• Rowerowa sobota

Sobota, 18 października 2014 • dodano: 19.10.2014 | Komentarze 8

Po pobudce trzeba było coś pokręcić by tytuł wpisu pasował :)
    Na zewnątrz pochmurno, jesiennie i podeszczowo. Jadę w teren !
    Zatem kręciłem tędy - Marceliński - Rusałka - Strzeszynek - Jelonek - Suchy Las - troszkę moraskich ścieżek (troszkę ślisko i pełno mokrych liści na singielkach) - Suchy Las - Smochowice - Marceliński. Błotka oczywiście nie brakowało, a co ? urok MTB :)

Po południu pora skoczyć na galę u Gogola do Murowanej Gośliny by podsumować sezon ścigancki i odebrać nagrodę za pierwszą w moim kolarskim życiorysie dekorowaną generalkę, 6 miejsce w M3 na mega. Z teamowej paczki zjawili się również Asia (3 miejsce) z Marcinem i córkami. Poza dekorowaniem najlepszych można było zapoznać się z wstępnym kalendarzem wyścigowym sezonu 2015 - wynika że będzie tego sporo, zarówno maratonów (wypadły Połczyn Zdrój i Wałcz, pojawiły się Mosina i Stęszew), XC (w innej formule, miejscówki nie tylko wielkopolskie), a zimowych przełajów ma być aż 3. Na koniec gali skorzystaliśmy z porządnie urządzonego bufetu (kawa, sok, drożdżówki, ciacho, kiełbasa, itp). To był miło spędzony czas w kolarskim gronie :).

Podium facetów z M3 - dla mnie to pierwsza w życiu dekorowana generalka :)
    Podium facetów z M3 - dla mnie to pierwsza w życiu dekorowana generalka :) © JPbike

Jestem dumny z wywalczenia czegoś takiego :)
    Jestem dumny z wywalczenia czegoś takiego :) © JPbike

Skoro ja zostałem nagrodzony to i mój Scott Scale 740, który na wszystkich zawodach dowiózł mnie bez awarii do mety też należycie zasłużył na prezenciki :)

Nowe zabawki dla Scotta. Oby białe gripy i siodełko jak najdłużej utrzymały w tym MTB swoją biel :) © JPbike

| 18:07 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj z3w - Zatem po takim tam roztrenowaniu bierz się do trenowania !
    Mnie też to dotyczy bo nie spocznę na laurach, a od 2016 wchodzę do M4 :)
    z3waza
    | 17:22 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj Zazdraszczam :)... niewiele mi brakowało do takiej pięknej koszulki, ale jest przynajmniej cel na kolejny sezon.
    | 15:07 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj MaciejBrace - Dzięki :) Te części ładnie wyglądają co wpływa na dobre samopoczucie :)
    Oczywiście, mam nadzieję że coś poprawię w osiągnięciach, wiadomo tylko że rower sam nie pojedzie.

Jurek57 - Dzięki :)

bobiko - Dzięki :)

daVe - Ano, do kół XT mam duże zaufanie !

WrocNam - Dzięki :) Racja, zatem będziemy walczyć o lepsze pozycje ! :)
    WrocNam
    | 02:46 poniedziałek, 20 października 2014 | linkuj Wielkie gratulacje! Najwyższy stopień pudła w zasięgu Twojego wzroku i możliwości!
    | 21:22 niedziela, 19 października 2014 | linkuj Kolejne XT''ki u Ciebie :) Niech się sprawują, jak poprzednie! :)
    bobiko
    | 16:47 niedziela, 19 października 2014 | linkuj No, brawo! To teraz tylko w górę:>
    | 16:08 niedziela, 19 października 2014 | linkuj !!! gratulacje !!!
    | 15:53 niedziela, 19 października 2014 | linkuj Gratulacje, oby nowe części przyniosły podium.