• rower : Orbea Oiz M20
  • WPN - jesienny mix szlakowy

Piątek, 27 października 2023 • dodano: 27.10.2023 | Komentarze 2

Ten piątkowy dzionek miałem WOLNY :)
    Po sprawdzeniu prognoz pogody i wyspaniu się, jedno jest pewne - nareszcie będzie MTB-owanie na swoim rewirze.
    Start o 11:17, aura z mocnym zachmurzeniem i dla mnie całkiem spoko 9°C.
    Dojazd przez Luboń i jazda nadwarciańskim, a tam w paru miejscach uporządkowali niemało zwalonych pni i wycięli parę starych drzew, na szczęście tamtejszy leśny krajobraz nie zmienił się aż za bardzo.
    Po wjechaniu do WPN jesienne klimaty są tam oczywiście piękne, brakło tylko słońca. Na rewirze MTB wykonałem swoją rundę w wersji "short", z paroma modyfikacjami. Terenowe warunki fajne i twarde, choć mokrych i błotnych fragmentów nie brakło. Natomiast ilość spotkanej wiary - raptem kilka sztuk spacerowiczy i jeden rowerzysta który pchał Wigry 3 :)
    Z racji że ja od jakiegoś czasu nie jeżdżę, ani nie trenuję regularnie, to spodziewałem się że złapie mnie narastające zmęczenie i nogi zmiękną - tak też się stało, więc pit-stopik przy sklepiku w Puszczykowie Starym zaliczony, a powrót (przez Komorniki) był "spokojny", bo z dodatkiem niesprzyjającego wiatru i mżawki.
    Tak czy siak - wróciłem do domu z uśmieszkiem, bo pojeździłem  w terenie tak jak chciałem :)

Jesień w WPN widziana z podłoża
    Jesień w WPN widziana z podłoża © JPbike

Na żółtym szlaku. Rowerzystów niby wyganiają, a ciężki sprzęt może wjechać?
    Na żółtym szlaku. Rowerzystów niby wyganiają, a ciężki sprzęt może wjechać? © JPbike

Jesienne Glinianki
    Jesienne Glinianki (by dron) © JPbike

MTB-owiec i kolory jesieni
    MTB-owiec i kolory jesieni © JPbike

Taką piękną brzozę ścięli, by zablokować mój ulubiony zjazd z hopami :(
    Taką piękną brzozę ścięli, by zablokować mój ulubiony zjazd z hopami :( © JPbike