• Kibicowanie na Maja Trophy i górski rozruch

Sobota, 10 września 2016 • dodano: 12.09.2016 | Komentarze 4

Podobnie jak przed rokiem wybrałem się na bardzo aktywny sportowo weekend do Jeleniej Góry. Fajnie że na wspólny wyjazd skusili się równie fajni koledzy - Dawid i Jarek. No to najpierw kurs załadowaną na full moją starą furą z na kemping w Miłkowie, a tam na miejscu piękna pogoda, pełno wolnego miejsca, czyli my z dwoma namiotami i obok raptem 5 kamperów - pełny luz :)

Zatem po rozbiciu obozowiska udaliśmy się do jeleniogórskiego Parku Paulinum i czas kibicować !

Maja Trophy 2016 - Start Elity Kobiet
    Maja Trophy 2016 - Start Elity Kobiet © JPbike

Ależ fajnie tutaj być w doborowym towarzystwie :)
    Ależ fajnie tutaj być w doborowym towarzystwie :) © JPbike

Taka tam hardcorowa ścianka :)
    Taka tam hardcorowa ścianka :) © JPbike

Dziewczyny dosłownie wymiatały !
    Dziewczyny dosłownie wymiatały ! © JPbike

Maja, Maja, ... :)
    Maja, Maja, ... :) © JPbike

Widowiskowy i super korzenny zjazd
    Widowiskowy i super korzenny zjazd © JPbike

Miło było zobaczyć Jolandę Neff w akcji :)
    Miło było zobaczyć Jolandę Neff w akcji :) © JPbike

43 letnia Gunn-Rita Dahle Flesjaa ... wygrała owe zawody !
    43 letnia Gunn-Rita Dahle Flesjaa ... wygrała owe zawody ! © JPbike

Naszej Srebrnej Mai kibicowaliśmy po mistrzowsku :)
    Naszej Srebrnej Mai kibicowaliśmy po mistrzowsku :) © JPbike

I tak po kobiecych emocjach MTB postanowiliśmy że odpuszczamy kibicowanie facetom, bo czas uciekał, a my CHCEMY też coś tam pokręcić po okolicznych górach. Zatem najpierw obiadek w postaci porcji naleśników, wracamy na kemping, wskok w kolarskie portki i po 17:40 ruszyliśmy na tytułowy rozruch przed jutrzejszym maratonem. Wymyśliłem że udamy się przez Ściegny do Karpacza i pokażemy micorowi sławne karpackie agrafki (na świeżaka miło mi się tędy wspinało i zjeżdżało, glebka była :)), kolejno asfaltowy myk do Karpacza Górnego, zjazd, skręt w stronę Grabowca, techniczny zjazd czerwonym (Drogbas zaliczył glebę ze szlifami) i dalej niebieskim wprost do Miłkowa (zapadał zmrok), zakup browarów na wieczór i takie tam ... :)

Znów rowerkujemy w górach. Uwielbiam takie chwile :)
    Znów rowerkujemy w górach. Uwielbiam takie chwile :) © JPbike

Na podjeździe w Karpaczu
    Na podjeździe w Karpaczu © JPbike

Dajemy radę na czerwonym szlaku
    Dajemy radę na czerwonym szlaku w okolicy agrafek © JPbike

Nie wszędzie dało się jechać, ale i tak było fajnie i uroczo :)
    Nie wszędzie dało się jechać, ale i tak było fajnie i uroczo :) © JPbike

Zbiornik na Łomnicy. Powolutku jesień w górach nabiera barw