• rower : Orbea Oiz M20
  • Full-owe MTB w WPN

Sobota, 30 marca 2024 • dodano: 30.03.2024 | Komentarze 2

Jak pisałem - tak zrobiłem, czyli zimowe pomykanie na hardtailu zakończone i karbonowego fulla porządnie uszykowałem do sezonu.
    W trakcie majstrowania najwięcej czasu zabrało zeskrobywanie zeszłorocznego mleczka uszczelniającego (w sumie to odzyskałem ze 50g), zresztą to nie był stracony czas, bo... robiłem to we wtorek, gdy w TV leciała długa transmisja meczu Walia - Polska ... :)
    No to start o 11:28, w niemal LETNIEJ słonecznej pogodzie, z temperaturką dochodzącą do 24°C - na takie fantastyczne i ciepłe warunki nie byłem przygotowany, bo przez pierwsze kilkanaście km-ów pomykałem w długim podkoszulku, którego musiałem zdjąć i schować gdzieś na trasie, na zaplanowanej mijance :)
    Obrana trasa to piękny klasyk MTB - moja runda w WPN, w wersji "short", z dojazdem przez Luboń i powrotem przez Komorniki. Z ciekawych momentów - bagno przy nadwarciańskim (na granicy Lubonia) nadal w formie, czyli głębokie i pokonanie wymagało wprawy - moje 2.3 calowe oponki świetnie poradziły tędy. Gdyby porównać pomykanie po mojej rundzie między hardtailem a karbonowym fullem - napiszę tylko że całość wertepiastej trasy niemal płynąłem, czyli BAJKA była i to z uśmiechem na twarzy :)

Piękna wiosna w WPN
    Piękna wiosna w WPN © JPbike

Szybko i nisko ...
    Szybko i nisko ... © JPbike

Klasyczny mostek jest w formie :)
    Klasyczny mostek jest w formie :) © JPbike

Błotne fragmenciki też się trafiały
    Błotne fragmenciki też się trafiały © JPbike

Korzonkowy zjeździk - ja i full w swoich żywiołach :)
    Korzonkowy zjazd - ja i full w swoich żywiołach :) © JPbike

Ze zwalonymi pniami trzeba jakoś radzić