• rower : Accent Peak 29
  • Mglista wyrypa MTB po Paśmie Policy

Wtorek, 9 czerwca 2020 • dodano: 12.06.2020 | Komentarze 6

- tegoż dnia mojego pobytu w Zawoi czas na gwoźdź programu
    - czyli realizuję tytułowy wypad na dość wysokie pasmo górskie
    - start o 9:48, pogoda niestety powyżej 950m mglista i mniej niż 15°C
    - warunki w górnych partiach - błoto, kamienie, korzenie, kałuże
    - ilość spotkanych turystów - kilka sztuk, rowerzystów - jedna bikerka
    - widoczków przez mgłę niestety nie miałem - wrócę tam !
    - dla mnie to był udany wypad MTB, bo lubię jak jest ciężko
    - resztę opowiedzą poniższe foteczki :)

Podjeżdżanie rozpocząłem trasą Babia Góra Trails
    Podjeżdżanie rozpocząłem trasą Babia Góra Trails © JPbike

Na szczycie Mosornego Gronia (1047m). A tam ani żywej duszy...
    Na szczycie Mosornego Gronia (1047m). A tam ani żywej duszy... © JPbike

Zaczynamy zabawę (czyt. wyrypę MTB) w wysokich partiach :)
    Zaczynamy zabawę (czyt. wyrypę MTB) w wysokich partiach :) © JPbike

Hmm... Chyba ktoś tu zostawił sztywny widelec do 50-calowego koła :)
    Hmm... Chyba ktoś tu zostawił sztywny widelec do 50-calowego koła © JPbike

Ale wymyślili strome podejście żółtym na Cyl Hali Śmietanowej (1298m)
    Ale wymyślili strome podejście żółtym na Cyl Hali Śmietanowej (1298m) © JPbike

Na czerwonym szlaku po grzbiecie. Sporo tu śladów opon MTB
    Na czerwonym szlaku po grzbiecie. Sporo tu śladów opon MTB © JPbike

Klimat na Policy (1369m). Tam na chwilę się wypogodziło
    Klimat na Policy (1369m). Tam na chwilę się wypogodziło © JPbike

Na Hali Krupowej (1170m) mgła taka że dronem nie polatam :(
    Na Hali Krupowej (1170m) mgła taka że dronem nie polatam :( © JPbike

Mgliste klimaty podczas kamienistego zjazdu
    Mgliste klimaty podczas kamienistego zjazdu © JPbike

Na tej skalnej i mokrej nawierzchni ślisko było, technika MTB się przydała
    Na tej skalnej i mokrej nawierzchni ślisko było, technika MTB się przydała © JPbike

Takie wodne przeprawy to dla mnie frajda :)
    Takie wodne przeprawy to dla mnie frajda :) © JPbike

Ależ pięknie i zielono tam jest (widoczek z drona)
    Ależ pięknie i zielono tam jest (widoczek z drona) © JPbike

Wyrypa dała mi w kość, więc powrót przebiegł asfaltem przez Przełęcz Krowiarki (986m) © JPbike

| 02:28 wtorek, 16 czerwca 2020 | linkuj DaruS - Dla mnie w połowie szkoda widoków bo mgliste warunki też mają swój klimat :)

Trollking - Oczywiście że frajda była, wyżyłem się tak jak chciałem :)
    Ano, ciekawie wyglądałby ów wielki (drewniany) rower z tym widelcem :)

anka88 - Dokładnie! Na prawdziwe MTB pogoda nie jest potrzebna, wystarczą chęci :)

grigor86 - Dokładnie!

daVe - To chyba z powodu znanego wśród MTBowców określenia "golonkowa pogoda" :)
    Cieszę się że filmiki na FB się podobają :)
    | 10:46 poniedziałek, 15 czerwca 2020 | linkuj Nie wiem dlaczego, ale góry zawsze kojarzą mi się z taką mglistą pogodą. Fajnie pojeżdżone! No i super filmiki na fejsie :)
    grigor86
    | 20:49 sobota, 13 czerwca 2020 | linkuj Ale klimacik! Super to wygląda.
    anka88
    | 10:11 sobota, 13 czerwca 2020 | linkuj To dopiero prawdziwa jazda MTB - szkoda, że pogoda nie była idealna, ale jak widzę i tak sporo pojeździłeś w swoich klimatach.
    | 21:05 piątek, 12 czerwca 2020 | linkuj Piękny, mroczny klimat! :) Szkoda, że pogoda nie dopisała, ale też frajda jak widzę była :) Widelec mogłeś zabrać ze sobą :)
    DaruS
    | 16:28 piątek, 12 czerwca 2020 | linkuj Szkoda tych widoków, najważniejsze że frajdy dużo miałeś. Cz ekam na powrót w lepszą pogodę i fascynujące fotki dronowe.