top2011

avatar

Ten blog rowerowy prowadzi Jacek ze stolicy Wielkopolski.
Info o mnie.

- przejechane: 180980.79 km
- w tym teren: 65565.10 km
- teren procentowo: 36.23 %
- v średnia: 22.65 km/h
- czas: 331d 02h 14m
- najdłuższy trip: 329.90 km
- max prędkość: 83.56 km/h
- max wysokość: 2845 m

baton rowerowy bikestats.pl

Wyprawy z sakwami

polska
logo-paris
logo-alpy
TN-IMG-2156 TN-IMG-2156

Zrowerowane gminy



Archiwum 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

  • dystans : 69.15 km
  • teren : 48.00 km
  • czas : 03:24 h
  • v średnia : 20.34 km/h
  • v max : 44.41 km/h
  • hr max : 166 bpm, 97%
  • hr avg : 137 bpm, 80%
  • podjazdy : 636 m
  • rower : Orbea Oiz M20
  • Nareszcie na fullu :)

    Niedziela, 20 kwietnia 2025 • dodano: 21.04.2025 | Komentarze 2


    Udało się w końcu znaleźć czas i chęci na porządne przygotowanie do drugiego pełnego sezonu swojego najlepszego i najdroższego roweru w stajni.
    Zakres prac był niemały - w dwóch miejscach na ramie i na ramionach karbonowej korby wymieniłem podtartą folię zabezpieczającą, jak i dokleiłem ją w kilku kolejnych miejscach - lepiej zapobiegać, niż ...
    Poza tym Orbea Oiz otrzymała nowy napęd w pięknej pomarańczowej tonacji kolorystycznej i co ciekawe - kaseta (10-52) i blacik (34) są polskiej produkcji, przez firmę Garbaruk, która powstała na Ukrainie. Natomiast łańcuch to z kolei tajwański PYC, a kółeczka przerzutki to SunRace (też z Tajwanu), czyli w sumie mam customowy napęd i oczywiście ciekaw jestem jak to będzie się spisywać w trakcie mojej i zapewne ciężkiej eksploatacji w terenie.
    Pozostało mi jeszcze skasowanie luzu w sterach, sprawdzenie wycentrowania kół, zalanie opon świeżym mleczkiem, wtłoczenie ciśnienia do opon i amortyzatorów, napsikanie brunoxem goleni amorków i droppera (sztycy) i wreszcie można ruszać w teren :)

    Start po wielkanocnym i oczywiście niekolarskim śniadaniu, czyli o 11:21, w wymarzonej aurze z pięknym słońcem i rewelacyjnymi 23°C, czyli pierwszy raz w sezonie na krótko.
    Obrana trasa to moja runda w WPN, w wersji "normal" i z dojazdem/powrotem przez Komorniki. Na swoim rewirze warunki do MTB dobre, w kilku miejscach pojawił się piach, którego moje 2.3 calowe oponki z klockami fajnie wgryzały. No i z racji święta i pięknej pogody ilość pieszej wiary była ciut większa.
    A to jak się pomykało na fullu z nowym napędem - bardzo fajnie, nawet wciągająco, kaseta lżejsza od poprzedniej aż o ponad 100g robi robotę, nie wspomnę już o wręcz perfekcyjnej pracy zawieszenia - po wertepach jedzie się tak wygodnie że można kręcić nim cały dzień aż ujedzie się w trupa :)
    No i niestety aż tak kolorowo nie było - okazuje się że łańcuch PYC nie chce współpracować z największą zębatką kasety, ponoć właśnie doczytałem się takiego info na stronie producenta i trzeba będzie kupić łańcuch SRAM-a.


    Piękna leśna wiosna w WPN i mój piękny full :)
    Piękna leśna wiosna w WPN i mój piękny full :) © JPbike

    Wizualna prezentacja nowego napędu
    Wizualna prezentacja nowego napędu © JPbike

    Z cyklu:
    Z cyklu: "JPbike w akcji" (1) © JPbike

    Z cyklu:
    Z cyklu: "JPbike w akcji" (2) © JPbike

    50 lat na karku i takie szaleństwa ... :)
    50 lat na karku i takie szaleństwa ... :) © JPbike


    Kategoria do 100 km, sprzęt



    Komentarze
    JPbike
    | 20:58 wtorek, 22 kwietnia 2025 | linkuj T-king - Jasne, rozumiem to niejeżdżenie i patrzenie :)

    W temacie graveli - nie śledzę i nie jestem zainteresowany takim sprzętem :)
    Trollking
    | 00:28 wtorek, 22 kwietnia 2025 | linkuj No jest piękny, bez dwóch zdań :)

    Ja bym nie jeździł, tylko patrzył :)))

    Tak jak w mtb rozumiem napęd 1 na ileśtam, tam w gravelach, gdzie jest aktualnie wymuszany, wydaje mi się absurdem. W sumie jak same gravele :)
    Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!