• Niedzielne szosowanie na luzie

Niedziela, 22 sierpnia 2021 • dodano: 23.08.2021 | Komentarze 2

- najpierw c.d. odsypiania i start o 12, ciepło na poziomie 26°C
    - trasa spontaniczna, najpierw w stronę Kórnika i dalej się zobaczy
    - będąc nad Wartą w Radzewicach - w 3 miejscach zboczyłem w nadrzeczny teren
    - dwa loty dronem odbyte
    - na moście w Rogalinku wielki plac budowy i zakaz jazdy rowerem...
    - powrót szosą Rogalinek - Starołęka, wycinka taka że prawie nie poznałem okolicy

Na mej trasie w roli głównej dominowała kukurydza
    Na mej trasie w roli głównej dominowała kukurydza © JPbike

Port w Radzewicach
    Port w Radzewicach © JPbike

Warta w Radzewicach z lotu ptaka
    Warta w Radzewicach z lotu ptaka © JPbike

Zakole Warty i fajne oczka wodne
    Zakole Warty i fajne oczka wodne © JPbike

Lotnicza foto-inspekcja postępu budowy mostu w Rogalinku
    Lotnicza foto-inspekcja postępu budowy mostu w Rogalinku © JPbike

Dla porównania - fotka tegoż starego mostu sprzed roku - KLIK

Kategoria do 100 km, dron, szoska

| 20:35 czwartek, 26 sierpnia 2021 | linkuj T-king - Mijanki z Tobą nie pamiętam, nie jest łatwo Cię rozpoznać ... :)

Znak zakazu mnie zaskoczył, wciąż tam jest wahadełko, do tego wąskie i widocznie komuś przeszkadzało wolne zamulanie rowerzystów jak się ma zielone światło :) Ja nie olałem, usiadłem sobie na skarpie (dronowanie) i po tym wracałem w stronę domu wspomnianą szosą przez Wiórek.
    | 21:22 poniedziałek, 23 sierpnia 2021 | linkuj Mijaliśmy się na rondzie w Minikowie, ale na szosie Cię za późno poznałem :)

Ten zakaz na moście to abstrakcja nad abstrakcjami. Nie widziałem tego na żywo, bo i tak wolę jechać przez zmasakrowane okolice Wiórka (omijam Luboń), ale kiedyś muszę się tam wybrać i olać ten znak. Rozumiem, że Ty też tak zrobiłeś :)

Dzięki za ten Port z góry. Rewela :)