• rower : Accent Peak 29
  • XC Chodzież

Niedziela, 12 lipca 2020 • dodano: 13.07.2020 | Komentarze 8

Gdy tylko zacna ekipa z Chodzieskiego Towarzystwa Rowerowego poinformowała że tegoż dnia organizuje wyścig XC - bez zastanawiania się skusiłem.

Dojazd z Kasią i Łukaszem, na miejscu mnóstwo znajomych - zapowiadał się świetny dzień w doborowym towarzystwie i ze wspólną pasją - tak właśnie było :)

Najpierw, o 10:30 start kobiet i młodszej młodzieży - kibicowałem Kasi i cykałem jej fotki (do poczytania jej relacja na FB), po czym jazda z Danielem na zapoznanie się ze 4.5 km rundkę ułożoną przez znaną w światku MTB miejscową bikerkę Darię - w całości poprowadzona po naturalnym terenie, dużo zakrętasów, zawijasów, podjeżdzików i zjeżdzików, do tego bez większych trudności technicznych, czyli zarówno starzy wyjadacze XC, jak i ci nowi mogli robić swoje, przy tym czerpać frajdę z MTB.

Start wyścigu Elity i Mastersów o 12:30, do pokonania mamy 6 okrążeń. W sumie niemało nas się zebrało - 50 osób, czyli będzie co robić. No i ruszyli. Na początek podjazd rozciągający stawkę i wpadamy w kręty teren - od razu jadę swoje, tętno szybko powędrowało do wyścigowych wartości i równie szybko cisnę w stronę swojego miejsca w stawce. Pierwsze kółko to tradycyjnie trochę tłoczno, pomykamy jeden za drugim, kulturka jazdy jest, wyprzedzam tylko jak znajdzie się szerszy fragment. Drugie okrążenie to właściwie jadę już w swoim miejscu, przepuszczam weterana Zozulińskiego i kolegę w zielonej koszulce, którzy wyraźnie są minimalnie szybsi ode mnie. Od trzeciego kółka to stwierdzam że samopoczucie mam świetne, jedzie mi się bardzo dobrze, paru stopniowo wyprzedzam, zaczynają się duble, jak i przede mną mam cały czas w zasięgu wzroku Łukasza. W pewnym momencie gość w zielonej koszulce się zatrzymuje (spadł łańcuch), mijam go i od tego momentu się zaczęło mocne ciśnięcie w moim wykonaniu, czyli ja gonię Łukasza, a mnie cały czas próbuje dojść kolega w zielonej, przy tym na mijankach widzę jak Piotrek od Cellfastów też podejmuje walkę by mnie dojść, czyli cały czas jest ciekawie i każdy z nas walczy najlepiej jak umie. I tak trwało to bez zmian do końcowej kreski, którą mijam z radochą, bo żaden kryzys i choćby chwilowy ubytek mocy mnie nie dopadł :)

11/49 - open (M2 i M3)
    3/26 - M3 (faceci powyżej 36 lat)

Strata do zwycięzcy (Bartosz Kołodziejczyk) - 6:42 min, do M3 (Norbert Łysiak) - 3:58 min

Jak widać - niemało nas było
    Jak widać - niemało nas było © JPbike

Przedstartowa dawka humorku :) Tu z Danielem
    Przedstartowa dawka humorku :) Tu z Danielem © JPbike

W akcji na krętym odcinku, skupienie na maxa
    W akcji na krętym odcinku, skupienie na maxa © JPbike

Na krętych i szybkich trasach widocznie jestem trudny do załapania na fotce :)
    Na krętych i szybkich odcinkach widocznie jestem trudny do załapania na fotce © JPbike

Ten podjeżdzik brałem z twardego przełożenia
    Ten podjeździk brałem z twardego przełożenia © JPbike

Już po rywalizacji - gratsy z Piotrkiem :)
    Już po rywalizacji - gratsy z Piotrkiem :) © JPbike

Miłe chwile :) Po to się trenuje i jeżdzi MTB z pasją :)
    Miłe chwile :) Po to się trenuje i jeżdzi MTB z pasją :) © JPbike

Pamiątkowa fota z Kasią, Łukaszem i pucharkiem
    Pamiątkowa fota z Kasią, Łukaszem i pucharkiem © JPbike

| 14:14 czwartek, 16 lipca 2020 | linkuj micor - Dzięki :) Cross Country mam we krwi - to wiesz :)
    Z brakiem technicznych fragmentów to po części racja - pogadałem z Darią i planowali dodać rockgarden, ale czasu i chętnych do budowy brakło.
    micor
    | 06:53 środa, 15 lipca 2020 | linkuj Jacek to sobie poużywałeś Cross Country ;). Tylko pewnie bez tych "większych trudności technicnych" to jest lekki niedosyt, prawda? :) Gratulacje za kolejny pucharek do kolekcji!
    | 20:29 wtorek, 14 lipca 2020 | linkuj Grigor - Dzięki :)
    Wszystkich pamiętam i też trochę cierpię z powodu że nasi koledzy przestali dodawać wpisy na BS. Obecnie aktywni rowerowo są josip i Waza, czasem ich spotkam na zawodach, Rodman z tego co wiem to zajmuje się swoimi synami (koszykówka), a klosiu to jakoś cicho o nim, ale żyje. No i Drogbas - utraciłem z nim kontakt bo on sam nie wie i czego chce od życia i tyle.
    | 20:17 wtorek, 14 lipca 2020 | linkuj Anka - Dzięki wielkie :)
    grigor86
    | 20:16 wtorek, 14 lipca 2020 | linkuj Również gratulacje ode mnie! Zastanawiam się gdzie są nasi starzy bs''owi wyjadacze na tych maratonach...? Pamiętasz Josipa, Rodmana, Jarekdrogbas, klosiu albo Wazę?
    anka88
    | 20:09 wtorek, 14 lipca 2020 | linkuj Jest podium! Wielkie brawa i gratulacje dla Was!
    | 20:08 wtorek, 14 lipca 2020 | linkuj T-king - Dzięki :) Dokładnie, tak właśnie miało być i było :)
    | 21:59 poniedziałek, 13 lipca 2020 | linkuj Brawo - jak zwykle :) A tu widzę pełna integra, więc rowerowy klimat najlepszy z możliwych!