• Pierwsza stówka w sezonie, w dodatku na MTB

Niedziela, 20 lutego 2022 • dodano: 20.02.2022 | Komentarze 2

- wczoraj wiało tak, że nici z kręcenia - przeżyłem wolny dzień bez roweru :)
    - start o 11:07, pochmurno i chłodek na poziomie 4°C, ostatnia godzina w deszczu
    - trasa wymyślona na godzinę przed wyjazdem typu "może będzie stówka"
    - najpierw rowerówkami przez miasto w stronę Malty
    - kolejno Antoninek, wzdłuż Swarzędzkiego, Dolina Cybiny i w stronę Puszczy Zielonki
    - pomykanie krętym singlem nad Kowalskim - to moje :)
    - przelot przez Zielonkę - głównie szerokimi duktami z postojem nad Jeziorem Tuczno
    - przekraczam Wartę przed Biedruskiem i myk nadwarciańskim do Radojewa
    - nie powiem, niemało fajnych podjeździków miałem po drodze
    - kolejno Suchy Las, Złotniki i dalej do Strzeszynka - oczywiście terenowo
    - objazd Strzeszyńskiego, w stronę Rusałki i Lasku Marcelińskiego - będzie stówka :)
    - na kilometr przed domem i mając 99km na liczniku skorzystałem z myjki

Nad Wartą w Poznaniu. Wody faktycznie sporo
    Nad Wartą w Poznaniu. Wody faktycznie sporo ... © JPbike

Między stawami w Antoninku
    Między stawami w Antoninku © JPbike

Lekko nie było - błotko i bagno miałem w pakiecie