top2011

avatar

Ten blog rowerowy prowadzi Jacek ze stolicy Wielkopolski.
Info o mnie.

- przejechane: 177585.26 km
- w tym teren: 64441.10 km
- teren procentowo: 36.29 %
- v średnia: 22.68 km/h
- czas: 324d 11h 30m
- najdłuższy trip: 329.90 km
- max prędkość: 83.56 km/h
- max wysokość: 2845 m

baton rowerowy bikestats.pl

Wyprawy z sakwami

polska
logo-paris
logo-alpy
TN-IMG-2156 TN-IMG-2156

Zrowerowane gminy



Archiwum 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

  • dystans : 77.21 km
  • teren : 59.00 km
  • czas : 03:35 h
  • v średnia : 21.55 km/h
  • v max : 45.51 km/h
  • podjazdy : 880 m
  • rower : Black Peak
  • Black Peak wkracza do akcji

    Niedziela, 28 marca 2021 • dodano: 28.03.2021 | Komentarze 3


    Oj, ciężki tydzień za mną ...

    W skrócie było tak - najpierw praca (fizyczna), po niej budowanie nowego górala z nową ramą i starymi częściami. Chęci do majstrowania, szczególnie po pracy miałem słabe, stąd lekko nie było i niemal cały tydzień minął bez rowerowania.

    - poniedziałek - rozbiórka dotychczasowego biało-czarnego Peaka 29
    - wtorek - po pracy... pospałem do wieczora i jedynie tylne koło rozplotłem
    - środa - zaplatanie koła (inna piasta) i centrowanie kół, serwis amortyzatora
    - czwartek - czyszczenie napędu (pozimowy brud) i reszty komponentów
    - piątek - montaż, szło ospale, długie szukanie małej śrubki (wpadła do ramy) :)
    - sobota - montaż, znów ospale szło, problemy były z hamulcami

    ... uff, udało się :)

    Główny powód zamiany ramy - w starym Peaku urwałem 2 haki przerzutki, do tego kilkanaście razy trzeba było prostować ów hak, no i sztywność tylnej ośki mocowanej na klasyczny zacisk była wątpliwa - kto kręci prawdziwe MTB ten wie o co chodzi.

    Poza ramą, nowe są - stery zintegrowane, karbonowa kierownica, mostek 17° w dół, sztyca (inna średnica), tylna piasta (boost), tarcza korby (boost), tylny przewód hamulcowy, klocki hamulcowe, opony (Racing Ralph 2.25) i chwyty.

    I tak powstał Black Peak, nie myślcie że przechodzę na Ciemną Stronę Mocy :)


    Black Peak - widok ogólny
    Black Peak - widok ogólny © JPbike

    Troszkę estetyki - wewnętrzne prowadzenie pancerzy
    Troszkę estetyki - wewnętrzne prowadzenie pancerza © JPbike

    O to mi chodziło - sztywna ośka w standardzie boost
    O to mi chodziło - sztywna ośka w standardzie boost © JPbike

    Kokpit. Uwielbiam drewno-podobną strukturę chwytów
    Kokpit. Uwielbiam drewno-podobną strukturę chwytów © JPbike

    Mostek 17° w dół - w takim sprzęcie jest jak najbardziej spoko
    Mostek 17° w dół - w takim sprzęcie jest jak najbardziej spoko © JPbike


    Tegoż niedzielnego dnia, po zmianie czasu na letni i obejrzeniu finałowych lotów w Planicy czas przetestować i potrenować na nowym - starym sprzęcie. Kierunek słuszny - na swój rewir (WPN). Aura chłodna (ledwo 10° C) i wietrzna. Dojazd nadwarciańskim, w WPN-ie wykonałem swoją rundę z dodatkiem ciężkiej rundki XC (trochę już zaniedbana) i powrót przez Komorniki. W skrócie - wszystko w Black Peaku działa, fajnie i z frajdą się pomyka, sztywna i boost-owa ośka robi dobrą robotę, jedynie problemiki były z hamulcami (słabsze działanie) - się pomajstruje, ewentualnie wymieni na nowe.

    Nowa i sztywniejsza rama - nowa jakość pomykania
    Nowa i sztywniejsza rama - nowa jakość pomykania :) © JPbike

    Cały ja na swoim terenowym rewirze
    Cały ja na swoim terenowym rewirze © JPbike

    Na dropach i hopach należycie testowałem Black Peaka
    Na dropach i hopach należycie testowałem Black Peaka © JPbike

    Pułap w lataniu coraz wyższy, mój sprzęt nie ma lekkiego życia
    Pułap w lataniu coraz wyższy, mój sprzęt MTB nie ma lekkiego życia © JPbike


    A na spełnienie swojego sprzętowego marzenia, czyli karbonowy full - cierpliwości, przyjdzie na to czas :)




    Kategoria do 100 km, sprzęt



    Komentarze
    JPbike
    | 18:08 poniedziałek, 29 marca 2021 | linkuj T-king - Po prostu ja to lubię nowinki techniczne i majstrowanie :) Przez lata ciężko się przekonywałem do przewagi czerni - w przypadku Black Peaka wystarczyła jedna jazda w swoim żywiole i wróciłem w pełni zadowolony :)

    josip - Tak, to alu. W 100% świetnie i słusznie skomentowałeś :)
    josip
    | 09:37 poniedziałek, 29 marca 2021 | linkuj Zmiana w zdecydowanie słusznym kierunku! Malowanie ramy podoba mi się bardzo. To alu, tak? Do takich lotów to nawet lepiej:)
    Trollking
    | 21:44 niedziela, 28 marca 2021 | linkuj Co prawda większości tego, co zrobiłeś, nie znam z autopsji, bo rower oddaje się do serwisu i potem znów działa :), ale wielki szacun za ten projekt. Czerń jest fajna i rządzi, więc będzie moc :)
    Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!