• Stówa na Dzień Niepodległości

Piątek, 11 listopada 2022 • dodano: 11.11.2022 | Komentarze 2

- kolejny lekko wydłużony weekend - SUPER, można się wyspać i pokręcić :)
    - aha, ten dzień to Dzień Niepodległości - więc wypada coś tytułowego zrobić
    - padło na spontaniczne szosowanie po północnych rewirach asfalcikowych
    - start o 9:44, aura pochmurna i chłodna (10°C), wiatr na polach też był
    - najpierw do Soboty odcinkiem swojej treningowej pętli pt: "Interwały"
    - kolejno Golęczewo, Zielątkowo, Kowalewko, Objezierze i do Obornik
    - w Obornikach na Rynku trwały niepodległościowe zawody biegowe
    - z Obornik do Murowanej Gośliny szybkie pomykanie z wiatrem w plecy
    - powrót z niemałą ilością pagórków przez Bolechowo, Biedrusko, Morasko, Podolany
    - będąc blisko domu stwierdzam że do setki będzie brakować kilka km
    - zatem wpadłem pod Arenę i szpital w którym się urodziłem
    - i tak stówa zrobiona, czas na rogala i dwa dobre browary :)

Przekraczam Wartę w Obornikach. Każde przejeżdżające auto wprawia ów wąski most w ruch © JPbike

W ramach dokrętki do setki odwiedziłem Arenę, trochę już zaniedbaną