• Szosowanie z Drogbasem

Poniedziałek, 28 grudnia 2015 • dodano: 28.12.2015 | Komentarze 8

Pierwszy wspólny trening z Jarkiem pod kątem przygotowań do przyszłorocznego wyzwania (Sudety MTB Challenge) zaliczony. Zagadałem się z kompanem na dłuższe szosowanie. Trasę wymyślił Drogbas - większość to dobrze znane jemu rejony. Obawy miałem tylko do tego czy uda się całość pokonać za widna (nie udało się), ponoć spod domu ruszyłem przed 12. Od Murowanej Gośliny do samych Wronek to w większości wmordewindowa jazda - to kompan nadawał tempo, ponoć tegoż dnia robił wytrzymałość, a mi pozostało tlenowe napieranie i nabieranie szosowych nawyków jazdy na kole (powiem Wam że nigdy nie będę rasowym szosonem). Trasa całkiem spoko (poza ruchliwym odcinkiem do Obornik), m.in. mijaliśmy wioski co się nazywały "Zielonagóra", "Nowy Kraków", "Piła" :). Na zaledwie kilka km przed Wronkami awaria - u mnie z tyłu kapcioszek, pit stop poszedł sprawnie i szybko, mimo że pompka moja ma zaledwie 14 cm długości. Po osiągnięciu celu niestety nie mieliśmy żadnego czasu na chociaż małe zwiedzanko i od razu nastąpił szybki powrót przez Szamotuły. Wtedy w Pamiątkowie zapadł zmrok, Jarek skierował się w stronę chaty, a ja w drugą stronę, do Przeźmierowa (nie dojechałem tam). No i w moim przypadku zaczęło się kombinowanie jak bezpiecznie dotrzeć do domu, no bo lampek nie zabrałem. Dojechałem, ale innym (dłuższym) wariantem, to była przełajowa jazda głównie po chodnikach, nie brakło przedzierania się w ciemnościach ścieżką wzdłuż Kierskiego (uff, bez strat). W efekcie ostatnie 35 km całkowicie zepsuły mi dobrą szosową średnią (po 110 km było ponad 30 km/h).

Hej Drogbas, dawaj uśmieszek :)
    Hej Drogbas, dawaj uśmieszek :) © JPbike

My to mamy się OK. Tu przy torze motocrossowym (XC też tu było) w Obornikach
    My to mamy się OK. Tu przy torze motocrossowym (XC też tu było) w Obornikach © JPbike

Tak wyglądała moja perspektywa niemal na całej trasie. Nuda, ale kręcić trzeba póki wolne © JPbike

To dopiero moja czwarta jazda na szosce i kapcioszek już złapany :)
    To dopiero moja czwarta jazda na szosce i kapcioszek już złapany :) © JPbike

| 21:41 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj Beny - Racja. Również pozdrawiam :)
    Beny79
    | 19:36 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj Na szosie kaemy uciekają migiem. Fajny trening, zazdraszczam, ja niestety nocki w pracy.Pozdro.
    | 10:17 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj Rolnik - Wiesz co, szoska będzie uzupełnieniem treningów, jak i do trzaskania km-ów :)
    rolnik90
    | 09:56 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj Wow jakie mega zaskoczenie JPbike jeździ rowerem szosowym:-o tego bym się w życiu nie spodziewał;-)
    | 20:37 poniedziałek, 28 grudnia 2015 | linkuj Remik - Bo na szosie nie czuję się w 100% sobą. Zobaczymy jak będzie w górach :)
    rmk
    | 20:34 poniedziałek, 28 grudnia 2015 | linkuj Najbardziej zatwardziały góral na szosie, coś tu nie gra ;)
    Coś czuję, że takie setki będą u Ciebie coraz częstsze :)
    | 20:32 poniedziałek, 28 grudnia 2015 | linkuj Drogbas - No jasne, równie ważne jest to że rower z cienkimi oponkami cały ;-)
    Jarekdrogbas
    | 20:04 poniedziałek, 28 grudnia 2015 | linkuj Dobrze, że dojechałeś cały do domu. Jak będę robił treningi tlenowe to Ty jedziesz z przodu