• Przedwieczorno-wieczorna przejażdżka

Piątek, 16 września 2016 • dodano: 17.09.2016 | Komentarze 0

Kilka dni przerwy od roweru dobrze mi zrobiło :)
    Tegoż dnia po pracy wyciągnąłem dawno nie używaną i wielozadaniową Sztywną Birię. Po dopompowaniu i nasmarowaniu łańcucha przed 18 ruszyłem asfaltowo-terenowo na Osową Górę, na tamtejszą wieżę by udokumentować zachód słońca widziany ze szczytu, ale niestety w trakcie dojazdu pojawiły się jasne chmury o niskim pułapie i zasłoniły zachodzące słońce. To nic i zdecydowałem zjechać do Mosiny na hot-doga z surówką i przy zapadającym zmroku ponownie uphillowałem na szczyt - w efekcie cyknąłem kilka nocnych fotek wieży. Również po raz drugi wspiąłem się na górę - a tam średni widok, głównie ciąg płaskich świateł i oślepiające od dołu reflektory podświetlające wieżę. Powrót uliczny i w bardzo przyjemnej temperaturze (21°C).

Najbliższy mego domu mountainowy akcent :)
    Najbliższy mego domu "mountainowy" akcent :) © JPbike

Wieża na Osowej Górze w porze wrześniowego zachodu słońca
    Wieża na Osowej Górze w porze wrześniowego zachodu słońca © JPbike

Na szczycie wieży. Gdyby nie jasne chmury to byłby spektakl barw
    Na szczycie wieży. Gdyby nie jasne chmury to byłby spektakl barw na niebie ... © JPbike

Glinianki. Jeszcze trochę i wokół zrobi się kolorowo :)
    Glinianki. Jeszcze trochę i wokół zrobi się kolorowo :) © JPbike

Iluminacja wieży jest ładna, ale nocny widok ze szczytu średni
    Iluminacja wieży jest ładna, ale nocny widok ze szczytu średni © JPbike