszej 400-tki nie zmasakruję Ciebie :)

Maks - Oj, 570 km ... rzeczywiście :)
    Jakie zmęczenie ? Dziś nawet pojeździłem sobie po mieście, skontrolowałem stan nóg, kolan, tyłka ... wszystko sprawne i można ścigać się dalej po górkach, jak i walić kolejne dwusetki :)
    Maks
    | 20:01 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj Niezły dystans na te kilka dni ;) Odczuwasz jakieś zmęczenie ? ;)
    robin
    | 19:59 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj Jacku zmasakrowałeś mnie wszystkim. Padam
    agata
    | 19:42 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj Pokłony biję! Brak słów... :)
    WrocNam
    | 19:15 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj Skorzystam z Twojego własnego stwierdzenia: Twardziel! :-D
    Świetny opis!
    Pozdrawiam
    keszol
    | 18:50 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj Niezły dystans w jeden weekend, SZACUN:)
    sq3mka
    | 18:49 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj Ciekawa relacja, fajne zdjęcia w ogóle klimatyczne drogi wybrałeś - aż chce się jeździć.
    Gratuluje i Pozdrawiam!
    DunPeal
    | 17:35 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj dystans zaiste godny, kierowcy stwarzali jakies wieksze problemy?