• Jak się ma Warta u mnie ?

Sobota, 22 maja 2010 • dodano: 22.05.2010 | Komentarze 10

Od niedzieli nie jeździłem w ogóle, regenerowałem się, ale i tak te kilka dni były dla mnie ciężkie - zająłem się aktualizacją swojej stajni - o tym wkrótce :)

Wreszcie ruszyłem. Dopiero po 14:30, trzeba było porządnie odespać ...
    Po tym co ostatnio się dzieje w naszym kraju z wielką wodą (wszystkim co kataklizm dotknął współczuję) postanowiłem sprawdzić, jak się ma u mnie obecny stan Warty.

Najpierw udałem się przez Luboń, Wiry, Łęczyca, Puszczykowo (mijałem BS-owicza - Michała), dokręciłem na nadwarciański szlak - poziom wody, co prawda spory, ale nie taki straszny
    Warta w Puszczykowie © JPbike

Dalej to jazda nadwarciańskim. Ten mostek od zakończenia zimy nadal jest zapadnięty, poziom strumienia - widać ...
    Mostek na nadwarciańskim szlaku © JPbike

No i na tym niżej położonym fragmencie ścieżki spodziewałem się zalania, na szcześćie obok, w lesie biegnie singletrack i nie było problemów z przejazdem
    Zalany fragment ścieżki © JPbike

Dobijając do granic miasta zaczęły się pojawiać ciemne chmury, i wróciłem do domu na krótko przed deszczem :)
    Po godzinie przestało padać, ponownie wskoczyłem na siodełko i jazda sprawdzić obecny stan Watry w moim mieście.

Dojechałem do Mostu Św. Rocha - no i taki poziom wody ujrzałem, niestraszny
    Most Św. Rocha © JPbike

Widok z mostu na północ. Za rozwidleniem rzeki (Warta i Cybina) - Ostrów Tumski
    Warta i Cybina © JPbike

V max - 36.50 km/h

Galen
    | 21:28 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj JPbike jak zwykle przegapiłem ale wygląda fantastycznie! No i do tego ta waga! Oby służył Ci niezawodnością wile tysięcy km :]
    | 18:10 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Kajman - Współczuję ...
    Cały czas się zastanawiam jakie warunki będą w Beskidach (rejon Istebnej) w dniach 3-6 czerwca - wtedy startuję na etapówce MTB Trophy ...

Galen - Już są :)
    Galen
    | 15:31 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Czekam na fotki nowej maszyny :]
    Pozdrawiam!
    Kajman
    | 07:20 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Dobrze, że można wyjechać w teren. U nas jest to całkowicie niemożliwe i obawiam się, że jeszcze jakiś czas nie będzie:(
    Mój Accent chyba się zakurzy:(
    | 07:19 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Rafaello - Też mam taką nadzieję, choć zapowiadają większy poziom ...
    Rafaello
    | 07:04 niedziela, 23 maja 2010 | linkuj Oby tak pozostało:)
    | 22:59 sobota, 22 maja 2010 | linkuj michael4550 - Szlak nadwarciański to świetny wariant dojazdu do WPN-u, mój ulubiony :)
    Zaskoczyłeś mnie info o zalaniu drogi nad Maltą :/

niradhara - Obecnie w Poznaniu nie jest tak źle. Mi nic nie grozi, ja mieszkam na szóstym piętrze w bloku, który jest położony 25-30 metrów wyżej od poziomu Warty

cyclooxy - 650 metrów ? Szok ! Chyba że chodziło o 650 centymertów ...
    Ja nie wierzę długoterminowym prognozom, nigdy nic nie wiadomo ... ale trzeba być przygotowanym na wypadek wielkiej wody, pożyjemy, zobaczymy.
    cyclooxy
    | 21:04 sobota, 22 maja 2010 | linkuj Z piątku 28 maja na sobotę 29 maja według uczonych warta ma się podnieść do 650 metrów.
    Chciałem dzisiaj na powrocie zrobić fotki z mostu Lecha, niestety wracałem autobusem, a miałem tylko komórkę więc z autobusu wyszła by lipa. Mogę tylko powiedzieć, że widziałem różnice przed i po ulewie.
    niradhara
    | 20:57 sobota, 22 maja 2010 | linkuj Ojej, niedobrze to wygląda. Mam nadzieję, że nic Ci nie grozi!
    michael4550
    | 20:43 sobota, 22 maja 2010 | linkuj To dobrze, że chociaż zdążyłeś przed deszczem :) Bo my nie zdążyliśmy i czekaliśmy około 30 minut aż przestanie lać :) No i przejeżdżając koło Malty napotkaliśmy zalaną drogę pod mostem Galerii Malta (jutro dodam jakieś fotki). Wody było po kolana. My też dzisiaj jechaliśmy na nadwarciarskim :) Lubię tą trasę.