• rower : Accent Peak 29
  • Do lasu :) WPN - mix szlakowy

Poniedziałek, 20 kwietnia 2020 • dodano: 20.04.2020 | Komentarze 9

- wreszcie otworzyli lasy i parki narodowe, ale i tak trzeba uważać
    - start o 16:12 (12°C), piękne słoneczne popołudnie + wiaterek jakiś
    - pierwszy raz w sezonie zakładam krótkie spodenki - od razu lepiej
    - po paru km okazuje się że w tylnym kole ubyło ciśnienia, dopompowuję
    - na nadwarciańskim w Luboniu znów sporo powietrza z tyłu zeszło
    - pewnie wina zeschniętego mleczka - winni ci co wprowadzili zakaz wstępu do lasu
    - robię pit stop i zakładam dętkę, nie zabrałem łyżki do opon - użyłem kluczy od domu
    - przed wjazdem do lasu zdejmuję buffa - od razu dużo lepiej i ... troszkę dziwniej
    - przyjemności z jakich korzystałem na duktach i ścieżkach WPN - to moje :)
    - okazuje się że ruch pieszych i rowerzystów jest niemały - nie dziwię się
    - na czarnym dymaczewskim zrywam łańcuch, kilka ogniw rozkuwam i spinka daje radę
    - dalsze terenowe km przy nisko wiszącym słońcu szły bez szaleństw - starczy defektów
    - po wyjechaniu z lasu ponownie zakładam buffa i tak już nakręcony MTB-owaniem wracam do domu

Późne słoneczne popołudnie na ścieżkach w WPN - też jest fajne :)
    Późne słoneczne popołudnie na ścieżkach w WPN - też jest fajne :) © JPbike

Za duża moc, czy za długi przestój w kręceniu na góralu?
    Za duża moc w nogach, czy za długi przestój w kręceniu na góralu? © JPbike

Takich piaszczystych fragmentów miałem niemało
    Susza. Takich piaszczystych fragmentów miałem niemało © JPbike

| 17:33 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj micor - Otóż TO :)
    micor
    | 07:00 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj Rzekłbym- w końcu można szaleć terenowo ;)
    | 00:14 czwartek, 23 kwietnia 2020 | linkuj T-king - Oj tak :) A ja myślałem o fatbiku :)
    | 20:20 środa, 22 kwietnia 2020 | linkuj Potwierdzam z tym piachem - byłem w poniedziałek i żałowałem, że nie mam przy sobie wiaderka oraz łopatki :)
    | 19:37 środa, 22 kwietnia 2020 | linkuj Trollking - Ano, zapomniałem zabrać łyżki, zapasowych ogniw, ..., Murphy czuwa

kubolsky - No właśnie, to zamknięcie lasów to był pełny absurd :)
    A ja znam od lat wzdłuż i wszerz cały WPN i muszę przyznać że tyle piachu to dawno nie widziałem.

grigor86 - Cóż, taki urok kolarstwa górskiego - defekty są wpisane w ten sport :)

maniek1981 - No nareszcie :) Też całkiem dobry wybór miałeś :)
    maniek1981
    | 21:02 wtorek, 21 kwietnia 2020 | linkuj Nareszcie las :-) Do czego to doszło. Ja też wybrałem wariant leśny, ale szosą po asfaltowych leśnostradach :D
    grigor86
    | 17:48 wtorek, 21 kwietnia 2020 | linkuj Coś często zdarza Ci się zerwać łańcuch Ty koniu!
    kubolsky
    | 07:23 wtorek, 21 kwietnia 2020 | linkuj Strach pomyśleć co by się stało z rowerem gdyby jeszcze przez jakiś czas zakaz utrzymali ;)
    Dukty północnego WPN-u to niezależnie od suszy zawsze piach. Niezależnie od formy zawsze się tam umęczę.
    | 21:38 poniedziałek, 20 kwietnia 2020 | linkuj Ufff, jak ja się cieszę, że u mnie bez takich przygód... Dobrze, że sam potrafisz to ogarnąć, bo ja bym pewnie jeszcze do teraz wracał lasami :)

Tak, to wina tych, co zabrali lasy, zdecydowanie :)