• Tlenik zamiast treningu

Piątek, 24 lipca 2015 • dodano: 25.07.2015 | Komentarze 6

Myślałem że po dniu odpoczynku po trzysetce zrobię przepałkę na Dziewiczej i w zależności od samopoczucia i od tego jak będzie się kręciło, to być może skuszę się na niedzielne Skoki u Gogola. Nic z tego. Już na dojazdówce nóżki nienajlepiej podawały, co zapewne oznaczało że nie jestem jeszcze wypoczęty, by pościgać się na poziomie. Zatem na kolarską górę tylko wjechałem i zjechałem, dalej tlenikowo kręciłem przez Zielonkę i nadwarciańskim trasą widoczną na stravowskiej mapce.
    Po ostatnich ulewach z burzami warunki w terenie nierzadko były ciężkie, sporo powalonych drzew i gałęzi, mnóstwo kolein, niezliczone ilości kałuż, niektóre na całej szerokości leśnego duktu.
    Spektakularnej gleby nie zabrakło - na zakręcie tuż za Dziewiczą na czerwonym szlaku źle oceniłem przyczepność świeżo wyschniętego błota i przód mi uciekł. Uderzenie z ziemią i szorowanie w błotku musiało być mocne, skoro chwilę dochodziłem do siebie, po tym lewe biodro pobolewało, szlify na kolanie i piszczeli zaliczyłem ...
    Mimo tego jazdę kontynuowałem, a zabłoconą nogę przemyłem dopiero przy strumyku na nadwarciańskim. To nie koniec nieprzyjemnych momentów - lewe kolano po 1.5h kręcenia znów się odzywało przy mocniejszym depnięciu. Zatem przede mną czas odpocząć od mocnego parcia, a 1 sierpnia mam w planach start XC w Gielniowie, na trudnej technicznie trasie. Się zobaczy ...

| 19:17 poniedziałek, 27 lipca 2015 | linkuj Maciej, jak trafi nam się któraś wolna sobota-niedziela to wtedy można jechać.
    Szczegóły proste - pkp do Berlina, troszkę kręcenia po metropolii i wracamy do P-nia rowerami.
    | 19:04 poniedziałek, 27 lipca 2015 | linkuj Jacek jakieś szczegóły, termin, jaki powrót.
    Nigdy nie zrobiłem 300km - sprawa do rozważenia.
    | 17:19 poniedziałek, 27 lipca 2015 | linkuj MaciejBrace - Ja też i to pół roku czekałem na wyjazd na alpejskie szuterki ...
    Proponuję około 300 km na trasie Berlin - Poznań. Chętny jesteś ? :)
    | 19:16 sobota, 25 lipca 2015 | linkuj JPbike - Czekałem i czekałem na opisy z Włoch, a tu nic takiego.
    Wycieczka 300km to też wydarzenie i to dwa razy - wielki szacun.
    Siła tkwi w głowie i nogach, a Ty to masz na odpowiednim poziomie.

z3waza -> będę, bo placek jest.
    | 10:59 sobota, 25 lipca 2015 | linkuj Dobry pomysł Marcinie, jak uda się wstać wcześnie to być może skoczę Was dopingować :)
    z3waza
    | 09:49 sobota, 25 lipca 2015 | linkuj to przyjedź choć pokibicować, Asi nie będzie przynajmniej markotno jak wszyscy pojadą :)
    a poza tym Asia coś wspomina o placku ;)