• Tlen 3h w ponurą aurę

Niedziela, 4 grudnia 2022 • dodano: 06.12.2022 | Komentarze 2

- wyciągnąłem z balkonu nieużywaną od 6 lutego Sztywną Birię
    - jedną dętkę trza było wymienić, łańcuch nasmarować i można jechać
    - start o 10:53, aura ponura (2°C), wczorajszy śnieg znikł
    - trasa to najpierw zachodnie, polne asfalciki i przez Joankę do Stęszewa
    - następnie rowerówką wzdłuż południowego obrzeża WPN
    - w Dymaczewie skręt do Borkowic i dalej przez Drużynę Poznańską
    - w Nowinkach skręt w teren do Grzybna przez nieduży, ale klimatyczny las
    - kolejne kilometry przebiegły przez Żabno, Baranowo, Sowiniec i Mosinę
    - do domu dotarłem na godzinę przed meczem FRA - POL

W Łodzi remont rowerówki - będziemy kręcić tym zwężeniem po lewej
    W Łodzi remont rowerówki - będziemy kręcić tym zwężeniem po lewej © JPbike

Przerwa w malutkim lesie. Grudniowe grzybki
    Przerwa w malutkim lesie. Grudniowe grzybki © JPbike

W lesie (Nowinki-Grzybno) jak zwykle najprzyjemniej
    W lesie (Nowinki-Grzybno) jak zwykle najprzyjemniej © JPbike

Przed Baranowem uzupełniłem budulec blokady Trollkinga :)
    Przed Baranowem uzupełniłem budulec blokady Trollkinga :) © JPbike

Na koniec fotka obrazująca ponurą aurę i polne klimaty z trasy
    Na koniec fotka obrazująca ponurą aurę i polne klimaty z trasy © JPbike

| 21:01 czwartek, 8 grudnia 2022 | linkuj T-king - Żebyś wiedział, zanim tam dojechałem to niestety znowu zastałem rozwaloną Twoją blokadę.
    Ale i tak fajnie się tam ją odbudowywało - budulca wokół jest pod dostatkiem :)

Ja też nic nie wiem na temat łódzkiego remontu rowerówki. Wolę kręcić MTB po drugiej stronie jeziora :)
    | 23:08 wtorek, 6 grudnia 2022 | linkuj Hehe, dzięki wielkie :) Pięknie wzniosłeś kolejne piętro - super! :)

Nie wiem co tam kombinują w Łodzi, ale pewnie wiernym jak zwykle coś przeszkadzało. Na asfalt na rowerowej części nie liczę, bo przecież i tak wciąż tam kostka zalega...