• WPN z teamowymi kumplami

Niedziela, 19 października 2014 • dodano: 19.10.2014 | Komentarze 5

Zagadałem się z Marcinem i Markiem na wspólny niedzielny trip po WPN.
    Piękna słoneczna pogoda tegoż dnia była. Jako że z domu wyszedłem sporo przed czasem to mogłem po drodze zahaczyć o myjkę by zmyć wczorajsze błotko ze Scotta, jak i wybrać wariant przejazdu przez centrum, Łęgi Dębińskie i w końcu nad Wartę.

W drodze na ustawkę. Słoneczna jesień przy Poznańskiej Pyrze
    W drodze na ustawkę. Słoneczna jesień przy Poznańskiej Pyrze © JPbike

Ustawka nastąpiła w rzadkim dla nas miejscu - pod mostem Królowej Jadwigi na nadwarciańskim szlaku i stamtąd udaliśmy się owym szlakiem do wrót WPN. Pomykając tędy nierzadko narzucałem mocne tempo, no takie że po dojechaniu do Puszczykowa Marcin zrzucił z siebie kolejne warstwy długich obcisłych, a na Marka chwilę trzeba było poczekać. Po wjechaniu do większego i bardziej pagórzystego lasu jako przewodnik postanowiłem kontrolować tempo, by nie zajechać moich fajnych kumpli :). I tak kręciliśmy duktami wśród fantastycznych słonecznych jesiennych krajobrazów przez Puszczykowskie Góry, żółtym rowerowym, w stronę Szreniawy i niezły podjazd pod wieżę Bierbaumów.

Przy wieży. Zadowoleni koledzy z teamu :)
    Przy wieży. Zadowoleni koledzy z teamu :) © JPbike

Następnie zaciągnąłem kumpli na dużą cześć mojej tamtejszej terenowej rundy. Był singielek nad Jarosławieckim, przelot nad Dymaczewskie, sławny czarny szlak. Przerwa na październikowego lodzika i radlerka nastąpiła w Dymaczewie Starym. Podjazd Podgórną, na sinusoidach full frajda, Ludwikowo, zjazd leśnymi schodami (pełno liści). Chłopaki dawali radę !

Marc i z3waza na swoich 29-erach demonstrują umiejętności techniczne :)
    Marc i z3waza na swoich 29-erach demonstrują umiejętności techniczne :) © JPbike

I tak dojechaliśmy na szczyt Osowej Góry, a tam poszalałem jeszcze z Marcinem na trasie DH i podjazd Spacerową.
    Przy wieży zjawiła się Asia z córkami i nastąpiło miłe spotkanie z pogaduszkami i ciasteczkami w zacnym gronie.

Wspólna fotka musi być !
    Wspólna fotka musi być ! © JPbike

W końcu trzeba ruszyć w powrotną drogę. Marcin tędy wrócił z rodzinką, a ja postanowiłem Marka nie zajeżdżać w trupa i udałem się z nim w stronę Kociołka, wzdłuż Góreckiego (sporo spacerowiczów), ominąłem techniczny singiel przez Pojniki, żółtym, czerwonym do Puszczykowa i na koniec napieraliśmy slalomem (kolejni spacerowicze) nadwarciańskim. Po dojechaniu na Dębinę każdy w swoją stronę.

Udany rowerowo dzień spędzony w doborowym gronie, do następnego !

z3waza
    | 19:40 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj No cóż... opanowałem jazdę do kole... no może nie do perfekcji ale całkiem nieźle, a to pomaga :)
    Myślałem o przyszłym weekendzie - żeby pokazać nasze specjalności lokalne - a trochę tego jest :)
    Ale niestety pogoda ma się pieprzyć a poza tym złapałem jakieś przeziębienie. No ale zobaczymy..
    | 18:13 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj Luzik powiadasz ? A ja czasami kręciłem z max 80% powerem :) E tam, było fajowo i tyle !
    Prędzej czy później musimy się zgadać na całą moją rundę i będzie konkret MTB w WPN.
    z3waza
    | 17:30 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj Eeee tempo było luzik, tylko za ciepło się ubrałem, ale to standardowy problem tej pory roku. Latem to wiadomo gacie koszulka i hajda, a tu się musisz zastanawiać. No ale nie ma co narzekać niedziela nam się poszczęściła piękną pogodą, no i sama wycieczka po WPNowych hynchach to czysta przyjemność, tym bardziej, że dość rzadko tam zaglądam.
    | 14:52 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj Również dziękuję :) Tak jest, z moim 27.5-erem zżyłem się tak jakby był częścią ciała :)
    Marc
    | 13:46 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj Dzięki Jacek za wspólne kręcenie. I dobrze, że omineliśmy te Pojniki - mogło by mnie to wykończyć.
    A właśnie, muszę przyznać że widać Twoje idealne spasowanie się z rowerem na kołach 27.5. W zakręty wchodzisz bardzo płynnie i nie tracisz prawie nic z prędkości :)