• Słoneczno-listopadowe szosowanie

Niedziela, 15 listopada 2020 • dodano: 15.11.2020 | Komentarze 4

- start o 11:05, piękna słoneczna aura ze słabiutkim wiatrem i 12°C
    - tak jak zaplanowałem - wyskoczyłem na długie szosowanie
    - trasa przez Oborniki, Obrzycko, Szamotuły i Tarnowo Podgórne
    - najfajniejsze jest to że sporo odcinków biegło po fajnych rowerówkach
    - dwa loty dronem odbyte
    - ostatnie km w zapadającym zmroku, taki już urok krótkich dni
    - dystansem nie chwalę się, ogólnie kolejny i świetny rowerowo dzień mi wyszedł :)

Piękna pogoda, boczne asfalty i mały ruch - chce się pomykać
    Piękna pogoda, boczne asfalty i mały ruch - chce się pomykać © JPbike

Warta, mosty i widok ogólny na Oborniki
    Warta, mosty i widok ogólny na Oborniki © JPbike

Nadal nie wiem po co te barierki na zacnej 11 km rowrówce Słonawy - Stobnica
    Nadal nie wiem po co te barierki na zacnej 11km rowerówce Słonawy - Stobnica © JPbike

Czas na postój i lot dronem w takim fajnym miejscu
    Czas na postój i lot dronem w takim fajnym miejscu © JPbike

Wiekowy wiadukt w Stobnicy i
    Wiekowy wiadukt w Stobnicy i "nieszczęsny" zamek w oddali © JPbike

Lubię takie klimaty na ostatnich kilometrach
    Lubię takie klimaty na ostatnich kilometrach © JPbike

Kategoria dron, ponad 100 km, szoska

| 21:30 poniedziałek, 16 listopada 2020 | linkuj Anka - Dzięki, cieszę się że podobają się :)

Grigor - Dzięki :) Jasne że ta budowla robi wrażenie swą wielkością - na oryginalnej fotce kliknąłem w powiększenie i wychodzi gigant. Innym razem podlecę dronem bliżej i zobaczymy :)

Trollknig - To zasługa tzw "listopadowego lata" :)
    Aha, nawet dobrze określiłeś te barierki w środku lasu, w dodatku w barwach narodowych :)
    Faktycznie, na północy wiary było ciut mniej, nawet na parkingach przy Puszczy Noteckiej niewiele aut.
    | 20:59 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Stówka w takiej aurze w listopadzie - mniam :)

Po co są te barierki? Żeby były. O! :)

Super dronowe ujęcia, świetnie to z góry wygląda. I jak pusto... Na południe od Poznania była masakra.
    grigor86
    | 19:46 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Kolejny konkret na rowerze - brawo Jacek. Ciekawe rewiry odwiedziłeś. Ten "nieszczęsny zamek" widziałem na żywo i robi wielkie wrażenie, ciekawe czy udo się go dokończyć.
    anka88
    | 18:47 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Ale super ujęcia z drona!