• Solid MTB - Mchy

Niedziela, 22 kwietnia 2018 • dodano: 22.04.2018 | Komentarze 8

Startując w zeszłym sezonie w dwóch maratonach z cyklu Solid MTB Maraton spodobały mi się ich trasy - wyciskają z danego terenu wszystko co najlepsze do MTB, że w obecnym sezonie postanowiłem częściej u nich startować i zapolować o generalkę M4 giga.

O maratonie w Mchach nie ma co szczegółowo się rozpisywać - słaby wynik na mecie mnie zaskoczył, mimo że jechało mi się całkiem, całkiem, nawet kryzysu nie było, wszystkie ścianki (max 20%) bez problemów podjechane sprawnie ...

Więc będzie skrócona relacyjka.
    - dojazd spoczko, rejestracja bez kolejki, miłe powitania z masą znajomych
    - orgi przydzielili mi 2 sektor, w sam raz dla mnie
    - start i pierwsze km przebiegły bez rewelacji, w ogonie 2 sektora, mocy brak :(
    - trasa fajna, choć wymagająca i z całą masą interwałów z zakrętasami
    - do rozjazdu mega/giga trochę tasowań było - częściej byłem wyprzedzany
    - techniczne singielki mi spoko poszły, a przy "!!!" od razu mnie blokowali
    - przejazd przez tor do aut 4x4 - odżyło wspomnienie z tamtejszego wyścigu XC
    - na rozjeździe mega/giga (37 km) mnóstwo wiary skręciło na mega
    - po wjechaniu na giga - klasyczna samotność długodystansowca, mocy brak :(
    - trzech gigowców mnie załatwiło, z tym trzecim walczyłem do końca, bez skutku
    - dojazd do mety właściwie bez emocji i bez historii

17/18 - M4 - tego nie spodziewałem się...

Strata do zwycięzcy (Mariusz Gil) - 41:55 min,  do M4 (Piotr Cibart) - 29:03 min
    Z Unit Martombike Teamu startowali ja i Krzychu - wlał mi 26:01 min - masakra vol.2 :)
    Jak tak dalej pójdzie to pier!#&! maratony, wracam do ambitnej turystyki i weekendów w górach :D

Re-live transmisja z przebiegu trasy (jak zawsze podobają mi się te zawijasy i non stop góra-dół) - KLIK.

Foto by Piotr Jamróg.
    Na pierwszych 2 km więcej niż trochę kurzyło :)
    Na pierwszych 2 km więcej niż trochę kurzyło :) © JPbike

Foto by Powerpasjanie.
    Widać że lekko nie było
    Widać że lekko nie było © JPbike

| 15:03 niedziela, 29 kwietnia 2018 | linkuj Josip - miałem kilka okazji bycia na nich jako kibic i "objazdowy", ale jakoś mnie nie przekonują zorganizowane imprezy. Jednak wolę luz kręcenia tam, gdzie chcę :) Ale przyznam, że fajnie się czyta relacje innych, którzy tak jak Wy to lubią. I tylko czyta :)
    | 18:32 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj josip - Dzięki za podniesienie mnie z "dołeczka wynikowego na giga" :) W sumie masz rację !

micor - Dokładnie, słaby wynik już wywaliłem z głowy i masz u mnie browarka :)
    micor
    | 16:30 wtorek, 24 kwietnia 2018 | linkuj Jacek- nieważnie które miejsce, ważniejsze, że była full frajda z jazdy. Takie trasy "Pure MTB Wielkopolska" to miejsce, gdzie czujemy się najlepiej i żadne marne wyniki tego nie zmienią ;)
    josip
    | 12:33 wtorek, 24 kwietnia 2018 | linkuj Jacek, tak jak pisze Drogbas - pewnych rzeczy nie przeskoczymy ze względu na ograniczenia czasowe. Poza tym, gdybyś pojechał mini na pewno nie byłbyś przedostatni w kategorii tylko raczej top 10-15%. Na giga samo ukończenie to wyczyn, mało kto jest w stanie jechać w tempie wyścigowym ponad 3 godziny.
    I jeszcze jedno - to dopiero początek sezonu, trzeba złapać rytm, przyzwyczaić organizm do takiego wysiłku.

@Gość i @Trollking - spróbujcie maratonów i zobaczycie jaki jest sens:)
    | 20:08 poniedziałek, 23 kwietnia 2018 | linkuj Gość - Każdy z nas jeździ tak jak lubi i tego się trzymajmy.

Trollking - Nie musisz rozumieć, wystarczy spróbować i będziesz wiedział :)
    Dopóki nie dowiedziałem się o oficjalnym wyniku (przed wieczorem) to całkiem spoko się bawiłem :)

Drogbas - Miło o mnie napisałeś, czyli nie mam wyjścia ...
    Zapewniam że miłość do MTB jest u mnie niezmienna od lat :)
    Zwracam uwagę że ten tekst: "... pier!#&! maratony, ..." jest zakończony emotikionem ":D"
    Drogbas | 20:12 niedziela, 22 kwietnia 2018 | linkuj Tak nie można Ty to kochasz. Mamy pracę zawodową i ograniczony czas na treningi. Nie wyobrażam Ciebie bez rywalizacji w MTB. Popatrz ile już osiągnąłeś i ile jeszcze możesz. Dla mnie jesteś wzorem i przykładem gościa który zawsze nieważne który przyjedzie czerpie radość ze współzawodnictwa.
    | 19:54 niedziela, 22 kwietnia 2018 | linkuj Ja tam też nie rozumiem idei maratonów, ale jeśli bawiłeś się dobrze, to chyba jednak jest jakaś wygrana :) A zawijasy faktycznie godnie się prezentują.
    Gość | 18:31 niedziela, 22 kwietnia 2018 | linkuj Szczerze to dlatego nie jeżdżę maratonów. Jaki ma sens przyjazd na 17/18. Cały dzień do bani a tak można zrobić turystyczną trasę +100/150km.