• WPN - mix szlakowy

Niedziela, 13 lutego 2022 • dodano: 14.02.2022 | Komentarze 2

- start o 12:13, piękna słoneczna niedziela i 5°C
    - dojazd przez Luboń i nadwarciańskim (niemało piechurów)
    - w WPN skusiłem się na pełną moją rundę - stąd niezłe przewyższenie :)
    - ilość spacerowiczów spora - głównie w rejonie Osowej Góry i Góreckiego
    - warunki nawierzchniowe - więcej podłoża twardego (zmrożone) od miękkiego
    - pętla XC trochę zaniedbana - trzeba będzie uporządkować grabiami, piłą i siekierą
    - ilość zwalonych pni - spora, było tyle przepraw że wyszła niezła wyrypa
    - sporo kalorii spaliłem (2394 kcal), więc pitstopik przy sklepiku zaliczony
    - ostatnie kilometry w WPN - w trakcie fantastycznego zachodu słońca
    - pod dom zajechałem o 17:10, czyli udany ponad 4h trening MTB zrobiony :)

Wody w Warcie przybyło, był mały wpław
    Wody w Warcie przybyło, był mały wpław © JPbike

Kręte i ciasne myk, myk wzdłuż Warty - lubię to
    Kręte i ciasne myk, myk wzdłuż Warty - lubię to :) © JPbike

Trochę techniczny zjazd singlem
    Trochę techniczny zjazd singlem "energetyk" © JPbike

Fast & Furious na czarnym dymaczewskim
    Fast and Furious na czarnym dymaczewskim :) © JPbike

Dokumentacja jednego (z wielu) zwalonych pni po wichurach
    Dokumentacja jednego (z wielu) zwalonych pni po wichurach © JPbike

Fotka dnia z Księżycem w blasku zachodzącego słońca
    Fotka dnia z Księżycem w blasku zachodzącego słońca © JPbike

| 17:13 wtorek, 15 lutego 2022 | linkuj T-king - Dzięki, potwierdzam że zacnie wyszły mi fotki :)

Te tłumy jakie natrafiałem w atrakcjach WPN (Osowa, Góreckie i Kociołek) to wg mnie zwykli niedzielni spacerowicze, widocznie byli zaskoczeni na widok mnie - pomykającego rasowego mountainbikera :)
    Aha, przypomniało mi się jak rok temu, gdy "otworzyli lasy" to w pięknej wiosennej pogodzie ja sam dostałem szoku - odcinek czerwonego szlaku (zjazdowego) z parkingu do Kociołka w takim tłoku wyglądał jak jakiś leśny deptak :)
    | 22:40 poniedziałek, 14 lutego 2022 | linkuj Znakomite foty :)

Ja się bałem w weekend wybrać do lasu - agresja mnie bierze na widok tłumów wszędzie indziej niż w mieście :)

W przyszłym tygodniu, jeśli pogoda pozwoli, może uda się w końcu WPN zaliczyć, ale spacerowo.