• Niedzielny terenik

Niedziela, 18 stycznia 2015 • dodano: 18.01.2015 | Komentarze 9

Rano budzę się i zza oknem spora mgła, dla takich co lubią, lub wręcz uwielbiają kręcenie w terenie to świetna okazja, bo to bardzo klimatyczna aura i prawie bezwietrzna. No to porządne kolarsko śniadanie, szykowanie Scotta i w drogę. Plan na dziś taki - jedziemy do Puszczy Zielonki, zresztą rzadko tam bywam, głównie przez to że droga tędy biegnie przez miasto, co dla mtbowca nie jest przyjemne.

Dom - Marceliński - Sołacki - Cytadela (na zjeżdzikach po skarpach narobiłem hałasu przez piszczące lodowate hamulce) - północny nadwarciański - Bolechowo Osiedle - wskok do Puszczy Zielonki i jazda głównie czerwonym z paroma zboczeniami na kuszące ścieżki co poskutkowało kilkoma błądzeniami - czerwonym i niebieskim na Dziewiczą - Kicin - Czerwonak - Stara Strzelnica - Most Lecha - Cytadela (kilka podjazdów dla sprawdzenia łydek po dużym kilometrażu w terenie) - Sołacki - i dalej ulicami do chaty.

Północny nadwarciański spoko, chociaż troszkę grząsko tam
    Północny nadwarciański spoko, chociaż troszkę grząsko tam © JPbike

Klimatycznie zamglona Warta
    Klimatycznie zamglona Warta © JPbike

Gdzieś w Zielonce. Te ślady pewnie od quadów - świętują sukces Sonika :)
    Gdzieś w Zielonce. Te ślady pewnie od quadów - świętują sukces Sonika :) © JPbike

Zabłądziłem. Tyle tam śladów kopyt że to chyba miejsce narad zwierzaków :)
    Zabłądziłem. Tyle tam śladów kopyt że to chyba miejsce narad zwierzaków :) © JPbike

Urok prawdziwego Mountain Wielkopolska :)
    Urok prawdziwego Mountain Wielkopolska :) © JPbike

Na deser killer. Jak zwykle wybieram najtrudniejszą ścieżkę :)
    Na deser killer. Jak zwykle wybieram najtrudniejszą ścieżkę :) © JPbike

Wiszący most w Poznaniu istnieje, daleku mu do tego z San Francisco :)
    Wiszący most w Poznaniu istnieje, daleko mu do tego z San Francisco :) © JPbike

Ogólnie spoko poszło, 4h aktywności na mtb zaliczone - to lubię !

| 21:05 niedziela, 18 stycznia 2015 | linkuj Trollking - No właśnie. Kręcąc w terenie sporo niespodziewanych obiektów się spotyka :)

josip - Ja ruszyłem spod domu o 12. Chyba wiesz że przez pracę muszę się dobrze wyspać.
    josip
    | 20:35 niedziela, 18 stycznia 2015 | linkuj Jacku, dokładnie po tych samych rewirach dziś kręciłem, aż dziw, że się nie spotkaliśmy. Ja ruszałem około 11:30 i wróciłem po 2 godzinach, a Ty?
    | 20:13 niedziela, 18 stycznia 2015 | linkuj Dzięki za namiar. Jak już w końcu porzucę szosę na rzecz terenu to się tam wybiorę. Fajnie to wygląda :)
    | 20:01 niedziela, 18 stycznia 2015 | linkuj grigor86 - Po zajrzeniu na Twój wpis to nie widziałem takiego pyrkoczącego cuda techniki.
    A szczerze - jak tędy kręciłem to nieraz myślałem że na Ciebie gdzieś tam natrafię :)

Trollking - To rurociąg :) Łatwo trafić, wariant prawobrzeżny - ze stacji PKP Karolin kierujesz się utwardzoną dróżką w stronę Warty, wariant lewobrzeżny - zaraz za mostem Lecha jedziesz ze 1-2 km gruntówką jak najbliżej brzegu rzeki.

jakub1 - Wiesz co, ja od początku jazd mtb nie ruszam bez multitoola niezawierającego skuwacza.
    Dobrze określiłeś położenie wiszącego mostu, szkoda że nie mamy takiego pieszo-rowerowego ...
    jakub1
    | 19:50 niedziela, 18 stycznia 2015 | linkuj Fajny trip aż zazdroszczę. Wyszedłem na rower także z zamiarem pokręcenia dłuższego dystansu. Niestety w połowie nadwarciańskiego okazało się że łańcuch ledwo zipie i trzeba było wracać do domu. A ten most wiszący to pewnie ten obok kolejowego mostu łączący Karolin z Naramowicami.
    | 19:16 niedziela, 18 stycznia 2015 | linkuj A co to za wiszący most, gdzie to, bo nie rozpoznaję? Aż mi głupio...:)
    grigor86
    | 19:14 niedziela, 18 stycznia 2015 | linkuj A nie widziałeś dziś roweru z silnikiem w Zielonce? Jakby co to obok jechałem ja :-)
    Dobrego terenowego tripa zrobiłeś.
    | 19:06 niedziela, 18 stycznia 2015 | linkuj No tak Dawidzie, za dużo było tam aut i nie zwracałem uwagi na markę i kolor :)
    | 19:02 niedziela, 18 stycznia 2015 | linkuj Widzieliśmy Cię z samochodu jak wyjeżdżałeś z Koziegłów w kierunku centrum :)