• W prószącym śniegu

Czwartek, 4 lutego 2010 • dodano: 04.02.2010 | Komentarze 16

Wyruszyłem na trasę tak, jak ostatnio, czyli po 18.
    W końcu termometr pokazał równy 1 stopień ciepła, a niebo poza miastem miało czerwono-brązowy kolor, podobnie jak niedawno :)
    Już na samym początku zaczęło stopniowo prószyć śniegiem, a na drugiej połowie trasy na szosach robiło się biało, choć nie aż tak bardzo i dało się spokojnie kręcić. Gdy dojeżdżałem do domu to przestało prószyć.
    Jechało się fajnie, nie musiałem zakrywać twarzy, picie nie zamarzło.
    A po powrocie czułem niedosyt treningu ... o to chodzi :)

Dom - Lasek Marceliński - Skórzewo - Dąbrówka - Zakrzewo - Lusowo - Sady - Kiekrz - Strzeszynek - Golęcin - Rusałka - dom

Kategoria do 50 km, nocne

| 09:38 niedziela, 7 lutego 2010 | linkuj vanhelsing - Dzięki :) Twój blog również jest dopracowany i przyjemnie się ogląda :)
    vanhelsing
    | 16:13 sobota, 6 lutego 2010 | linkuj O, nowy wygląd bloga :) Fajny, przejrzyście się zrobiło.
    | 21:45 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj alistar - Dzięki :)
    alistar
    | 19:48 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj O, kolejny nowy wygląd bloga - jakiś trend się na BS pojawił... ;D
    Ładnie go zrobiłeś :)
    | 17:18 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj sebek - U nas widziałem nawet parę quadów ze "spychaczem" i nieźle takie maszyny odśnieżały :)

Kajman - Tylko nie jedź nowiutkim Accentem - wiesz co się dzieje zimą z osprzętem.
    Takie średnie to dla mnie standard na moich terenach.
    Nie bój się, nie zostawię Ciebie daleko z tyłu podczas wspólnej wycieczki :)

anwi - Dzięki wielkie :) To co napisałaś - dokładnie taki wygląd bloga chciałem :)

drogbas - Dzięki, warto było popracować nad zmianą :)
    drogbas | 06:58 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj O co za zmiana bloga, fantastycznie Ci to wyszło.
    anwi
    | 06:44 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Top jest świetny i wygląd strony mi się bardzo podoba - prosty, nieprzegadany ale oryginalny.
    Kajman
    | 22:37 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Fakt, pogoda zrobiła się cudna:) Już myślę o tym gdzie jutro pojadę:)
    Średnie rewelacyjna, jak na nią patrzę to mam stracha:)
    sebekfireman
    | 21:43 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Hehe - to u was lepiej odśnieżają te drogi. Bo ja żeby po asfalcie jechać to jedynie wjechać na krajówkę bym musiał.
    | 21:33 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj niradhara - Jeszcze raz dziękuję bardzo za pomoc w ... :)
    Ten top to moja dotychczasowa najlepsza górska fotka w pełni pokazująca pasję :)
    niradhara
    | 21:05 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Top jest cudny! Ta fotka wymiata :)
    | 20:47 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj robin - Dzięki :)
    Od dawna chciałem zmienić i w końcu się udało, w zmianie tła pomogła mi Ela :)

Anonimowa karla76 - Dziękuję ślicznie :*
    Ostatnio sporo zagłębiałem się w tajniki html-u, przez długi czas to była magia dla mnie :)
    Lepiej się znam na majstrowaniu przy rowerkach :)

sebekfireman - Dzięki :)
    Ależ ja ostatnio jeżdżę po asfaltach, u nas większość jest przejezdna i dobrze odśnieżona, a po terenie to nie idzie kręcić - wiesz bardzo bym chciał wreszcie na teren ...

Dynio - Ja na BIKEstats jestem do tej pory 23 miesięcy - więc miejmy nadzieję że znacznie szybciej poradzisz ze zmianą wygladu na taki, jaki byś chciał. Wystarczy wziąć przykład od innych i popytać ... :)
    Dynio
    | 20:36 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Normalnie padam jak patrze na Twój nowy blog.Może za kilka kilkanaście lat kiedy opanuję komputer to sobie porobię zmiany coś na styl blogów Twojego niradhary vanhelsiga i robina i kilku jeszcze osób.
    sebekfireman
    | 20:23 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Fajna zmiana na blogu.
    Kurcze - Ty mieszkasz kilkadziesiąt km ode mnie? W jaki sposób w tych warunkach robisz tyle km z takimi średnimi? W tych hałdach śniegu ujechać przecież nie idzie - ja dzisiaj poruszałem się z średnią 10 km/h bo szybciej się nie dało :/
    Anonimowa karla76 | 20:17 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj ślicznie!:)fachowa robota
    robin
    | 20:07 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Ależ sobie blog dopracowałeś! Pozdrawiam