• rower : Accent Peak 29
  • Odwiedzić Zielonkę i Dziewiczą

Niedziela, 29 września 2019 • dodano: 29.09.2019 | Komentarze 5

Tegoż niedzielnego dnia w planie miałem szosowanie, ale po spojrzeniu na siłę i kierunek wiatru zrezygnowałem na rzecz kolejnego wypadu w teren. Dawno nie byłem w Puszczy Zielonka i na Dziewiczej - zatem udałem się właśnie tam. Start o 11:03 (16°C). Na początek nudne przebijanie się przez miasto (incydent z kierowcą zaliczony), po czym kurs północnym nadwarciańskim do Biedruska i stamtąd w stronę Zielonki. Kręcąc przez duży las stwierdziłem że owa Puszcza ma inny klimacik w porównaniu do WPN, w którym byłem wczoraj. Dziewiczą pokonałem w stylu podjazd (czerwonym) i zjazd (killerem), bo pogoda zaczęła się psuć, czyli popadywać. Powrót przez Kicin, Gruszczyn, Antoninek, Maltę i Wartostradę w półmokrych warunkach.

Rasowi MTBowcy tak mają jak przebijają się przez miasto
    Rasowi MTB-owcy tak mają jak przebijają się przez miasto © JPbike

Jesień na północnym nadwarciańskim. Fajny kolor wody
    Jesień na północnym nadwarciańskim. Fajny kolor wody © JPbike

Urok Puszczy Zielonki
    Urok Puszczy Zielonki © JPbike

Kolejna wycinka
    Kolejna wycinka © JPbike

Podjazd czerwonym trochę zarósł i pojawiły się koleiny
    Podjazd czerwonym trochę zarósł i pojawiły się koleiny © JPbike

Killer w świetnej (wymagającej) formie :)
    Killer w świetnej (czyt. wymagającej) formie :) © JPbike

maniek1981
    | 21:30 wtorek, 1 października 2019 | linkuj Najbliższe dni, to pewnie tylko MTB, bowiem deszczu w tym tygodniu ma nie brakować.
    | 21:14 poniedziałek, 30 września 2019 | linkuj Nie ma się co dziwić - tych rejonów od zawsze unikałem, bo pamiętam je koszmarnie :)
    | 14:30 poniedziałek, 30 września 2019 | linkuj T-king - No, wycinka nieciekawa, ale na szczęście w paru miejscach posadzili nówki drzewka :)

Wiadukt - zdziwiłem się że nie wiesz - jest na Lechickiej i przy Wilczak.

Incydent - właściwie dwa auta na ul. Winogrady, jedno zaparkowało na całej szerokości tamtejszej i dość wąskiej rowerówki, przed momentem wyminięcia go jezdnią zerknąłem w tył, a tam jakieś 50 m za mną jedzie drugie auto - które nie wiedzieć czemu nagle przyspieszyło i po wyminięciu jakiś cham chyba specjalnie miał do mnie pretensje za spowolnienie go, pokazałem mu co o nim myślę - i ten cham zwiał.
    | 20:48 niedziela, 29 września 2019 | linkuj A. I jeszcze poproszę o szczegóły incydentu z kierowcą - uwielbiam takie smaczki :)
    | 20:46 niedziela, 29 września 2019 | linkuj Aj, ta wycinka nie zachęca :/ Ale reszta - owszem :)

Co to za wiadukt, bo nie mogę skojarzyć?