top2011

avatar

Ten blog rowerowy prowadzi Jacek ze stolicy Wielkopolski.
Info o mnie.

- przejechane: 177685.47 km
- w tym teren: 64443.10 km
- teren procentowo: 36.27 %
- v średnia: 22.68 km/h
- czas: 324d 15h 28m
- najdłuższy trip: 329.90 km
- max prędkość: 83.56 km/h
- max wysokość: 2845 m

baton rowerowy bikestats.pl

Wyprawy z sakwami

polska
logo-paris
logo-alpy
TN-IMG-2156 TN-IMG-2156

Zrowerowane gminy



Archiwum 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

  • dystans : 84.16 km
  • teren : 41.00 km
  • czas : 03:37 h
  • v średnia : 23.27 km/h
  • rower : TREK 8500
  • Aktualizacja stajni i test TREKA :)

    Niedziela, 23 maja 2010 • dodano: 23.05.2010 | Komentarze 27


    Jak już w poprzednim wpisie pisałem że przez cały tydzień miałem mnóstwo roboty ze swoimi rowerami - nierzadko majstrowałem do 1-szej w nocy ... :)

    TREK 8500
    Ten rasowy bike powstał na wypasionej ramie - takiej, jakiej chciałem :)
    Cały kompletny osprzęt został przełożony z Accenta nr.1, poza nową przednią przerzutką FD-M770, oraz nową sztycą Ritchey Comp 31.6 i nowym siodełkiem - sprawdzone i wygodne Specialized Indie XC Sport.

    TREK 8500 JPbike'a © JPbike

    TREK 8500 JPbike'a © JPbike

    Nowy rodzaj suportu - szerszy, o większej średnicy i bez gwintu, łożyska po prostu są wciskane
    TREK 8500 JPbike'a © JPbike

    No i nadszedł czas na pierwszą jazdę - wyruszyłem rankiem nad Rusałkę, by optymalnie ustawić siodełko. Pierwsze wrażenie po ruszeniu - rzucił mi się w oczy biały kolor, rower jest bardziej zwrotniejszy od Tormenty, pozycja za kierownicą podobna do Accenta, rama ma mniejszy i odpowiedniejszy do mojego wzrostu (172 cm) rozmiar - 17.5 :)
    No i złapałem kapcia z tyłu - tak zaczęła się moja przygoda z TREKIEM :)

    Po wymianie dętki ruszyłem na dłuższy test - do WPN-u, na Greiserówkę, sprawdzałem jak TREK podjeżdża na Osową Górę - wszystko gra, jestem BARDZO zadowolony z nowego nabytku :)
    Po wyjechaniu z WPN-u udałem się na działkę na obiad, po drodze byłem w lekkim szoku, bo w pewnym momencie wyprzedził mnie szosowiec, który jechał szybciej ode mnie zaledwie o 2-4 km/h ... i z trudem się oddalał - więc lżejszy od Accenta TREK jest szybki :)


    Accent Tormenta 1
    Ten dotychczasowy i wielokrotnie modernizowany Accent nr.1 po kradzieży Accenta nr.2 przeszedł kolejną modernizację - w tym celu wygrzebałem stare ale sprawne komponenty, wyczyściłem wszystko, nabyłem parę potrzebnych części: opony Schwalbe Hurricane, wkład suportu i przednią piastę - i oto powstał rower z przeznaczeniem uniwersalnym :)

    Accent Tormenta 1 JPbike'a © JPbike

    Kokpit - te 21 biegowe klamkomanetki pochodzą z mojego pierwszego górala :)
    Accent Tormenta 1 JPbike'a © JPbike

    Dość nietypowa wielkość tarcz w korbie, czyli 44-36-22. Przednia przerzutka to ta sama co uległa pęknięciu w Karpaczu - wystarczyło zamontować opaskę i działa :)
    Accent Tormenta 1 JPbike'a © JPbike

    Test zmodyfikowanym Accentem nr.1 odbyłem wczoraj - wszystko gra, jedynie nie jestem zadowolony z "amorka" - działa prawie jak sztywniak :)

    V max - 44.20 km/h
    Puls - max 173, średni 129

    Kategoria do 100 km



    Komentarze
    JPbike
    | 03:27 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj WrocNam - Dzięki :)
    WrocNam
    | 16:11 piątek, 28 maja 2010 | linkuj Super sprzęty! :-D
    JPbike
    | 15:14 środa, 26 maja 2010 | linkuj Kajman - PRO - też mam na oku takie, muszę przejrzeć ofertę rynkową wypas rogów i wybiorę :)

    djk71 - Znasz mnie :) Trzeba tylko chcieć :)
    Cierpliwości - Helenkę mam w planach :)

    anonimowa Kosma - Dzięki :)
    Musiałem w końcu skończyć aktualizować stajnię, by znów kręcić tu i ówdzie :)
    Nie wiem o co jesteś zazdrosna ? o moje rowery, czy o komentarz djk71'a ?
    Anonimowa Kosma | 22:16 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Hmmm... piękny!
    Tylko wiem dlaczego nie przyjechałeś... jestem zazdrosna :/
    Pozdrawiam, mimo tego ;p
    djk71
    | 20:29 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Ech nie ma tu jak umieć samemu sobie takie cuda składać ;)
    Pilnuj go i... do zobaczenia... Helenka już się za tobą stęskniła...
    Kajman
    | 20:02 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Polecam te, które mam w Accencie z PRO, są rewelacyjne:)
    JPbike
    | 18:04 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj Rodman - Święta prawda - to nie sprzęt sam jeździ :)
    O różki nie martw się - planuję wymianę na coś full wypas :)
    Rodman
    | 17:49 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj stajnia rośnie, rumaki coraz bardziej wypasione ;-))>
    to nie Trek jest szybki, tylko TY :D

    Jacek, proszę Cię, tylko te rożki .... ;-P
    Pozdro !
    JPbike
    | 14:04 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj klosiu - Dzięki :) Co do nowego suportu - myślę podobnie :)
    Tak, na maratonach mam zamiar zdeklasować :D (taki żart)

    Jurek57 - Dzięki i również pozdrawiam :)

    shem - Po Tobie spodziewałem się takiej reakcji na mój nowy rasowy bike :)

    daVe - Ja również wciąż nie mogę przestać patrzeć na swój rewelacyjny rower :)
    Zdjąć z wieszaka i pod kołdrę - też mam takie myśli :D

    anonimowy tchórzu - Danke :)
    Jak będziecie w Garbiczu to przyjadę oczywiście TREKIEM i wypijemy !

    Kajman - Cieszę się bardzo, zresztą wiesz, trzeba korzystać z tego, co się umie :)

    Maks - Tylko obyś nie dostał kosmicznego szoku jak mojego ścigacza zobaczysz :)
    Maks
    | 10:31 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj Super ścigacz ;) Jak się spotkamy to będę go musiał sobie lepiej obejrzeć zwłaszcza suport mnie ciekawi ;)
    Pozdrawiam
    Kajman
    | 09:16 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj Cudo wyszło z pod Twojej ręki:)
    Anonimowy tchórz | 05:49 poniedziałek, 24 maja 2010 | linkuj O Q...bella machina gut,mam dla ciebie przezutke w garbiczu
    daVe
    | 22:17 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj RE-WE-LA-CJA!!! Koła z ramą prezentują się po prostu kosmicznie! Jest ekstra! Teraz to nawet bałbym się go na ścianie wieszać na noc, zabierałbym go na Twoim miejscu pod kołdrę ;)
    shem
    | 21:13 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Ale rower! Szczęka mi spadła na podłogę i jak pozbierałem to dopiero mogłem czytać. Z nową ramo wygląda bardzo rasowo :-)
    Jurek57
    | 20:40 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj No,no ... pięknie
    pozdrawiam
    klosiu
    | 20:25 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Super scigacz. Ciekawie wyglada ten support, powinien lepiej chronic lozyska przed woda. Jak zwykle u Ciebie, bardzo fajnie skomponowany kolorystycznie :). Rama na oko znacznie mniejsza niz poprzedni rower, na pewno bardzo fajnie sie bedzie sprawowac na technicznych odcinkach. Obawiam sie ze znow zwiekszysz przewage na maratonach ;).
    JPbike
    | 19:52 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj lukaszm - Ważne że masz :)
    JPbike
    | 19:51 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj robin - Mi też się wszystko podoba :)
    Koła XT - są świetne i już paru moich kumpli ma takie :)
    Do do drogi, na której walnęliśmy ponad 300 km - miejmy nadzieję że niebawem będzie otwarta

    Dynio - Dzięki :) Oczywiście - TREKA będę ma maxa pilnował :)

    Rafaello - Dobrze napisałeś i nie mylisz się - rama ma sportową geometrię i czekam na kolejne maratony :)
    Ja też w Accencie ponownie wróciłem do kwadratu - klasyka :)
    Z tym Suntourem XCR jakoś przeżyję - może się przyzwyczaję i zamontuje w przyszłości sztywny karbonowy widelec :)

    viatrak - Racja ! :) Opony (2.1 cali) są dopasowane do głównie terenowego zastosowania, a na trudniejsze warunki mam jeszcze większe - 2.25 calowe :)

    QRT30 - Dzięki :) Również pozdrawiam :)

    GraLo - Oj, bardzo piękna i dopasowana pod mój gust :)
    E tam szosa - nie jestem zainteresowany, niech mnie na szosach wyprzedzają :)
    Jak wiesz, wole pozostać MTB-owcem :)

    sebekfireman - Sprawiłem z pasją :)
    Ramę TREKA planowałem już w lutym nabyć - zaskoczyły mnie wtedy właśnie nowe rodzaje suportu i w końcu się zdecydowałem :)
    Tarcza 36 - jedyna różnica - przednią przerzutkę trzeba wyżej zamontować, by podczas przerzucania na 44-tkę nie ocierała, poza tym na nasze tereny takie rozwiązanie się sprawdziło, po raz pierwszy przetestowałem je podczas 275 km wypadu do Kołobrzegu :)

    tomekoko - Dzięki :) Dokładnie opisałeś - ochrzczony :)
    lukaszm
    | 19:51 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Też mam Treka :) tyle że moja rama jest duuużo niższej klasy ;p
    sebekfireman
    | 18:40 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj To sobie fajną maszynkę sprawiłeś. Nawet nie wiedziałem że już są suporty z wciskanymi łożyskami.
    Ta korba 44-36-22 dobrze działa? Większa tarcza na środku w niczym nie przeszkadza?
    GraLo
    | 18:15 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Piękna maszynka na pewno dostarczy wielu niezapomnianych chwil, pierwsze ryski, wywrotki itd:) i już będziesz się czuł swobodnie. To teraz Jacku tak jak w opisie pisałeś o wymijającym szosowcu czas na rower szosowy:) pozdrawiam
    QRT30
    | 18:14 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Piękna wyścigowa maszyna. Pozdro.
    viatrak
    | 18:05 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Trek I klasa, masz gust. Nie wiem dlaczego ale oponki wydają mi się troszeczkę toporne.
    Rafaello
    | 18:04 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Rowerek masz odjazd.Od razu rzuciło mi się w oczy że geometria treka jest delikatnie bardziej sportowa niż w accencie,może się mylę to tylko zdjęcia.Ładny rower,super się prezentuje.
    Kurcze ja jeszcze na kwadracie jeżdżę a tu już miski wciskane są,kto by nadążył za tą technologią.
    Z resztą we wszystkich dziedzinach tak jest,motoryzacji,elektroniki(zwłaszcza telefony komórkowe)
    A accent też fajny,dobrze że miałeś tyle części i udało Ci się poskładać rower.
    No cóż przesiadka z Reby na Suntoura to tak jak z mercedesa do malucha.
    pozdrawiam:)
    Dynio
    | 17:58 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Piękny wspaniały oczu nie mogę nacieszyć.Pilnuj go Jacku BS nie tylko rowerzyści oglądają ;)
    robin
    | 17:54 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Bardzo ładna rama, ciekawe malowanie, ale najbardziej ze wszystkiego podobają mi się koła!

    Chyba muszę zamówić takie do Krossa.

    Dziś byłem w Koszycach, droga na Sandomierz zamknięta :<
    Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!