• rower : Black Peak

- sobotnia klasyka, czyli najpierw odsypianie i o 12:22 na rower
    - aura słoneczno-chmurzasta i z temp. spadającą z 1°C na -1°C
    - dojazd przez Luboń (paskudna polna ulica z milionem kałuż) i Wiry
    - w WPN troszkę poskracana moja runda (zimno i słabsze chęci)
    - terenowe warunki całkiem spoko i ze ślisko-błotnymi fragmentami (technika!)
    - powrót przez Komorniki, po drodze wizyta na myjce
    - troszkę zmarzłem na ostatnich ulicznych km-ach (lodowaty wiatr)
    - ogólnie spoko terenowy trip i fajnie że dni coraz dłuższe :)

Fotka dnia. Myk przez lodowatą kałużę
    Fotka dnia. Myk przez lodowatą kałużę © JPbike

Torfowe bagienko i złamana brzoza
    Torfowe bagienko i złamana brzoza © JPbike

Kolejna napotkana wycinka - na czarnym dymaczewskim
    Kolejna napotkana wycinka - na czarnym dymaczewskim © JPbike

No i polatane. Dostojnie :)
    No i polatane. Dostojnie :) © JPbike

| 23:49 czwartek, 9 lutego 2023 | linkuj W tych czasach lepiej znać :) Niestety mam to samo.
    | 20:06 czwartek, 9 lutego 2023 | linkuj Zajrzałem jakąś tam obsadę dyrekcji i podwładnych WPN - nie znam nikogo i dobrze (dla mnie) :)
    | 23:57 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj Aktualnym dyrektorem WPN - z nominacji PiS - jest myśliwy. Cud, że przy takim kombo jeszcze można rowerem jeździć, są drzewa, a i zwierzęta bywają. Póki co.

Myślę, że truchła w muzeum są jego ulubioną częścią parku :)
    | 09:08 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj T-king - Dzięki, nie spodziewałem się że w lutym będę miał kałużową frajdę :)

Już od jakiegoś czasu tną w różnych miejscach WPN mniejsze lub większe fragmenty lasów, moim zdaniem spieszy im się (dla zysku?), bo większość ściętych drzew była zdrowa. Jak widać - kolejny raz okazuje się że "ci" z dyrekcji WPN są chorzy i jak wiesz - ja mam "ich" gdzieś.

Fakt z tą techniką, na gładkich rowerówkach najgorszy jest tzw czarny lód - mnie też zaskakuje :)
    | 01:51 niedziela, 5 lutego 2023 | linkuj Fotka dnia rządzi! :) Inne w sumie też. Tylko te cholerne wycinki... Naprawdę tam też muszą? :/

Twoja bieżąca technika mtb przydałaby mi się też rano, gdy to, co u Ciebie mokre, jeszcze było lodem. Na przykład na nowym ślimaku Hetmańska-Wartostrada. Musiałem sobie przypomnieć, jak to się śmigało iks lat temu regularnie po górach, gdy zimą lód był tam normą. Ogarnąłem, ale chyba muszę ćwiczyć częściej, bo aktualnie DDR-ki są bardziej niebezpieczne niż zwykły teren :)