• Rozpoczęcie sezonu MTB w Chodzieży

Niedziela, 3 kwietnia 2016 • dodano: 03.04.2016 | Komentarze 9

Tak jak jesienią, i wiosną ponownie wybrałem się do Chodzieży na super trip MTB po pokaźnych tamtejszych pagórach. Na miejscu sporo znajomych twarzy, powitania, pogaduszki, uśmieszki i jazda :). Główną atrakcją tegoż kręcenia był rekonesans trasy chodzieskiego maratonu, który odbędzie się 1 maja. Po zajechaniu w okolice Jeziora Strzeleckiego (baza zawodów) ekipa podzieliła się na dwie grupy.
    Cóż więcej mam napisać na temat wrażeń z trasy - powiem tylko tyle że 1 maja będzie co robić z podjazdami, zjazdami, zakrętasami, szybkimi sekcjami, czyli po prostu pełne wielkopolskie MTB z dobrym przewyższeniem :).

Ekipa z przewodnikami skompletowana, można ruszać
    Ekipa z przewodnikami skompletowana, można ruszać © JPbike

Od razu skeciliśmy w stronę pure MTB Wielkopolska
    Od razu skręciliśmy w stronę pure MTB Wielkopolska © JPbike

Kompletny skad uczestników na chodzieskim stoku narciarskim
    Kompletny skład uczestników na chodzieskim stoku narciarskim © JPbike

Podjazdy, podjazdy - podstawa kolarstwa górskiego :)
    Podjazdy, podjazdy - podstawa kolarstwa górskiego :) © JPbike

Krajobraz taki że nie wiem czy to Beskidy czy Wielkopolska :)
    Krajobraz taki że nie wiem czy to Beskidy czy Wielkopolska :) © JPbike

Nie minęła godzinka kręcenia, w ruch poszło zdejmowanie grubszych warstw odzieży © JPbike

Gontyniec wzięliśmy z grubej rury, czyli chyba 22% do góry :)
    Gontyniec wzięliśmy z grubej rury, czyli chyba 22% do góry :) © JPbike

Pamiątkowa fota na 192m szczycie
    Pamiątkowa fota na 192m szczycie © JPbike

Fotek z SUPER zjazdu z Gontyńca nie ma - frajdę jaką przeżyłem - to moje ! :)

Nie brakowało takich szybkich i peletonikowych odcinków
    Nie brakowało takich szybkich i peletonikowych odcinków © JPbike

Całkiem ładna przestrzeń tam jest :)
    Całkiem ładna przestrzeń tam jest :) © JPbike

Pokonujemy kolejne wielkopolskie mountainy
    Pokonujemy kolejne wielkopolskie mountainy © JPbike

Chwila postoju. Zrobiło się przyjemnie ciepło i picia ubywało :)
    Chwila postoju. Zrobiło się przyjemnie ciepło i picia ubywało :) © JPbike

Jeszcze raz pure MTB Wielkopolska :)
    Jeszcze raz pure MTB Wielkopolska :) © JPbike

Czas wracać do Chodzieży. Było super fajnie :)
    Czas wracać do Chodzieży. Było super fajnie :) © JPbike

Pełna galeria 60 fotek z mojego aparacika (byłem jedynym fotografem) - jest tutaj.

| 19:43 wtorek, 5 kwietnia 2016 | linkuj Beny79 - Dokładnie. Zatem aktualizujemy swoje roczne grafiki :)

Jarekdrogbas - Zgadzam się z Tobą :)

z3waza - Ano, czego chcieć więcej ? :)

kubolsky - Nie ma co zazdrościć, wystarczy w tamte okolice przyjechać :)

JoannaZygmunta - Dzięki :) Bo taka szalona była nasza grupa ;)

sebekfireman - Co do przewodników - mieliśmy kilku, np. po trasie maratonu przewodniczył kolega Mateusz, a Daria oprowadzała nas po części, zresztą jest tak jak piszesz - Daria i Rafał dobrze znają tamte rejony. Druga mapka z większymi przewyższeniami (m.in. kilka razy wspinaczka na Gontyniec) jest w jesiennym wpisie.

Daria :) - Strasznie się cieszę :) Kręcenie z takimi przewodniczkami jak Ty to czysta przyjemność i na pewno sporo razy do Was zawitam jak tylko znajdzie się na to czas :)

Co do świetnych zdjęć - po prostu jak wtedy cykałem to byłem w swoim foto-żywiole :)

k4r3l - No tak :) Wielkopolscy miłośnicy MTB tak już mają ;)
    | 20:34 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj ale rowerowej wiary! szok :) u nas to do roku ciężko się w takiej ekipie zebrać :)
    Daria :) | 11:59 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Z wielką radością czyta się relację, a z jeszcze większym bananem na twarzy czyta się te wszystkie komentarze :) dziękujemy za miłe słowa, za uczestnictwo i nadal zapraszamy do odwiedzin naszego małego, zielonego zakątka Wielkopolski :)
    P.S.
    Świetne zdjęcia z trasy, całość profesjonalnie uchwycona :)
    sebekfireman
    | 10:42 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Zdjęcia zachęcają do odwiedzenia tych terenów, ale trzeba mieć przewodnika na fajne miejscówki. Daria z Rafałem robili za przewodników? Miałem się pytać już czy masz mapkę trasy, a tu na końcu niespodzianka - jest mapka :)
    JoannaZygmunta
    | 06:21 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Fajne zdjęcia :) Miło się oglądało pięknie uchwycone krajobrazy. Tylko dlaczego na wszystkich zdjęciach są jacyś szaleni rowerzyści ;)
    kubolsky
    | 21:25 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj Pozazdrościć :) Jak się w końcu wiosna na dobre zagości, w sumie będzie bliżej lata to muszę chłopaków tam zaciągnąć. Jest też do objechania dolina Noteci, więc będzie co robić ;)
    z3waza
    | 20:27 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj piękny teren, a to tylko 80km od Poznania... no i ekipa przesympatyczna
    Jarekdrogbas
    | 20:04 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj Pięknie tam są góry i to wykorzystamy. Fajna trasa i będziemy niemal w swoim żywiole .
    Beny79
    | 20:02 niedziela, 3 kwietnia 2016 | linkuj Fajne tam mają tereny. Trzeba wpisać spotkania z tamtejsza ekipą w regularny roczny grafik:)