• Sobotnie prawie cztery godzinki

Sobota, 25 kwietnia 2015 • dodano: 25.04.2015 | Komentarze 8

No prawie, bo brakujące 15 min to wina wmordewindowych dojazdówek (!#@$%!!*&!).
    Start o 13, trzeba się wyspać, zjeść kolarskie śniadanie, uszykować sprzęt, itp.
    Za tydzień jeden z ciekawszych maratonów, Połczyn-Zdrój - ponad 85 km i 1500 m w pionie, więc trza zrobić konkretny trening. Padło na moją terenową Rundę w WPN, wzbogaconą o dojazd/powrót nadwarciańskim szlakiem.
    Nie ma co się rozpisywać, więc w "skrócie" było tak jak poniżej.
    - na nadwarciańskim tam - niemało piachu i średni ruch rekreacyjnej wiary
    - pierwsze km na mojej Rundzie szły spoko, miło popatrzeć na zieleń wokół :)
    - na zjeździe z Mauzoleum (Szreniawa) na luzie zdobyłem KOMa :)
    - przelot wśród pól nad Jaroslawieckie - wmordewind (!#@$%!!*&!)
    - techniczny singielek nad J. - spoko, jedno powalone drzewo ...
    - przelot przez Trzebaw do czarnego szlaku - znowu wmordewind (!#@$%!!*&!)
    - sławny czarny nad Dymaczewskim - ostre parcie i wysokie miejsca w KOMach :)
    - w Dymaczewie "strefa bufetu", ledwo zjadłem batonika musli w ruchu
    - ul. Podgórna spoko (założyłem segment wraz z sinusoidami)
    - epickie sinusoidy - poprawiłem swój czas i kolejny KOM w kolekcji :)
    - podjazd do Ludwikowa spox, zjazd DH też spox (jedna efektowna hopa)
    - wspinaczka na Osową Górę - spox i bez rewelacji
    - zjazd DH - poprawiłem swój czas na KOM, nadal lideruje krzychuuu86 ...
    - zjazd po stoku Osowej - masakra przez dziki, aż zerwała się opaska mocująca nadajnik kadencji
    - na stacji "Osowa Góra" 3 drezyny i tłumy turystów (przyblokowali mnie)
    - przez rejon Sarnich Dołów ciężko, bo po zeszłorocznych liściach
    - czerwony przy Góreckim - atak na KOMa - ZDOBYTY ! (2 browary teraz piję) :)
    - techniczny singiel w Pojnikach - ostro i 2 miejsce, a wraz z podjazdem mam KOMa :)
    - zjazd żółtym do Puszczykowa - luuuzik
    - na nadwarciańskim z powrotem - spox, poza jednym momentem przyblokowania mnie ...
    - uliczny powrót - też spoko, zahaczyłem o myjkę bo sporo kurzu było na biku i na mnie :)

Chyba starczy tych emocji. Posypało się KOMami - wiecie czemu ? Bo jechałem w swoim żywiole.
    Chociaż przyznam - lekko to nie było, ważne że bez kryzysu. Teraz (godz. 21:10) troszkę czuję nogi :)

Parametry mojej Rundy - dst 48.49 km, alt 534 m
    time 2:09:50 h, avs 22.41 km/h, hr avg 143 bpm, hr max 165 bpm, avg cad 78 rpm

| 14:08 poniedziałek, 27 kwietnia 2015 | linkuj Drogbas - Tak jest. Żadnej taryfy ulgowej nie będzie ;)
    Jarekdrogbas
    | 09:57 poniedziałek, 27 kwietnia 2015 | linkuj Będzie ściganina na całego w Połczynie.
    | 20:06 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj rmk - Fajnie jakbyś się zjawił tam 3 maja. Start giga o 10, pewnie będę się katował przez ponad 3.5 h. Poza tym aktualna lista startowa nie powala, kto wie, jest szansa na super wynik :)
    rmk
    | 19:43 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj A ja jeśli tylko dostanę wolne od mej Lubej to właśnie do Połczyna z chęcią się wybiorę :) Już dawno nakreśliłem sobie tam trasę z domu więc czas ją zrealizować a przy okazji pokibicować ;)

Widzę, że strava wciąga :)
    | 18:34 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj Jasne Robert, późno się tam zarejestrowałem i od razu mieszam szyki w KOMach :)
    robin
    | 18:24 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj Jacek na stravie, wow
    | 17:20 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj Nie dziwię się Jurku, do Połczyna mam 200 km, ale czego się nie robi dla takiej ciężkiej i fajnej trasy, by później mieć pełną dawkę emocji i wspomnień przy piwku :). Poza tym być może 1 maja skoczę do Śremu na lokalny wyścig przepalić łydę.
    | 13:25 niedziela, 26 kwietnia 2015 | linkuj Do Połczyna nie pojadę ale trzymam kciuki ! :)