• Niedzielne szosowanie

- uwzględniając zmianę czasu na letni, ruszyłem o 12:19
    - piękny słoneczny dzionek, chociaż chłodek odczuwalny mimo 14°C
    - trasa spontaniczna - na północne asfalciki z zahaczeniem o Puszczę Notecką
    - kolejno Tarnowo Podgórne, Kaźmierz, Szamotuły - Obrzycko (dobra rowerówka)
    - kręcenie po obrzeżu Puszczy Noteckiej - świetny odcinek, jeden z fajniejszych
    - trzy loty dronem odbyte, max wysokość - 200m
    - powrót przez Oborniki, Objezierze, i ... awaria - pękła linka tylnej przerzutki
    - no to ostatnie 32km przyszło mi pokonywać na troszkę twardym przełożeniu 34/11
    - kolejno Golęczewo, Sobota, Pawłowice, Kiekrz i przez Przeźmierowo do domu
    - aha, na wspomnianym przełożeniu lekko nie było, bo pod wiatr i podjeździki były
    - wróciłem ujechany, zresztą wczoraj też, czyli udany rowerowo weekend minął :)

Typowy widoczek znad mej szosowej trasy
    Typowy widoczek znad mej szosowej trasy © JPbike

Przejeżdżam przez Zaporę na zbiorniku Radzyny. Woda wpada w dół pod tym daszkiem (by dron)
    Przejeżdżam przez zaporę na zbiorniku Radzyny. Woda wpada w dół pod tym daszkiem (by dron) © JPbike

Taki tam paskudny asfalcik z różnymi odcieniami szarości (Przyborowo) (by dron)
    Taki tam paskudny asfalcik z różnymi odcieniami szarości (Przyborowo) (by dron) © JPbike

Stobnica ze swoim zabytkowym mostem nad Wartą
    Stobnica ze swoim zabytkowym mostem nad Wartą (by dron) © JPbike

Ten nieszczęsny zamek i widoczne fragmenty wycinki w Puszczy Noteckiej (by dron) © JPbike

Zamek w Stobnicy widziany z 100m wysokości (by dron)
    Zamek w Stobnicy widziany z 100m wysokości (by dron) © JPbike

Rowerówka z barierkami w miejscu dawnej linii kolejowej (Stobnica - Słonawy)
    Rowerówka z barierkami w miejscu dawnej linii kolejowej (Stobnica - Słonawy) © JPbike

Kategoria dron, ponad 100 km, szoska

| 20:55 piątek, 1 kwietnia 2022 | linkuj Ja akurat najbardziej kochałem serię "Castle", ale Technicsy też szanuję :)

Legoland rządzi, choć byłem tam daaaawno temu to wciąż miłe wspomnienia są ze mną.
    | 20:01 piątek, 1 kwietnia 2022 | linkuj T-king - Ja nadal mam LEGO Technic (auto z pracującym cylindrem) z 1983r :)
    Fajnie z tym Legolandem - może kiedyś też tam się wybiorę :)
    | 21:01 środa, 30 marca 2022 | linkuj Nie słyszałem :) Fajne, sam bym kupił, bo LEGO uwielbiam, nawet kiedyś byłem w Legolandzie :)
    | 19:22 środa, 30 marca 2022 | linkuj T-king - Fakt :) A słyszałeś o pewnym zestawie LEGO z chatą Kaczyńskiego ? :)
    | 20:17 wtorek, 29 marca 2022 | linkuj Tylko że LEGO - mimo że z plastiku - mniej szkodzi otoczeniu :)
    | 20:12 wtorek, 29 marca 2022 | linkuj T-king - Ten sam problem miałem, zatem remis jak najbardziej wskazany :)
    Na dronowych fotach ten stobnicki zamek wygląda jakby poskładali go z klocków LEGO :)
    | 21:54 poniedziałek, 28 marca 2022 | linkuj Nie wiem za co bardziej pochwalić - za dystans czy za zdjęcia. Niech będzie, że remis :)

Koszmarny ten zamek, ale ujęty super.