• Szosowanie z Drogbasem

Niedziela, 28 października 2018 • dodano: 28.10.2018 | Komentarze 3

Tegoż chłodnego i pochmurnego niedzielnego dzionka z dodatkiem zmiany czasu na zimowy nie miałem konkretniejszych rowerowych planów, a prognozy zapowiadały popołudniowy deszcz (sprawdziły się). Zatem sms do Jarka i jesteśmy zagadani na wspólne szosowanie. Ponoć dla kompana już czas zabrać się do trenowania, zresztą forma na sezon 2019 musi być, szczególnie że my dwaj startujemy w parze na kultowej etapówce - Sudety MTB Challenge. Ruszyłem spod domu o 10-tej. Trasę jaką obraliśmy to spontan przez północne podpoznańskie rejony z dodatkiem pagórów w postaci podjazdów na Dziewiczą (do parkingu), w Biedrusku, w Radojewie i na Morasku - było co sprawdzać gdzie obaj aktualnie znajdujemy się ze swoją formą. Po kręceniu zaliczony pitstop u Jarka - ciepła herbata z miodem i koktajl owocowy weszły gładko. Relive.

Na rowerówce Biedrusko - Radojewo jest klimatycznie
    Na rowerówce Biedrusko - Radojewo jest klimatycznie © JPbike

Nie ma to jak przyjacielski ucisk dłoni :)
    Nie ma to jak przyjacielski ucisk dłoni :) © JPbike

| 07:58 sobota, 3 listopada 2018 | linkuj Grzesiek - Również pozdrawiam :)

Tomek - Tak jest, łyknęliśmy niemal komplecik tamtejszych asfaltowych hopek :)
    | 18:35 niedziela, 28 października 2018 | linkuj Dobrze, że zdążyliście przed deszczem, jak widzę nie tylko mi się poszczęściło. Co do pagórków w tej okolicy to wyhaczyliście chyba wszystkie możliwe :)

Grigor - już od jakiegoś półrocza jest ta ścieżka. Całkiem przyzwoita, ale z niespodzianką pośrodku, więc lepiej się za bardzo nie rozpędzać :)
    grigor86
    | 18:19 niedziela, 28 października 2018 | linkuj No nie wierzę - na trasie Biedrusko - Radojewo wybudowano taką ścieżkę rowerową? Szok! Tam zawsze było niebezpiecznie jechać rowerem po drodze. Będę musiał odwiedzić.
    Pozdrawiam Jarka......Ciebie też oczywiście ;-)