• Kręcenie z tatanką :)

Wtorek, 30 grudnia 2008 • dodano: 30.12.2008 | Komentarze 15

Tegoż wspaniałego bo słonecznego i lekko mroźnego dzionka miałem przyjemność poznać i pojeździć z Anką znaną na BS jako tatanka :)
    Na umówionym miejscu sympatyczne powitanie i wyruszyliśmy na Rusałkę (pauza na pomoście) i dalej przez Strzeszynek do Kiekrza (rundka wokół jeziora), następnie przez centrum Kiekrza (parę podjeżdzików) i ponownie zahaczyliśmy o brzeg zamarzniętego Jeziora Strzeszyńskiego, gdzie po przerwie i zajrzeniu na mapę obraliśmy kierunek na Górę Morasko (153 m) – najwyższe wzniesienie okolic Poznania. I stamtąd przez północny Poznań (niezłą ścieżką rowerową z tunelami) dotarliśmy do swoich domków ...

Dwuosobowy skład BS-owiczów gotowy do zimowej jazdy :)

Przerwa nad brzegiem Jeziora Kierskiego ...

... podczas której napotkaliśmy takie bardzo liczne stadko łabędzi i kaczuszek :)

„Więzienna sceneria” :)

Stąd rozpościera się najlepszy widok na Jezioro Kierskie

Grudniowa słoneczna impresja ...

Jezioro Kierskie nie było w całości zamarznięte ... Ciekawe efekty :)

Tatanka na tafli :)

Bąble w stanie hibernacji ...

Na szczycie Góry Morasko, poza tablicą informacyjną nic ciekawego, żadnego punktu widokowego

Terenowy zjazd w wykonaniu tatanki :)

Bardzo dziękuję Ci Anko za sympatyczne towarzyszenie mi podczas dzisiejszej wycieczki i do następnego kręcenia.

djk71
    | 11:28 środa, 31 grudnia 2008 | linkuj JPbike
    Milo to slyszec (czytac) :-)
    Pewnie nadejdzie ten dzien szybciej niz sie tego spodziewamy.
    | 11:04 środa, 31 grudnia 2008 | linkuj Asiczko - Dzięki wielkie :) djk71 to wspaniały bikestatowicz i cierpliwie czekam aż go poznam :)

Dawid - super !

Anka - wygląda to że maszyny z Rometu sprzed epoki pojawiania się MTB-ów były niezniszczalne ... a ja jeździłem przez 12 lat na wspaniałym Meteorze (też rometowskiej produkcji - pół kolarka pół turystyczny) i przez cały czas użytkowania praktycznie w nim nic nie zmieniałem, no i awarie były znikome :)

wirusek81 - Dzięki wielkie :) Takie wycieczki z uroczymi fotkami to dla mnie standard :)

Pozdrawiam Was :)

wirusek81
    | 10:26 środa, 31 grudnia 2008 | linkuj zdjęcia imponujące. Wycieczkaaaaa ekstra.......
    tatanka
    | 00:10 środa, 31 grudnia 2008 | linkuj na tym wagancie to ja złapałam kapcia raz przez okres dwóch lat. A go nie oszczędzałam, a w ogóle to on nigdy się nie psuł:D
    | 23:58 wtorek, 30 grudnia 2008 | linkuj W takim razie już teraz zapowiadam wspólny wypad na Dziewiczą Górę. Jakoś w Nowym Roku. Tym razem to ja mogę pełnić rolę przewodnika... :-)
    jahoo81
    | 23:36 wtorek, 30 grudnia 2008 | linkuj Jak powiedział DJK - bajerancka ta impresja
    Fotki w ogóle fajowskie :D
    Pozdrawiam :)
    | 23:21 wtorek, 30 grudnia 2008 | linkuj tatanka - aha ... na Wagancie to ja bym wjechał z obawą że złapię kapcia bo z tego co pamiętam ten bike miał wąskie oponki .... a drogi na Dziewiczą to sam teren
    | 23:17 wtorek, 30 grudnia 2008 | linkuj tomalos - właśnie i tak trzymać :)
    P.S. Wiesz że to właśnie dzięki Tobie jestem tutaj - stawiam kilka browków jak się spotkamy :D

tatanka - :) Fajnie się kręciło z Tobą w taką słoneczną, zimową pogodę :)
    Podjazdów było .... no troszkę ich było :)

robin - Dzięki wielkie :)

djk71 - Dzięki :) Czuję że mam talent do takich i podobnych impresji :)

daVe - W trójkę ? - żaden problem :)
    Masz rację co do Moraskiej ...

shem - Dzięki wielkie i masz rację :)

Pozdrawiam Wszystkich !

tatanka
    | 23:05 wtorek, 30 grudnia 2008 | linkuj ja nie byłam jeszcze w zyciu na Dziewiczej. A nie, byłam, na studiach czyli strasznie dawno, ale nie rowerem bo miałam wtedy waganta i nim dziarsko jeździłam po lasach okolicznych, ale przypuszczam że na Dziewiczą bym na staruszku wagancie nie wjechała.
    shem
    | 22:16 wtorek, 30 grudnia 2008 | linkuj Fajnie się czyta relacje z waszej wycieczki, jeden klimat, ale dwa punkty widzenia, na zdjęciach szczególnie :-) Pozdro
    | 21:18 wtorek, 30 grudnia 2008 | linkuj To co - nie pozostaje nam teraz nic innego jak wybrać się gdzieś we trójkę :-)
    Na Górze Moraskiej też byłem kilka razy i stwierdzam, że już lepiej sobie na Dziewiczą skoczyć...
    Pozdrawiam!
    djk71
    | 20:56 wtorek, 30 grudnia 2008 | linkuj Impresja bajerancka :-)
    robin
    | 20:56 wtorek, 30 grudnia 2008 | linkuj Piękna wspólna wyprawa. Gratuluję wypadu
    tatanka
    | 20:45 wtorek, 30 grudnia 2008 | linkuj I ja dziekuję bardzo! mroźnie słonecznie towarzysko i ten fajny podjazd:D
    To do zobaczenia w Nowym Roku!
    tomalos
    | 20:42 wtorek, 30 grudnia 2008 | linkuj coraz więcej wspólnych bikestatsowych wycieczek, bikestats rośnie w siłę :) Fajna ta słoneczna impresja.