top2011

avatar

Ten blog rowerowy prowadzi Jacek ze stolicy Wielkopolski.
Info o mnie.

- przejechane: 172346.76 km
- w tym teren: 62573.10 km
- teren procentowo: 36.31 %
- v średnia: 22.72 km/h
- czas: 314d 07h 05m
- najdłuższy trip: 329.90 km
- max prędkość: 83.56 km/h
- max wysokość: 2845 m

baton rowerowy bikestats.pl

Wyprawy z sakwami

polska
logo-paris
logo-alpy
TN-IMG-2156

Zrowerowane Gminy



Archiwum 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl 2009 button stats bikestats.pl 2008 button stats bikestats.pl

  • dystans : 58.12 km
  • teren : 40.00 km
  • czas : 02:26 h
  • v średnia : 23.88 km/h
  • podjazdy : 351 m
  • rower : Accent Peak 29
  • Terenowy trening

    Wtorek, 26 maja 2020 • dodano: 26.05.2020 | Komentarze 4


    - najpierw kawa i ciacho u mamy jak na Dzień Matki przystało
    - wyjazd opóźniony, bo mały problemik był z wentylem bezdętkowym
    - start o 18:29 (13°C), piękne i słoneczne późne popołudnie
    - trasa to ścieżki w Marcelińskim, nad Rusałką, Strzeszyńskim i Kierskim

    W akcji na krętych singlach (1)
    W akcji na krętych singlach (1) © JPbike

    W akcji na krętych singlach (2)
    W akcji na krętych singlach (2) © JPbike



    Kategoria do 100 km



    Komentarze
    JPbike
    | 16:04 czwartek, 28 maja 2020 | linkuj Dawid - Dzięki :) To super! Zaraz poczytam Twoje relacyjki :)
    daVe
    | 08:34 czwartek, 28 maja 2020 | linkuj Zdjęcia jak zawsze pierwsza klasa!

    PS Wróciłem i nadrobiłem zaległości na bs.pl ;)
    JPbike
    | 14:00 środa, 27 maja 2020 | linkuj T-king - Tak, specjalizuję się w tym :)

    Do bezdętkowych systemów w MTB to ja już przywykłem na dobre, w porównaniu z dętkami komforcik w pomykaniu po bezdrożach jest lepszy, można spoko kręcić na niższym ciśnieniu. Z drugiej strony bezdętkowy montaż zabiera więcej czasu, np. obręcz musi być szczelna, sprawny wentyl, mleczko uszczelniające, w końcu opona, no i często trzeba skorzystać z kompresora. Cóż, każdy wybiera to co jest dla siebie najlepsze, podpowiem tylko że do szosówki, turystyki i rekreacji też wolę dętki.
    Trollking
    | 22:14 wtorek, 26 maja 2020 | linkuj Niby single, a relacja jakbyś miał fotoreportera ze sobą :)

    Jak na moje to im więcej tych bezdętkowych wynalazków, tym mniej pewności na trasie.
    Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!