• rower : Accent Peak 29
  • Bike Maraton Złotoryja - DNF

Sobota, 5 września 2020 • dodano: 05.09.2020 | Komentarze 5

- czwarty Bike Maraton w sezonie, kolejna nowa lokalizacja
    - dojazd solo, miasteczko zawodów klimatyczne, bo w lesie
    - pogoda i temperatura znakomite do ścigania
    - rozgrzewka spoczko, niespełna 3 km i pogaduszki z Pawłem
    - stawka giga liczyła 74 osoby, w tym aż 18 facetów w elicie
    - po ruszeniu (ja z tyłów) lekko asfaltem pod górę
    - skręt w teren - okazuje się całkiem ciekawy, leśny, single są
    - dość szybko łapię swój rytm i sprawnie przebijam się do przodu
    - pierwsza ponad 400m góra podjechana - znani mi rywale za mną
    - trochę techniczny zjazd zlatuje sprawnie
    - po skręcie na szeroki szuter blokuje się napęd, staję i ...
    - szybki rzut okiem na awarię - przerzutka pozbawiona górnego kółka
    - myślę co się stało - pewnie coś wpadło i zaklinowało się
    - na dalszą jazdę nie ma co liczyć, decyduję się na DNF, trudno
    - droga powrotna bez problemów - większość w dół i tylko 3 km
    - po załadowaniu roweru na dach - widzę nieźle wykrzywioną przerzutkę
    - i tak po przejechaniu 8550 km przerzutka SRAM GX Eagle zakończyła żywot
    - po powrocie i spojrzeniu na wyniki ... była spora szansa na pudło w M4 ...

No i po zabawie
    No i po zabawie ... © JPbike

| 16:42 poniedziałek, 7 września 2020 | linkuj Anka - No niestety. Ważne aby w takich sytuacjach myśleć dalej pozytywnie.
    anka88
    | 17:23 niedziela, 6 września 2020 | linkuj Eh.. czasami bywa i tak :/.
    | 06:35 niedziela, 6 września 2020 | linkuj T-king - No pewnie, jeszcze nie wszystko stracone, do generalki liczy się 6 najlepszych startów z 9 zaplanowanych (finał 17 października).

Co do SRAMa - fajną nazwę amerykanie wymyślili, nie wiedząc co oznacza w naszym języku :)
    A tak na serio to są dobre do MTB komponenty. Reklamacja przerzutki odpada, sam ją uszkodziłem, a przed awarią nie miałem z nią żadnych problemów.

andale - Dokładnie, z defektami tak właśnie jest - nigdy nic nie wiadomo.
    andale
    | 22:50 sobota, 5 września 2020 | linkuj Kiedyś zgubiłem śrubę trzymającą blat korby. Tylko ja miałem więcej szczęścia, bo szybko to dostrzegłem. Nie znasz dnia ani godziny, gdy chochlik coś zmajstruje przy rowerze.
    | 21:04 sobota, 5 września 2020 | linkuj No, kurde, pech :/ Chciałoby się napisać "SRAM na to", ale to mało śmieszne w takiej sytuacji.

Przerzutka podlega reklamacji po takim dystansie? Bo jeśli nie było jakichś widocznych uszkodzeń na niej, to może jest szansa?

Jak na moje wygrałeś, o! :)